17.10.17, 11:00

Łomża miodowe z nową szatą graficzną

Nowa koncepcja graficzna marki Łomża Miodowe
Fot.: materiały prasowe

Van Pur zmienia szatę graficzną wariantu smakowego Łomża Miodowe. Spółka chce tym samym odświeżyć i nadać spójny charakter opakowań Łomży. Za działania komunikacyjno-marketingowe odpowiada Deloitte Digital, a za nową szatę graficzną - Studio Wilk.

Wprowadzeniu Łomży w nowej odsłonie towarzyszą kompleksowe działania promocyjne, przy realizacji których marka współpracuje z agencją Deloitte Digital. Komunikacja obejmuje działania w Internecie m.in. reklamy display na głównych serwisach internetowych, a także kampanię video, wykorzystującą VOD i Youtube. Dodatkowo, prowadzone są działania w mediach społecznościowych.

Rebranding jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Łomża. Swoją drogą”. Za przeprowadzenie badań i przygotowanie strategii odpowiadał zespół Deloitte Marketing Strategy and Consumer Research, a za kreację zespół agencyjny Deloitte Digital.

W najnowszej odsłonie kampanii elementy nowej identyfikacji pojawiają się nie tylko na butelce. W filmie wykorzystaliśmy emblemat jelenia i charakterystyczny żółty kolor” – mówi Mateusz Książek, Dyrektor Kreatywny Deloitte Digital.

Przy tworzeniu kampanii Deloitte Digital wspierał dom mediowy Mediacom, dom produkcyjny Flota Filmowa oraz studio Zstudio&Burza, które jest odpowiedzialne za udźwiękowienie. Postprodukcją zajął się Coloroffon Film. Za materiały POS odpowiada agencja Invitro. 

Komentarze

Powiązane

19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
19.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Producent stolarki okiennej Vetrex dla Shake Hands
Agencja SHAKE HANDS odpowiedzialna jest za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
19.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Jaka przyszłość czeka reklamy wielkoformatowe w sieci?
Polska jest w czołówce krajów, w których reklamodawcy emitują reklamy wielkoformatowe, a internauci instalują adblocka.
19.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Maspex finalizuje inwestycje o łącznej wartości pół miliarda zł
Polska firma Maspex prowadzi obecnie duże inwestycje prowadzone są w zakładach w Lublinie, Łowiczu i Olsztynku oraz w zagranicznych oddziałach Maspeksu – na Węgrzech, w Rumunii i w Czechach. Dotyczą one obszaru produkcji i nowych technologii oraz budowy nowoczesnych centrów dystrybucyjnych. 
19.02.18, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Dariusz Sawicki w TenderHut
Grupa TenderHut pozyskała nowego specjalistę – Dariusza Sawickiego, eksperta sprzedaży, marketingu i wdrażania nowych technologii.
19.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji
Z początkiem lutego br., ruszyła kampania marki Folx, pierwszego operatora w aplikacji, który działa na zasadzie subskrypcji, jak Netflix czy Spotify.
19.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies odpowiada za działania PR w kampanii marki FUZETEA
Agencja Hill+Knowlton Strategies jest odpowiedzialna za działania Public Relations w kampanii wprowadzającej na rynek FUZETEA – nową markę w portfelu firmy Coca-Cola.
18.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
AFORTI sponsorem strategicznym klubu żużlowego GTM Start Gniezno i tytularnym drużyny Juniorów
Klub żużlowy GTM Start Gniezno pozyskał nowego sponsora strategicznego - AFORTI. Jednocześnie grupa finansowa zostało sponsorem tytularnym drużyny Juniorów GTM Start Gniezno. Obie umowy zostały podpisane na rok, z opcją ich przedłużenia na kolejne sezony.
18.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zimie na złość. Kampania IKEA z głosem Fisza
31 stycznia br., ruszyła kampania IKEA „Zimie na złość”, w której marka chce pokazać Polakom, jak duży wpływ na samopoczucie mają własne cztery kąty.
18.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Urzędowski w portfolio Sfery Group
Sfera Group nawiązała współpracę z Fabryką Okien i Drzwi Urzędowski. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL