12.10.17, 17:10

Oceanic powierza OS3 promocję AA Intymna

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

OS3 po raz kolejny została wybrana do obsługi marketingowej produktów firmy Oceanic. Tym razem Agencja przygotowała kampanię dla AA Intymna.

Decyzja o przekazaniu obsługi AA Intymna w ręce OS3 zapadła w drodze przetargu. To już kolejna kampania realizowana przez Agencję dla firmy Oceanic. Poprzedni projekt dotyczył działań dla marki Long4Lashes.

Produkty z linii AA Intymna zostały pozytywnie ocenione przez Polskie Towarzystwo Ginekologiczne. Zaproponowana przez OS3 mechanika konkursowa odwołująca się do rekomendowania w gronie kobiet sprawdzonych i bezpiecznych produktów wpisała się w nasze oczekiwania. Chcemy, żeby dzięki wzajemnym poleceniom polskie kobiety mogły się przekonać o wysokiej jakości kosmetyków AA Intymna” – mówi Katarzyna Twardowska, Brand Manager w firmie Oceanic.

Kampania jest prowadzona pod hasłem „Miedzy nami Kobietami. Polecamy sobie AA Intymna.” Corem działań przygotowanych przez OS3 jest konkurs, w którym konsumentki mają za zadanie odpowiedzieć na pytanie oraz polecić trzem znajomym kosmetyki AA Intymna. Dla wybranych stu laureatek firma Oceanic przygotowała prezent w postaci kosmetyków oraz ręcznika kąpielowego. Konkurs wspierany jest formatami online w social mediach i w displayu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.

Komentarze

Powiązane

17.10.17, 14:10
reklama & PR » informacje
Grupa On Board Think Kong dla L’Oréal Warsaw Plant
Grupa On Board Think Kong poszerza współpracę z L’Oréal Polska, realizując działania dla L’Oréal Warsaw Plant. Agencja będzie odpowiedzialna za komunikację wizualną oraz obsługę produkcyjną związaną z komunikacją do pracowników fabryki.
17.10.17, 13:10
reklama & PR » informacje
FullSix Media zaplanuje i kupi media dla matki LOT
LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.
17.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Łomża miodowe z nową szatą graficzną
Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Spółka chce tym samym odświeżyć i nadać spójny charakter opakowań Łomży. 
17.10.17, 10:10
reklama & PR » ludzie
Monika Bronowska Prezesem Zarządu Grupy Netsprint od listopada
Grupa Netsprint wprowadza zmiany na stanowisku Prezesa Zarządu. Od listopada br. Grupą pokieruje Monika Bronowska, ekspert z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowo-marketingowej. 
16.10.17, 21:10
reklama & PR » informacje
Vichy wybiera LoveBrands Relations
LoveBrands Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy.
16.10.17, 20:10
reklama & PR » informacje
K2 Media planuje kampanię Double Serum
Clarins, marka kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt - Double Serum.
16.10.17, 19:10
reklama & PR » informacje
Kolejna międzynarodowa kampania BBDO Warszawa dla 3M
Firma 3M zrealizowała kolejną kampanię z agencją BBDO Warszawa. Tym razem bohaterem kampanii jest 3M Filtek Ultimate – unikalny nanokompozytowy materiał do wypełnień stosowany w stomatologii.
16.10.17, 18:10
reklama & PR » informacje
2,5 mln nagród w promocji konsumenckiej karty VITAY
Dla użytkowników karty VITAY, na stacjach ORLEN wystartowała nowa promocja konsumencka z pulą ponad 2,5 mln nagród.
16.10.17, 17:10
reklama & PR » informacje
Zachorowała ci córka. Epic Dream i Sales&More twórcami kampanii Multihome
Agencja interaktywna Epic Dreams oraz dom mediowy Sales&More to autorzy viralowej kampanii dla marki Multihome.
16.10.17, 16:10
reklama & PR » informacje
Jestem tym, co mi dajesz, Mamo! Nowe logo i opakowania BoboVita
Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 16.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Czynnik miłości”.

do 13.11.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 13.11.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki „Wystarczy, że jesteś”.

Kalendarium
Dziś jest 17 października 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL