13.10.17, 13:00

Trwa kampania promocyjna serialu HBO Wataha

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Trwa kampania promocyjna nowego sezonu serialu HBO „Wataha”. W kampanii, obok działań offline i online, pojawia się akcja #MagiczneBieszczady skierowana do osób zainteresowanych tematyką regionu.

„Wataha” to najchętniej oglądany w Polsce serial HBO. W niedzielę, 15 października br. „Wataha” powraca z II sezonem do HBO i HBO GO. W HBO emisja premierowego odcinka będzie odkodowana, podobnie jak cały program HBO w najbliższą sobotę i niedzielę. W HBO GO pojawią się od razu dwa odcinki serialu.

Kampania promocyjna obejmuje działania outdoorowe w ośmiu polskich miastach, w tym niestandardowe billboardy przygotowane z zastosowaniem techniki druku soczewkowego. Emisje spotów zaplanowano w kinach sieci Cinema City i Helios, reklamy w tygodnikach („Newsweek”, „Polityka”, telewizyjny dodatek „Gazety Wyborczej”, „Wysokie Obcasy”) i miesięcznikach („Twój Styl”, „Pani”, „Wysokie Obcasy Extra”). Kampanii prowadzona jest się również w RMF FM, radiu ZET, TOK FM. Kampania telewizyjna odbywa się w telewizji Polsat oraz jej kanałach tematycznych.

Kampania online odbywa się sekwencyjnie od kilku miesięcy. Aktualnie działania promocyjne odbywają się w następujących serwisach: Google, Facebook, Instagram, YouTube, Filmweb, Gazeta.pl, Interia, Spidersweb, Telemagazyn, oraz przez: Ten Media, Xaxis (programmatic), LightReaction (mobile). Wykorzystywane są głównie formy displayowe, video i social media.

W związku z premierą serialu HBO trwa akcja #MagiczneBieszczady, w ramach której powstał cykl reportaży wideo „Ludzie Bieszczad” autorstwa Jakuba Cachro i Sebastiana Stramy, galeria fotografii Agaty Grzybowskiej: „9 bram, z powrotem ani jednej”, szereg impresji wideo z zapierającymi dech w piersiach bieszczadzkimi plenerami. Dodatkowo w ramach współpracy z wybranymi blogerami - GdzieWyjechać.pl, Tasteaway.pl i Kolem Się toczy, powstał cykl artykułów i materiałów wideo opisujących Bieszczady i ich mieszkańców.

Teaser promocyjny serialu „Wataha” pt. „Heartbeat” powstał na podstawie scenariusza agencji Brasil. Wyreżyserował go Peter Varsics. Pozostałe spoty promocyjne zostały przygotowane i zrealizowane przez działy kreacji HBO Polska i HBO Europe. Koncepcję głównego plakatu (key art) serialu opracował dział kreacji HBO Polska i HBO Europe, produkcją zajęła się Eliza Karczewska PictureThat, a sfotografował Szymon Świętochowski. Koncepcję plakatów postaci (character arts) stworzył dział kreacji HBO Polska, a zrealizował Krzysztof Domaradzki Kxx Studio z użyciem map wydawnictwa Demart. Za zakup mediów offline odpowiada Zenith Media, online – Mediacom.

Kampania offline potrwa do końca października, a online do końca listopada.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 08:00
| telewizja » informacje
Sporo nowości w wiosennej ofercie TVP1 i TVP2
Wiosenne ramówki dwóch najważniejszych anten TVP wypełnione sporą ilością nowości. Nie zabraknie jednak kontynuacji popularnych formatów. 
22.02.18, 13:00
| telewizja » informacje
Wspólna akcja BBC Brit i BlaBlaCar z okazji premiery 25. Sezonu Top Gear
Z okazji premiery nowego sezonu „Top Gear”, BBC Brit wspólnie z BlaBlaCar przygotowują dla polskich widzów sześć samochodowych przejazdów z siedmioma osobami.
21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 08:00
| telewizja » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 wciąż pierwsza, Wiadomości poza TOP 20
Transmisje z igrzysk olimpijskich, polskie seriale i programy informacyjne – to Polacy w zeszłym tygodniu oglądali najczęściej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (dane za okres od 12 do 18 lutego 2019 r.).
20.02.18, 19:00
| telewizja » seriale
Wolf Creek. Ogólnopolska premiera w Stopklatce TV
Stopklatka TV jako pierwsza telewizja w Polsce zaprezentuje serial „Wolf Creek".
20.02.18, 15:06
| telewizja » badania rynku
Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongczang 2018: drużynowe skoki narciarskie z dużą widownią
Skoki narciarskie wciąż są chętnie oglądane przez telewidzów. Zdobycie brązowego medalu przez polskich skoczków na igrzyskach oglądało w Jedynce 4,21 mln widzów, a w Europsorcie 1 – prawie 1,1 mln widzów – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement.
20.02.18, 09:00
| telewizja » seriale
Pensjonat nad rozlewiskiem w nowy dzień tygodnia
Serial „Pensjonat nad rozlewiskiem” powracają na antenę Jedynki 27 lutego br. Premierowe odcinki nowej serii emitowane będą o nowej porze – we wtorki o godz. 21.35.
19.02.18, 20:00
| telewizja » informacje
Prace serwisowe przy stacji czołowej MUX3. Będą chwilowe utrudnienia przy odbiorze kanałów TVP
Telewizja Polska poinformowała o pracach serwisowych, które mogą wpłynąć na odbiór usług i kanałów TVP. 
19.02.18, 18:00
| telewizja » informacje
Dokument Ludzie duchy nagrodzony podczas London International Film Festival
Film dokumentalny „Ludzie duchy” został nagrodzony na prestiżowym festiwalu London International Filmmaker Festival of World Cinema - IFF 2018. Martyna Wojciechowska i Marek Kłosowicz otrzymali nagrodę w kategorii Reżyseria Dokumentu Krótkometrażowego. 
18.02.18, 22:07
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha
17 lutego br. , pierwszy złoty medal dla Polski na Igrzyskach Olimpijskich w PjongCzang zdobył w konkursie indywidualnym na dużej skoczni Kamil Stoch. Jego sukces oglądało ponad 6 mln widzów, a udziały Jedynki wyniosły 48 proc.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL