17.10.17, 14:52

Poważne zmiany w Nowa TV. Znika Moda na sukces, mniej publicystyki

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Od listopada br. na antenie Nowa TV dominować mają filmy i seriale dokumentalne. Zmienia się także strategia stacji w zakresie dystrybucji oferty newsowo-publicystycznej - część programów pozostaje na antenie, a część jest przenoszona do Internetu.

Od listopada br. w ramówce Nowej TV miejsce „Mody na sukces” zajmie serial dokumentalny „Wojny magazynowe”, który pokazuje, jak można zyskać majątek lub wiele stracić, licytując przysłowiowego kota w worku, czyli zawartość zamkniętego schowka magazynowego. „Moda na sukces” wprowadzona została na antenę Nowej TV z myślą o szerokim kręgu odbiorców naziemnej platformy cyfrowej. Jednak MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna niż zakładaliśmy. W miejsce „Mody na sukces” proponujemy więc od listopada serial „Wojny Magazynowe”, który powinien lepiej odpowiadać oczekiwaniom widzów Nowej TV” - mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.

W sobotnie popołudnia Nowa TV emitować będzie maratony serii „Akcja renowacja”, w której można zobaczyć, w jaki sposób przywracane są do życia stare, kultowe przedmioty. W poniedziałki Nowa TV emitować będzie dokumenty o tematyce katastroficznej - po godz. 22.00 serial „Ewakuacja Ziemi”, pokazujący różne scenariusze katastrofy globalnej, a po 23.00 – serial „UFO, odtajnione akta”, ujawniający zawartość ściśle tajnych rządowych dokumentów, dotyczących niezidentyfikowanych obiektów latających. W środy między 20.00 z 22.00 emitowane będą dokumenty medyczne, m.in. „Skalpel w brzuchu” (o błędach chirurgów), „Wielka waga, wielka miłość” (o parze, która wspólnie walczy z otyłością), „Uzależnieni od jedzenia”, „Najgrubszy człowiek świata”.

Nowa TV zmienia także strategię dystrybucji swojej oferty newsowo-publicystycznej, a newsroom telewizyjny rozszerza kompetencje o produkcję wideokontentu.Stawiamy na serwis informacyjny „24 godziny”, który od początku istnienia tworzony jest tak, aby dostarczać wartościowych treści newsowych zarówno widzom, jak i internautom. Program jest codziennie transmitowany nie tylko na antenie, ale także na Facebooku, gdzie stanowi premium content. Niektóre materiały „24 godzin” dystrybuowane w sieci osiągają powyżej 10 mln wyświetleń, co dowodzi wielkiego potencjału udostępnianych przez nas treści” – wyjaśnia Ewa Latkowska.

Część programów publicystycznych pozostaje na antenie, a część przenoszona jest do Internetu. W dotychczasowej formie pozostają programy Sławomira Jastrzębowskiego „Więc jak” oraz Adama Federa „Federacja”. Widzowie nadal będą mogli oglądać także „Super Temat”, ale częstotliwość jego emisji będzie uzależniona od wydarzeń, w których wspólne interwencje podejmować będą dziennikarze „Super Expressu” i Nowej TV. „Obecnie intensywnie pracujemy nad stworzeniem nowych formuł dla pozostałych programów, a także nad zbudowaniem ciekawej i kompleksowej oferty newsowo-publicystycznej skierowanej do internautów” – podkreśla Ewa Latkowska.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 08:00
| telewizja » informacje
Sporo nowości w wiosennej ofercie TVP1 i TVP2
Wiosenne ramówki dwóch najważniejszych anten TVP wypełnione sporą ilością nowości. Nie zabraknie jednak kontynuacji popularnych formatów. 
22.02.18, 13:00
| telewizja » informacje
Wspólna akcja BBC Brit i BlaBlaCar z okazji premiery 25. Sezonu Top Gear
Z okazji premiery nowego sezonu „Top Gear”, BBC Brit wspólnie z BlaBlaCar przygotowują dla polskich widzów sześć samochodowych przejazdów z siedmioma osobami.
21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 08:00
| telewizja » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 wciąż pierwsza, Wiadomości poza TOP 20
Transmisje z igrzysk olimpijskich, polskie seriale i programy informacyjne – to Polacy w zeszłym tygodniu oglądali najczęściej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (dane za okres od 12 do 18 lutego 2019 r.).
20.02.18, 19:00
| telewizja » seriale
Wolf Creek. Ogólnopolska premiera w Stopklatce TV
Stopklatka TV jako pierwsza telewizja w Polsce zaprezentuje serial „Wolf Creek".
20.02.18, 15:06
| telewizja » badania rynku
Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongczang 2018: drużynowe skoki narciarskie z dużą widownią
Skoki narciarskie wciąż są chętnie oglądane przez telewidzów. Zdobycie brązowego medalu przez polskich skoczków na igrzyskach oglądało w Jedynce 4,21 mln widzów, a w Europsorcie 1 – prawie 1,1 mln widzów – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement.
20.02.18, 09:00
| telewizja » seriale
Pensjonat nad rozlewiskiem w nowy dzień tygodnia
Serial „Pensjonat nad rozlewiskiem” powracają na antenę Jedynki 27 lutego br. Premierowe odcinki nowej serii emitowane będą o nowej porze – we wtorki o godz. 21.35.
19.02.18, 20:00
| telewizja » informacje
Prace serwisowe przy stacji czołowej MUX3. Będą chwilowe utrudnienia przy odbiorze kanałów TVP
Telewizja Polska poinformowała o pracach serwisowych, które mogą wpłynąć na odbiór usług i kanałów TVP. 
19.02.18, 18:00
| telewizja » informacje
Dokument Ludzie duchy nagrodzony podczas London International Film Festival
Film dokumentalny „Ludzie duchy” został nagrodzony na prestiżowym festiwalu London International Filmmaker Festival of World Cinema - IFF 2018. Martyna Wojciechowska i Marek Kłosowicz otrzymali nagrodę w kategorii Reżyseria Dokumentu Krótkometrażowego. 
18.02.18, 22:07
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha
17 lutego br. , pierwszy złoty medal dla Polski na Igrzyskach Olimpijskich w PjongCzang zdobył w konkursie indywidualnym na dużej skoczni Kamil Stoch. Jego sukces oglądało ponad 6 mln widzów, a udziały Jedynki wyniosły 48 proc.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL