21.10.17, 10:10

Pora na przygodę w modzie i grach

Kadr z serialu "Pora na przygodę"
Fot.: materiały prasowe

Cartoon Network wzbogaca swoje portfolio licencyjne jednego ze swoich najpopularniejszych seriali, „Pora na przygodę” w regionie EMEA. Stacja nawiązała współpracę z takimi partnerami jak Hype, Undiz i Sicem, ma również na koncie wspólny projekt z producentami gry Minecraft, a pod koniec roku pojawi się unikalny show zatytułowany „Cartoon Network Live: Heroes Unite”. 

Najważniejszym elementem oferty licencyjnej „Pory na przygodę” jest moda. To właśnie od tej kategorii rozpoczęło się budowanie zainteresowania wokół marki. Kanał podpisał umowę z marką odzieżową Hype. W jej efekcie powstanie złożona z piętnastu elementów kolekcja dla mężczyzn i chłopców. „Adventure Time x Just Hype” zadebiutuje w Europie w sezonie wiosna/lato 2018 i będzie się składać z t-shirtów, bluz, plecaków, obuwia i czapek. Premiera kolekcji zostanie wsparta kreatywnymi działaniami marketingowymi. Francuska marka Undiz przygotowuje na sezon jesień-zima 2017 kolekcję odzieży nocnej dla kobiet. Z kolei we Włoszech marka Sicem projektuje linię ubrań dla dzieci, która będzie gotowa na sezon wiosna/lato 2018.

W Polsce kolorowe i uwielbiane przez chłopców bluzy i T-shirty z motywem „Pory na przygodę” dostępne są w najnowszej kolekcji jesień-zima marki SMYK, koszulki z nowymi bohaterami kreskówki pojawią się również w sezonie wiosna-lato w 2018 roku. Reserved Kids na jesień-zimę przygotował wybór akcesoriów. Cropp jeszcze w tym roku zaprezentuje damską i męską kolekcję ubrań i dodatków, w której każdy fan kreskówki znajdzie coś dla siebie: bluzy, T-shirty i młodzieżową bieliznę czy różnobarwne akcesoria.

Cartoon Network rozwija również pozostałe gałęzie programu licencyjnego „Pory na przygodę”. W tym roku światło dzienne ujrzał projekt realizowany wspólnie z jedną z najpopularniejszych gier komputerowych, Minecraft. Mash-up pack „Pory na przygodę” pojawił się w maju, a w czerwcu fani mogli pobrać jego kieszonkową wersję, która szybko stała się najpopularniejszym dodatkiem na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo, Titan Publishing kontynuuje świetną passę wydawniczą serialu w Wielkiej Brytanii, wprowadzając na rynek nowe komiksy i powieści graficzne. Ostatnia, „Adventure Time Volume 13”, pojawi się w sprzedaży w listopadzie.

Dla młodszych fanów Cartoon Network szykuje show zatytułowane „Cartoon Network Live: Heroes Unite”. Jego światową premierę zaplanowano na koniec 2017 roku.

Komentarze

Powiązane

17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
16.11.17, 14:11
telewizja » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
16.11.17, 13:11
telewizja » informacje
BBC promuje premierę Błękitnej Planety II
BBC Worldwide wykorzystało druk 3D w ramach kampanii reklamowej „Błękitnej Planety II”, która w Polsce będzie miała swoją premierę na kanale BBC Earth 16 listopada br. o godz. 19:55.
16.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Pożegnanie Lucjana Mostowiaka. M jak Miłość z rekordową widownią w sezonie
Wtorkowy, 1329. odcinek serialu „M jak Miłość” w TVP2 zanotował rekordową widownię 6,3 mln widzów (udziały w rynku wyniosły 39,25 proc.), a zasięg wyniósł 7,5 mln (dane: NAM). 
15.11.17, 19:11
telewizja » informacje
Kamil Stoch. Moja Historia. Program o skoczku narciarskim w Eurosporcie 1
Podwójny mistrz olimpijski, multimedalista mistrzostw świata, zwycięzca Turnieju Czterech Skoczni i zdobywca Kryształowej Kuli – sportowe wyczyny Kamila Stocha są znane wszystkimi kibicom skoków narciarskich. Eurosport pokaże codzienne życie skoczka.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 17.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz gry.

do 16.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Kalendarium
Dziś jest 19 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL