17.10.17, 15:10

MTV Music już nadaje

MTV Music już nadaje
Fot.: materiały prasowe

17 października br. VIVA Polska zmieniła się w MTV Music. Tym samym Viacom International Media Networks chce koncentrować się na rozwoju lokalnych wersji swoich flagowych globalnych marek i wzmocnić swoją pozycję w segmencie muzycznym. Wprowadzeniu na rynek marki MTV Music towarzyszy kampania promocyjna.

MTV Music ma być w pełni lokalnie przygotowanym kanałem muzycznym. Stacja ma prezentować największe hity międzynarodowych gwiazd i lokalnych artystów, wydarzenia takie jak MTV Video Music Awards, MTV EMA, MTV Movie & TV Awards, relacje z największych festiwali i koncertów w Polsce i na świecie. W ramówce kanału znalazły się m.in. listy największych polskich, europejskich czy amerykańskich przebojów. W ramówce pojawi się także codzienny program newsowy „MTV Bites”, który poprowadzi Nina Cieślińska. 

Wprowadzeniu MTV Music towarzyszy kampania marketingowa, skupiona głównie na platformach social mediowych (Facebook i Instagram) oraz platformie YouTube. Ambasadorami MTV Music zostali nominowani do tytułu „Najlepszy Polski Artysta MTV EMA”, Margaret i Dawid Kwiatkowski. Z okazji startu kanału, artyści zagrali fragmenty swoich hitów w nowych, wyjątkowych aranżacjach, do których powstały wideoklipy.

Kanał MTV Music dostępny będzie na platformach większości operatorów kablowych i satelitarnych, zasięg stacji to 7,7 miliona gospodarstw domowych. Muzyczna propozycja stacji MTV Music ma być uzupełnieniem rozrywkowych programów dla młodzieży oferowanych przez MTV Polska.

Viacom International Media Networks w Polsce posiada w swoim portfolio takie kanały telewizyjne jak: Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD.

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
16.11.17, 14:11
telewizja » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
16.11.17, 13:11
telewizja » informacje
BBC promuje premierę Błękitnej Planety II
BBC Worldwide wykorzystało druk 3D w ramach kampanii reklamowej „Błękitnej Planety II”, która w Polsce będzie miała swoją premierę na kanale BBC Earth 16 listopada br. o godz. 19:55.
16.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Pożegnanie Lucjana Mostowiaka. M jak Miłość z rekordową widownią w sezonie
Wtorkowy, 1329. odcinek serialu „M jak Miłość” w TVP2 zanotował rekordową widownię 6,3 mln widzów (udziały w rynku wyniosły 39,25 proc.), a zasięg wyniósł 7,5 mln (dane: NAM). 
15.11.17, 19:11
telewizja » informacje
Kamil Stoch. Moja Historia. Program o skoczku narciarskim w Eurosporcie 1
Podwójny mistrz olimpijski, multimedalista mistrzostw świata, zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni i zdobywca Kryształowej Kuli – sportowe wyczyny Kamila Stocha są znane wszystkimi kibicom skoków narciarskich. Eurosport pokaże codzienne życie skoczka.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 19 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL