12.10.17, 16:10

Papier dla Ludzi. Marka Regina z kampanią na europejskich rynkach

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Firma Sofidel, producent papieru do użytku domowego i higienicznego, odświeża markę Regina, wprowadzając nowe pozycjonowanie i claim, a jednocześnie zachowując spójną identyfikację wizualną na wszystkich rynkach. 

Regina debiutuje na arenie międzynarodowej ze wspólnym hasłem „Papier dla Ludzi”. Nowy koncept, który będzie wdrażany w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz we Włoszech, ma koncentrować się na emocjach oraz uniwersalnych potrzebach, które odczuwa każdy z klientów nas w domu – czyli miejscu, gdzie czujemy się najbardziej komfortowo.

„Po 30 latach obecności na rynku zdecydowaliśmy się zdefiniować na nowo pozycjonowanie marki Regina, dzięki której osiągnęliśmy pozycję szóstego gracza na świecie i drugiego w Europie w sektorze produktów higienicznych” – mówi Luigi Lazzareschi, Prezes Grupy Sofidel. „Uzyskaliśmy to, planując jednocześnie kolejny krok, czyli nadanie marce Regina jednoznacznej europejskiej tożsamości, lidera rynku cieszącego się międzynarodowym uznaniem” – dodaje Lazzareschi.

Polska jest pierwszym krajem, w którym zaplanowano emisję 30-sekundowego spotu telewizyjnego otwierającego kampanię. Od 18 września br. polscy widzowie mogą go oglądać w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN).

W spocie promującym Regina Najdłuższy Ręcznik ukazano kilka zabawnych scenek z życia typowej rodziny, które mogą przydarzyć się w każdym domu. Ich wspólnym mianownikiem jest to, że przedmiot istotny w danej historii nagle się kończy lub zaczyna go brakować.

Spot „Pewność, że wystarczy na dłużej” został wyprodukowany przez agencję reklamową Grey, a za działania PR-owe odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.

Komentarze

Powiązane

15.12.17, 09:12
| reklama & PR » informacje
Raiffeisen Polbank klientem Opus B
Agencja Opus B zwyciężyła w przetargu Raiffeisen Polbank. Współpraca Opus B z klientem obejmuje obszary ATL i BTL. 
14.12.17, 19:12
| reklama & PR » informacje
SMOG [ERROR]. Antysmogowa kampania społeczna w Krakowie
Kraków od lat boryka się ze smogiem. Miasto królów dusi się w kłębach szarego dymu. Nowa kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów ma zwrócić uwagę mieszkańców na problem, z którym od lat boryka się miasto.
14.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
Badanie ScreenLovers i IAA: rosną rola i przychody audytorów mediowych
Rynek audytu mediowego wzrósł o 10 proc. w stosunku do ub.r. Instytut Audytu Mediowego pozostaje największy, a Stars rośnie najszybciej. Agencje mediowe najlepiej postrzegają Accenture i Media Strategy – wynika z badania ScreenLovers zrealizowane przy wsparciu IAA – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. 
14.12.17, 15:12
| reklama & PR » informacje
Napojowskazy dla marki Coca-Cola w czterech lokalizacjach
Agencja 4Frame zrealizowała dla koncernu Coca-Cola cztery „Napojowskazy” - interaktywne rozwiązania, których celem jest zwiększenie doznań i wrażeń podczas zakupów. Innowacyjna nawigacja po kategorii napojów dostępna jest w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.
14.12.17, 09:12
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz-Pietroń w Grayling Poland
Do zespołu agencji Grayling Poland dołączyła Katarzyna Wójtowicz-Pietroń, która objęła stanowisko Account Managera. Do jej obowiązków będzie należało tworzenie i realizacja projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. 
13.12.17, 20:12
| reklama & PR » informacje
Nowy system wizualny dla opakowań produktów marki Indykpol
Agencja SaltPepper Brand Design była odpowiedzialna za stworzenie jednolitego i nowoczesnego systemu wizualnego dla opakowań produktów marki Indykpol – zgodnie z jej nową strategią pozycjonowania. 
13.12.17, 18:12
| reklama & PR » informacje
PKN Orlen odświeża logo VERVA
​PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które dzięki zmianom w warstwie graficznej, ma być prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu mający podkreślać najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.
13.12.17, 17:12
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett Warsaw dla sieci Kaufland
Leo Burnett wygrał przetarg na całościową strategiczno-kreatywną obsługę sieci sklepów Kaufland. Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.
13.12.17, 16:12
| reklama & PR » informacje
Agencja AKON Marketing Partners przygotowała opakowania świątecznych zestawów Schwarzkopf&Henkel
Agencja AKON Marketing Partners wygrała kolejny przetarg na działania dla koncernu Schwarzkopf&Henkel. Po przetargu dla marki Color Expert OMEGAPLEX tym razem są to opakowania do zestawów świątecznych marek Ultime, Syoss, Gliss Kur, Schauma, Taft, got2b, FA, Hattric, Barnangen. 
12.12.17, 21:12
| reklama & PR » informacje
Value Media wykreuje w telewizji markę Eve Sleep
Eve Sleep (marka znana piankowych materacy z żółtą lamówką) wkracza do Polski. Partnerem strategicznym przedsięwzięcia w zakresie mediów i komunikacji został dom mediowy Value Media, który należy do Group One. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 15.01.18

Do zdobycia jedna gra planszowa. 

do 14.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL