21.10.17, 10:00

Pora na przygodę w modzie i grach

Kadr z serialu "Pora na przygodę"
Fot.: materiały prasowe

Cartoon Network wzbogaca swoje portfolio licencyjne jednego ze swoich najpopularniejszych seriali, „Pora na przygodę” w regionie EMEA. Stacja nawiązała współpracę z takimi partnerami jak Hype, Undiz i Sicem, ma również na koncie wspólny projekt z producentami gry Minecraft, a pod koniec roku pojawi się unikalny show zatytułowany „Cartoon Network Live: Heroes Unite”. 

Najważniejszym elementem oferty licencyjnej „Pory na przygodę” jest moda. To właśnie od tej kategorii rozpoczęło się budowanie zainteresowania wokół marki. Kanał podpisał umowę z marką odzieżową Hype. W jej efekcie powstanie złożona z piętnastu elementów kolekcja dla mężczyzn i chłopców. „Adventure Time x Just Hype” zadebiutuje w Europie w sezonie wiosna/lato 2018 i będzie się składać z t-shirtów, bluz, plecaków, obuwia i czapek. Premiera kolekcji zostanie wsparta kreatywnymi działaniami marketingowymi. Francuska marka Undiz przygotowuje na sezon jesień-zima 2017 kolekcję odzieży nocnej dla kobiet. Z kolei we Włoszech marka Sicem projektuje linię ubrań dla dzieci, która będzie gotowa na sezon wiosna/lato 2018.

W Polsce kolorowe i uwielbiane przez chłopców bluzy i T-shirty z motywem „Pory na przygodę” dostępne są w najnowszej kolekcji jesień-zima marki SMYK, koszulki z nowymi bohaterami kreskówki pojawią się również w sezonie wiosna-lato w 2018 roku. Reserved Kids na jesień-zimę przygotował wybór akcesoriów. Cropp jeszcze w tym roku zaprezentuje damską i męską kolekcję ubrań i dodatków, w której każdy fan kreskówki znajdzie coś dla siebie: bluzy, T-shirty i młodzieżową bieliznę czy różnobarwne akcesoria.

Cartoon Network rozwija również pozostałe gałęzie programu licencyjnego „Pory na przygodę”. W tym roku światło dzienne ujrzał projekt realizowany wspólnie z jedną z najpopularniejszych gier komputerowych, Minecraft. Mash-up pack „Pory na przygodę” pojawił się w maju, a w czerwcu fani mogli pobrać jego kieszonkową wersję, która szybko stała się najpopularniejszym dodatkiem na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo, Titan Publishing kontynuuje świetną passę wydawniczą serialu w Wielkiej Brytanii, wprowadzając na rynek nowe komiksy i powieści graficzne. Ostatnia, „Adventure Time Volume 13”, pojawi się w sprzedaży w listopadzie.

Dla młodszych fanów Cartoon Network szykuje show zatytułowane „Cartoon Network Live: Heroes Unite”. Jego światową premierę zaplanowano na koniec 2017 roku.

Komentarze

Powiązane

18.01.18, 18:00
| telewizja » informacje
FOX Networks Group Poland wspiera po raz kolejny polskie rysie nizinne
Wystartowała II edycja akcji #PiątkaDlaRysia realizowanej przez FOX Networks Group Poland, nadawcy kanału Nat Geo Wild. Aktywacja, której beneficjentem jest WWF Polska, towarzyszy kampanii mediowej promującej „Miesiąc z wielkimi kotami” – coroczne wydarzenie stacji. 
18.01.18, 10:00
| telewizja » informacje
Kanały Eleven Sports w kolejnych sieciach
Od stycznia br., kanały Eleven Sports są dostępne dla abonentów kolejnych jedenastu operatorów telewizji kablowej.
17.01.18, 19:00
| telewizja » seriale
Drogi wolności, Telewizja Polska przygotowuje nowy serial
TVP rozpoczyna realizację wyjątkowej produkcji. Burzliwe losy krakowskiej rodziny Biernackich zostaną ukazane na tle wielkich wydarzeń historycznych. „Drogi wolności” mają zadebiutować jesienią br. 
17.01.18, 17:32
| telewizja » informacje
TVP: Klaudiusz Pobudzin rezygnuje. Jarosława Olechowski p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Nieoczekiwanie, 17 stycznia br. pełniącym obowiązki dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej został szef zespołu "Wiadomości" Jarosław Olechowski.
17.01.18, 17:00
| telewizja » informacje | reklama & PR » informacje
Biura Reklamy TVP sprzedaje już reklamy na czas ZIO w Pjongczang
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich. Najdrożej zostały wycenione reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzone zostały także specjalne zasady dotyczące sponsorowania oraz ogłoszona oferta reklam online.
17.01.18, 15:16
| telewizja » informacje
Więcej sportu w TVP. Publiczny nadawca zakupił licencje od PZLA
Telewizja Polska zakupiła od Polskiego Związku Lekkiej Atletyki prawa do pokazywania mistrzostw Polski i mityngów lekkoatletycznych rozgrywanych w naszym kraju. Umowa będzie obowiązywać do końca 2020 r.
17.01.18, 10:00
| telewizja » seriale
Świat według Kiepskich wróci na antenę Polsatu jesienią 2018 r.
Serial „Świat według Kiepskich” jest produkowany już od 19 lat. Do tej pory zrealizowano ponad 500 odcinków, dzięki czemu serial jest najdłużej emitowanym sitcomem na świecie. 
16.01.18, 20:00
| telewizja » informacje
Ramówka Eurosport 1 podczas igrzysk całkowicie dostosowana do polskiego rynku
Zespół Eurosportu na czas igrzysk olimpijskich wzmocnią m.in. sportowiec Tomasz Sikora, żona i menedżerka dwukrotnego mistrza olimpijskiego Ewa Bilan-Stoch, skoczek narciarski Jakub Kot oraz youtuber Krzysztof Gonciarz. W roli ekspertów i reporterów będą przybliżać kibicom wydarzenia zbliżających się XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018.
16.01.18, 15:00
| telewizja » informacje
INEA z kolejną odsłoną kampanii Dobrzy ludzi od internetu
INEA wprowadziła elastyczną ofertę, umożliwiającą klientom wybór usług dopasowanych do ich potrzeb. Ofercie towarzyszy także kolejna odsłona kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, w której ponownie występują pracownicy INEA.
16.01.18, 14:00
| telewizja » informacje
Kanał Da Vinci dostępny w wersji HD
Od 15 stycznia br., Da Vinci Media GMBH udostępnia wszystkim nadawcom telewizji kablowej w Polsce możliwość retransmisji kanału Da Vinci w wersji HD.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL