10.10.17, 10:10

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2017

Logo konkursu
Fot.: materiały prasowe

Znamy już tegoroczne prace custom publishing i projekty multimedialne nagrodzone w 17. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. 

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY
1. „Brawo Bank” AR (w technologii rozszerzonej rzeczywistości), PKO Bank Polski 194,8 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY
1. „Connect”, Raiffeisen Bank Polska 165,1 pkt
2. „Centralny Biuletyn Aterimy”, Grupa Aterima 158,3 pkt
3. „InfoPaczka”, DHL Parcel Polska 154,3 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
1. „Raport roczny 2016”, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej 175 pkt

PROJEKT MULTIMEDIALNY
1. „Apteka Przyszłości”, Grupa Neuca 180 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY
1. „Risk Focus”, Ergo Hestia 172,6 pkt
2. „Business&More”, mBank 169,6 pkt
3. „Strefa Dilera”, Ergo Hestia 168,1 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
1. „Raport Roczny 2016”, Ergo Hestia 169,8 pkt
2. „Twój Angażownik”, ICP Group 155,3 pkt
3. „Raport Roczny SMB 2016”, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB 152,6 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI
1. „Życie Lasów Kujawsko-Pomorskich”,
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Toruniu 148,4 pkt
2. „Zośka”, Centrum Medyczne Żelazna 145,3 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU
1. „Nasz Bank Strategia 2020”, PKO Bank Polski 141,6 pkt
2. „Uniqalni wydanie specjalne”, Uniqa 135,3 pkt
3. „Ogniwo”, Fundacja PBG 124,5 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY
1. „Uniqalni”, Uniqa 184,9 pkt
2. „Żywiec Twój”, Żywiec Zdrój 173,25 pkt
3. „W kolorze”, Śnieżka 173,1 pkt

Gratulujemy zwycięzcom!

Konkurs wspierają:
Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
Sponsorzy: SARE
Patroni medialni: Portalmedialny.pl, „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, HRstandard.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Komentarze

Powiązane

15.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Raiffeisen Polbank klientem Opus B
Agencja Opus B zwyciężyła w przetargu Raiffeisen Polbank. Współpraca Opus B z klientem obejmuje obszary ATL i BTL. 
14.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
SMOG [ERROR]. Antysmogowa kampania społeczna w Krakowie
Kraków od lat boryka się ze smogiem. Miasto królów dusi się w kłębach szarego dymu. Nowa kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów ma zwrócić uwagę mieszkańców na problem, z którym od lat boryka się miasto.
14.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Badanie ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych
Rynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej. Agencje mediowe najlepiej postrzegają Accenture i Media Strategy – wynika z badania ScreenLovers zrealizowane przy wsparciu IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. 
14.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Napojowskazy dla marki Coca-Cola w czterech lokalizacjach
Agencja 4Frame zrealizowała dla koncernu Coca-Cola cztery „Napojowskazy” - interaktywne rozwiązania, których celem jest zwiększenie doznań i wrażeń podczas zakupów. Innowacyjna nawigacja po kategorii napojów dostępna jest w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.
14.12.17, 09:12
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz-Pietroń w Grayling Poland
Do zespołu agencji Grayling Poland dołączyła Katarzyna Wójtowicz-Pietroń, która objęła stanowisko Account Managera. Do jej obowiązków będzie należało tworzenie i realizacja projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. 
13.12.17, 20:12
| reklama & PR » informacje
Nowy system wizualny dla opakowań produktów marki Indykpol
Agencja SaltPepper Brand Design była odpowiedzialna za stworzenie jednolitego i nowoczesnego systemu wizualnego dla opakowań produktów marki Indykpol – zgodnie z jej nową strategią pozycjonowania. 
13.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
PKN Orlen odświeża logo VERVA
​PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które dzięki zmianom w warstwie graficznej, ma być prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu mający podkreślać najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.
13.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett Warsaw dla sieci Kaufland
Leo Burnett wygrał przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.
13.12.17, 16:12
| reklama & PR » informacje
Agencja AKON Marketing Partners przygotowała opakowania świątecznych zestawów Schwarzkopf&Henkel
Agencja AKON Marketing Partners wygrała kolejny przetarg na działania dla koncernu Schwarzkopf&Henkel. Po przetargu dla marki Color Expert OMEGAPLEX tym razem są to opakowania do zestawów świątecznych marek Ultime, Syoss, Gliss Kur, Schauma, Taft, got2b, FA, Hattric, Barnangen. 
12.12.17, 21:12
| reklama & PR » informacje
Value Media wykreuje w telewizji markę Eve Sleep
Eve Sleep (marka znana piankowych materacy z żółtą lamówką) wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 15.01.18

Do zdobycia jedna gra planszowa. 

do 14.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL