10.10.17, 10:10

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2017

Logo konkursu
Fot.: materiały prasowe

Znamy już tegoroczne prace custom publishing i projekty multimedialne nagrodzone w 17. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. 

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY
1. „Brawo Bank” AR (w technologii rozszerzonej rzeczywistości), PKO Bank Polski 194,8 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY
1. „Connect”, Raiffeisen Bank Polska 165,1 pkt
2. „Centralny Biuletyn Aterimy”, Grupa Aterima 158,3 pkt
3. „InfoPaczka”, DHL Parcel Polska 154,3 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
1. „Raport roczny 2016”, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej 175 pkt

PROJEKT MULTIMEDIALNY
1. „Apteka Przyszłości”, Grupa Neuca 180 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY
1. „Risk Focus”, Ergo Hestia 172,6 pkt
2. „Business&More”, mBank 169,6 pkt
3. „Strefa Dilera”, Ergo Hestia 168,1 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
1. „Raport Roczny 2016”, Ergo Hestia 169,8 pkt
2. „Twój Angażownik”, ICP Group 155,3 pkt
3. „Raport Roczny SMB 2016”, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB 152,6 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI
1. „Życie Lasów Kujawsko-Pomorskich”,
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu 148,4 pkt
2. „Zośka”, Centrum Medyczne Żelazna 145,3 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU
1. „Nasz Bank Strategia 2020”, PKO Bank Polski 141,6 pkt
2. „Uniqalni wydanie specjalne”, Uniqa 135,3 pkt
3. „Ogniwo”, Fundacja PBG 124,5 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY
1. „Uniqalni”, Uniqa 184,9 pkt
2. „Żywiec Twój”, Żywiec Zdrój 173,25 pkt
3. „W kolorze”, Śnieżka 173,1 pkt

Gratulujemy zwycięzcom!

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: Portalmedialny.pl, „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Komentarze

Powiązane

17.10.17, 13:10
reklama & PR » informacje
FullSix Media zaplanuje i kupi media dla matki LOT
LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.
17.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Łomża miodowe z nową szatą graficzną
Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Spółka chce tym samym odświeżyć i nadać spójny charakter opakowań Łomży. 
17.10.17, 10:10
reklama & PR » ludzie
Monika Bronowska Prezesem Zarządu Grupy Netsprint od listopada
Grupa Netsprint wprowadza zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu. Od listopada br. Grupą pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. 
16.10.17, 21:10
reklama & PR » informacje
Vichy wybiera LoveBrands Relations
LoveBrands Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy.
16.10.17, 20:10
reklama & PR » informacje
K2 Media planuje kampanię Double Serum
Clarins, marka kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt - Double Serum.
16.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Kolejna międzynarodowa kampania BBDO Warszawa dla 3M
Firma 3M zrealizowała kolejną kampanię z agencją BBDO Warszawa. Tym razem bohaterem kampanii jest 3M Filtek Ultimate – unikalny nanokompozytowy materiał do wypełnień stosowany w stomatologii.
16.10.17, 18:10
reklama & PR » informacje
2,5 mln nagród w promocji konsumenckiej karty VITAY
Dla użytkowników karty VITAY, na stacjach ORLEN wystartowała nowa promocja konsumencka z pulą ponad 2,5 mln nagród.
16.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Zachorowała ci córka. Epic Dream i Sales&More twórcami kampanii Multihome
Agencja interaktywna Epic Dreams oraz dom mediowy Sales&More to autorzy viralowej kampanii dla marki Multihome.
16.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Jestem tym, co mi dajesz, Mamo! Nowe logo i opakowania BoboVita
Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. 
16.10.17, 15:10
reklama & PR » informacje
Sieć salonów Agata wykorzystuje nowy format reklamowy
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

do 13.11.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 13.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Wystarczy, że jesteś”.

Kalendarium
Dziś jest 17 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL