11.10.17, 07:10

Jonathan Sanchez Dyrektorem ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną w Grayling

Jonathan Sanchez
Fot.: materiały prasowe

Firma Grayling wzmocniła swój zespół. W październiku do zespołu agencji dołączył Jonathan Sanchez, który objął stanowisko Dyrektora ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną. W Grayling będzie odpowiadał przede wszystkim za rozwój kompetencji konsumenckich agencji w ramach jej europejskiej sieci. Do jego zadań będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów.

Powołanie Sancheza na stanowisko Dyrektora ds. Strategii i Kreacji na Europę Kontynentalną związane jest z rozwojem portfolio klientów agencji oraz poszerzaniem jej oferty dotyczącej w pełni zintegrowanych kampanii kreatywnych. Przed dołączeniem do Graylinga Jonathan związany był z globalnymi agencjami komunikacji marketingowej, m.in. Havas (wcześniej Euro RSCG), JWT Worldwide oraz Edelman, w których piastował stanowiska kierownicze. Wcześniej pełnił także szereg funkcji zarządczych w międzynarodowych firmach technologicznych i z sektora FMCG (m.in. Unilever). 

Dzięki bogatemu doświadczeniu zdobytemu zarówno w agencjach, jak i dużych międzynarodowych korporacjach, Jonathan nie tylko nada nowy wymiar prowadzonym przez Graylinga kampaniom komunikacyjnym, ale też wzbogaci naszą ofertę na rzecz klientów działających na wielu rynkach, reprezentujących różne branże i sektory. Na co dzień Jonathan pracuje w niemieckim oddziale, ale jego zakres obowiązków obejmuje wsparcie kluczowych biur w Europie, w tym również Polski. W ramach naszej warszawskiej siedziby obsługujemy szereg klientów sieciowych. Wystarczy tu wspomnieć chociażby takie firmy i marki jak Kapsch, eBay, czy Hilton” – mówi Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna Grayling Poland.

Komentarze

Powiązane

15.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Raiffeisen Polbank klientem Opus B
Agencja Opus B zwyciężyła w przetargu Raiffeisen Polbank. Współpraca Opus B z klientem obejmuje obszary ATL i BTL. 
14.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
SMOG [ERROR]. Antysmogowa kampania społeczna w Krakowie
Kraków od lat boryka się ze smogiem. Miasto królów dusi się w kłębach szarego dymu. Nowa kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów ma zwrócić uwagę mieszkańców na problem, z którym od lat boryka się miasto.
14.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Badanie ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych
Rynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej. Agencje mediowe najlepiej postrzegają Accenture i Media Strategy – wynika z badania ScreenLovers zrealizowane przy wsparciu IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. 
14.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Napojowskazy dla marki Coca-Cola w czterech lokalizacjach
Agencja 4Frame zrealizowała dla koncernu Coca-Cola cztery „Napojowskazy” - interaktywne rozwiązania, których celem jest zwiększenie doznań i wrażeń podczas zakupów. Innowacyjna nawigacja po kategorii napojów dostępna jest w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.
14.12.17, 09:12
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz-Pietroń w Grayling Poland
Do zespołu agencji Grayling Poland dołączyła Katarzyna Wójtowicz-Pietroń, która objęła stanowisko Account Managera. Do jej obowiązków będzie należało tworzenie i realizacja projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. 
13.12.17, 20:12
| reklama & PR » informacje
Nowy system wizualny dla opakowań produktów marki Indykpol
Agencja SaltPepper Brand Design była odpowiedzialna za stworzenie jednolitego i nowoczesnego systemu wizualnego dla opakowań produktów marki Indykpol – zgodnie z jej nową strategią pozycjonowania. 
13.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
PKN Orlen odświeża logo VERVA
​PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które dzięki zmianom w warstwie graficznej, ma być prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu mający podkreślać najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.
13.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett Warsaw dla sieci Kaufland
Leo Burnett wygrał przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.
13.12.17, 16:12
| reklama & PR » informacje
Agencja AKON Marketing Partners przygotowała opakowania świątecznych zestawów Schwarzkopf&Henkel
Agencja AKON Marketing Partners wygrała kolejny przetarg na działania dla koncernu Schwarzkopf&Henkel. Po przetargu dla marki Color Expert OMEGAPLEX tym razem są to opakowania do zestawów świątecznych marek Ultime, Syoss, Gliss Kur, Schauma, Taft, got2b, FA, Hattric, Barnangen. 
12.12.17, 21:12
| reklama & PR » informacje
Value Media wykreuje w telewizji markę Eve Sleep
Eve Sleep (marka znana piankowych materacy z żółtą lamówką) wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 15.01.18

Do zdobycia jedna gra planszowa. 

do 14.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL