11.10.17, 13:10

1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym podczas pierwszego odcinka Tomasz Sekielski. Teoria Spisku

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym miał pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego telewizji FOKUS TV – „Tomasz Sekielski. Teoria Spisku”. 

Czwartkową premierę 5 października br. oglądało prawie 67 tys. osób, natomiast odcinek powtórkowy w niedzielę (8 października) – 67,6 tys. widzów. 5 października FOKUS TV odnotował podczas emisji serialu 1,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym, natomiast 8 października - 0,94 proc. 

„Tomasz Sekielski. TEORIA SPISKU” to serial wyprodukowany specjalnie dla telewizji FOKUS TV. Mówi o wydarzeniach, które wstrząsnęły opinia publiczną, o kulisach afer politycznych i o zbrodniach, których oficjalne wyjaśnienia budzą kontrowersje. Producentem wykonawczym serialu jest Kombinat Medialny.

Wprowadzeniu serialu towarzyszyła niestandardowa akcja na Twiterze - „Klucz do teorii spisku”. Wbrew ogólnym tendencjom konto serialu na Twiterze ograniczyło treści dostępne na otwartym profilu. Hasło „Obserwuj, by otworzyć kłódkę” zachęcało do wejścia do „społeczności” interesującej się kulisami powstawania serialu i tematyką głośnych polskich teorii spiskowych. Tylko w ciągu dwóch pierwszych dni działania kampanii zanotowano wzrost zaangażowania o ponad 170 proc. W dniu premiery widoczność profilu została przywrócona dla wszystkich użytkowników. 

Komentarze

Powiązane

10.12.17, 15:12
| telewizja » informacje
Film Dotknięcie Anioła laureatem 15. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Monaco
Koprodukcja Telewizji Polskiej „Dotknięcie Anioła” w reż. Marka Tomasza Pawłowskiego wygrała Angel Peace Award - jedną z dwóch głównych nagród 15. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Monaco (4 – 7 grudnia 2017 r.). 
08.12.17, 16:12
| telewizja » informacje
Sylwestrowa imprESKA jednocześnie w Radiu ESKA i ESKA TV
ESKA TV i sieć stacji lokalnych Radio ESKA planują wspólną ramówkę sylwestrową pod hasłem „Sylwestrowa imprESKA”. Od godziny 20.00 do rana ESKA TV nadawać będzie 100 proc. programu – bez bloków reklamowych. 
08.12.17, 14:12
| telewizja » informacje
Więcej animacji dla dzieci. HBO GO z rozbudowaną sekcją KIDS
4 grudnia br. w HBO GO pojawiła się oddzielna, rozbudowana sekcja KIDS z programami dla dzieci. W sekcjach podzielonych według wieku oraz bohaterów bajek znalazł się większy wybór animacji.
08.12.17, 13:12
| telewizja » informacje
Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży reklam na 2018 rok
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady handlowe na 2018 r. Zasady są kontynuacją prowadzonej polityki przejrzystych, publikowanych kosztów zakupu, jednak w ofercie znalazło się kilka nowości.
08.12.17, 10:12
| telewizja » badania rynku
4,3 mln widzów Wydarzeń Polsatu
Prawie 4,3 miliona widzów śledziło 6 grudnia br., główne wydanie „Wydarzeń”. W trakcie jego emisji Telewizja Polsat była liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych, a stację wybrał co trzeci widz oglądający w tym czasie telewizję.
08.12.17, 09:12
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów 14. Mikołajkowego Bloku Reklamowego
14. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który Telewizja Polsat wyemitowała 6 grudnia br. o godzinie 18:45, obejrzało ponad 6 milionów widzów (dane NAM). 
07.12.17, 13:12
| telewizja » informacje
HBO GO z bardziej intuicyjnym wyglądem
4 grudnia br., HBO GO zyskało nowy, bardziej intuicyjny wygląd. Serwis będzie dostępny również za pomocą nowych urządzeń: Apple TV oraz Playstation 3 i 4.
07.12.17, 08:12
| telewizja » informacje
TVP wprowadza reformę organizacyjną
9 listopada br. Zarząd TVP S.A. podjął Uchwałę w sprawie przyjęcia Regulaminów Organizacyjnych przedsiębiorstwa Spółki Telewizja Polska, która zgodnie z wymogami statutu została zatwierdzona przez Radę Nadzorczą.
06.12.17, 19:12
| telewizja » informacje
Rozpoczynają się castingi do IV edycji Bake Off – Ale Ciacho!
8, 9, 10 oraz 17 grudnia br. odbędą się castingi do IVj edycji programu „Bake Off - Ale Ciacho!” (TVP2). Chętni do wzięcia udziału w telewizyjnym show mogą zgłaszać się na przesłuchania w Rzeszowie, Olsztynie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie.
06.12.17, 17:12
| telewizja » informacje
Dajemy wycisk Twojej telewizji. Mikołajkowe okno otwarte w sieci INEA
„Dajemy wycisk Twojej telewizji” – pod takim hasłem klienci INEA mogą od 6 grudnia br. do 14 stycznia 2018 r. oglądać kanały w specjalnie przygotowanym oknie otwartym. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 11.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL