16.10.17, 13:00

Business Insider Polska głównym dostawcą treści dla Onetu

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

Business Insider Polska staje się głównym dostawcą treści dla Onetu. W serwisie dostępne są już poszerzone informacje i nowe kategorie tematyczne. 

Serwis Business Insider Polska zyskał nowe kategorie: Firmy, Twoje Pieniądze, Podatki i Prawo oraz Motoryzacja. Nowe działy stanowią rozszerzenie dotychczasowej oferty tematycznej serwisu obejmującej treści ze świata technologii, start-upów, coachingu zawodowego, lifestyle i aktualnych trendów. W serwisie wkrótce zostaną udostępnione również aktualne kursy walut oraz informacje dotyczące notowań akcji na GPW.

Business Insider odzwierciedla nowe podejście do serwisów tematycznych, jest kwintesencją biznesu na nowe czasy. Stawiamy na treści nie tylko inspirujące, pokazujące najlepsze przykłady na to, jak odnieść sukces w Polsce i za granicą, ale także na użyteczne informacje z dziedziny finansów, po które sięga każdy z nas” - mówi Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska. „Połączyliśmy dwie duże redakcje: Biznes Onet i Business Insider w jedną, tworząc razem z Forbes Polska nową jakość - silną grupę medialną, odpowiadającą na zapotrzebowanie naszych czytelników na treści biznesowe dostosowane do określonych grup odbiorców” - dodaje Protic.

Polska redakcja serwisu ściśle współpracuje z pozostałymi redakcjami Business Insider – w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii czy Japonii. Ekskluzywne materiały przygotowywane przez redakcje Business Insider na całym świecie są tłumaczone na język polski. Z BIP współpracują również polscy i międzynarodowi autorzy zewnętrzni – eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się z czytelnikami wiedzą, pomysłami i doświadczeniem w prowadzeniu biznesu.

Od chwili uruchomienia Business Insider Polska rok temu serwis odnotował dynamiczny wzrost, stając się trzecią pod względem wielkości edycją europejską. Dziś Business Insider obecny jest w 20 krajach w 16 wersjach językowych i dociera łącznie do ponad 110 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Nasza stratega polega na relacjonowaniu i wyjaśnianiu ciekawych i często skomplikowanych trendów i informacji z zakresu technologii, ekonomii, świata globalnych finansów i wielu innych tematów” – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska.

W nowym Business Insider Polska postawiono także na zmiany jakościowe pod kątem oferty reklamowej. Zmieniono galerie na wersję wertykalną. Użytkownik nie musi klikać na kolejne zdjęcia – wystarczy, że przewinie galerię w dół. Między zdjęciami w nieintruzywny sposób wpleciono formaty reklamowe. Dodatkowo w serwisie Business Insider Polska została rozwinięta oferta reklamy natywnej, a dokładnie reklama native in feed, Wdrożono także mechanizm lazy loading. Dzięki niemu serwis będzie ładował się użytkownikom szybciej.

W nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska nowością jest także rozbudowana sekcja wideo – obok cotygodniowych premier programu Łukasza Grassa „Na czasie” w każdą środę o godz. 14.00, będą pojawiać się także nowe materiały wideo.

Business Insider Polska ruszył 15 maja 2016 r. Serwis odwiedza średnio ponad 5,5 miliona użytkowników miesięcznie (źródło: Google Analytics) i ma on ponad 250 tys. subskrybentów w mediach społecznościowych.

Komentarze

Powiązane

19.02.18, 22:45
| internet » informacje
Pojawił się serwis Noclegi.interia.pl
Noclegi.interia.pl to wspólny projekt Interii i platformy rezerwacyjnej Nocleg.pl, należącej do Szallas.hu.
19.02.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Unique Ad poszerza portfolio o pięć serwisów
Unique Ad poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
18.02.18, 19:00
| internet » informacje
click community dla iSprzęt.pl
Z początkiem lutego br., krakowska agencja click community rozpoczęła współpracę z iSprzęt.pl - sklepem internetowym oferującym profesjonalny sprzęt dla budownictwa, przemysłu oraz domu.
17.02.18, 17:00
| internet » informacje
PomóżPamiętać.pl ponownie walczy z nieprawdziwym zwrotem
Polscy interanuci po raz kolejny mogą skorzystać z narzędzia, umożliwiającego reagowanie na używanie w Internecie fałszywego sformułowania „polskie obozy śmierci”. Działająca w ubiegłym roku strona, pomozpamietac.pl, której zadaniem jest wyszukiwanie tego błędnego zwrotu, została ponownie uruchomiona. 
16.02.18, 21:00
| telewizja » informacje | internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020. Szykuje się rewolucja w wielkopolskich szkołach
INEA wygrała przetarg na dostarczenie, uruchomienie, wsparcie techniczne i utrzymanie regionalnej chmury edukacyjnej w ramach projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2020. Ma on zrewolucjonizować i unowocześnić edukację w wielkopolskich szkołach. 
16.02.18, 17:00
| internet » informacje
SEO 2018: poradnik pozycjonowania w Google [infografika]
W dziedzinie pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach (SEO – Search Engine Optimization) każdego roku zachodzi bardzo duża liczba zmian. Jakie będą w 2018 roku? 
16.02.18, 15:54
| internet » wydarzenia branżowe | reklama & PR » wydarzenia branżowe
Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny
WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".
16.02.18, 12:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Magazyn VOGUE ma wyróżniać się w sieci formą
14 lutego br., jednocześnie z pierwszym drukowanym numerem magazynu „VOGUE”, ruszył serwis Vogue.pl. 
15.02.18, 22:00
| internet » informacje
Noizz z aplikacją mobilną dla generacji C
Grupa Onet-RAS Polska uruchomiła aplikację mobilną Noizz. Aplikacja powstała jako odpowiedź na oczekiwania użytkowników, którzy są głównym odbiorcą serwisu – generacji C.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL