20.10.17, 15:00

FOX wspiera kampanią premierę VIII sezonu The Walking Dead

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Kanał FOX prowadzi intensywną kampanię wspierającą premierę najnowszego sezonu kultowego serialu „The Walking Dead”. Polska premiera telewizyjna najnowszej serii odbędzie się zaledwie 18 godzin po premierze w USA – w poniedziałek, 23 października br. o godzinie 22:00 na kanale FOX.

Jeden z najpopularniejszych seriali emitowanych na FOX „The Walking Dead” powraca na antenę z VIII odsłoną. Dramatyczne wydarzenia poprzedniego sezonu zmusiły bohaterów serialu do wspólnej walki przeciwko wrogowi i to właśnie na tym motywie i haśle „Wojna totalna” została oparta kampania promująca nowy sezon „The Walking Dead”.

Premierę wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group (FOX, FOX Comedy, National Geographic, Nat Geo Wild i Nat Geo People) oraz dodatkowo na kanale TVN. Promocja obejmuje także reklamy w wybranych tytułach prasowych, na stronach o tematyce filmowo-telewizyjnej oraz w serwisach społecznościowych (YouTube, Facebook). Elementem kampanii jest również szerokie działania promocyjne w najpopularniejszych rozgłośniach radiowych oraz outdoor przy często uczęszczanej ulicy w Warszawie.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja Walk PR.

W ramach kampanii promocyjnej przeprowadzono również akcję specjalną we współpracy z Agorą. Piotr „Kędzior” Kędzierski, prowadzący poranne pasmo w Rock Radio, 17 października zakończył swoją audycję informacją, że został pogryziony przez człowieka i zaczyna doświadczać dziwnych objawów. Po tym enigmatycznym zakończeniu, słuchacze i internauci mieli okazję zobaczyć ciąg dalszy na filmiku na oficjalnym fanpage’u stacji. Zdradzał on, że Kędzior zasłabł, a do studia wtargnęli zombie. W trakcie audycji następnego dnia prowadzący wyjaśnił, że nic mu nie jest i zaprasza na premierę najnowszego sezonu „The Walking Dead”. Za kreację akcji niestandardowej odpowiada dział marketingu FOX Networks Group Poland oraz agencja Grey.

Dodatkową aktywnością wspierającą premierę nowego sezonu „The Walking Dead” jest współpraca FOX z organizatorami biegu Run or Death, odbywającego się 28 października w Warszawie. W trakcie tego jedynego w swoim rodzaju wydarzenia sportowego, zawodnicy muszą pokonać nie tylko swoje słabości, lecz również stawić czoła zombie, czyhającym na nich na trasie. FOX jest partnerem głównym wydarzenia i przygotował dla fanów serialu wiele atrakcji.

FOX będzie emitował kolejne odcinki „The Walking Dead” o 3:30 rano – zaledwie pół godziny po ich amerykańskiej premierze w ramach pokazów specjalnych. Oficjalna premiera VIII serii odbędzie się w poniedziałek 23 października o 22:00.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 08:00
| telewizja » informacje
Sporo nowości w wiosennej ofercie TVP1 i TVP2
Wiosenne ramówki dwóch najważniejszych anten TVP wypełnione sporą ilością nowości. Nie zabraknie jednak kontynuacji popularnych formatów. 
22.02.18, 13:00
| telewizja » informacje
Wspólna akcja BBC Brit i BlaBlaCar z okazji premiery 25. Sezonu Top Gear
Z okazji premiery nowego sezonu „Top Gear”, BBC Brit wspólnie z BlaBlaCar przygotowują dla polskich widzów sześć samochodowych przejazdów z siedmioma osobami.
21.02.18, 15:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
IPLA w nowej szacie graficznej i z kanałami HBO
Wystartowała nowa odsłona IPLI. Nowy, przyjazny wygląd, prostota, intuicyjność i łatwość wyszukiwania treści to mają być główne atuty serwisu po metamorfozie. Zmiany zaszły także w samej ofercie. 
21.02.18, 08:00
| telewizja » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 wciąż pierwsza, Wiadomości poza TOP 20
Transmisje z igrzysk olimpijskich, polskie seriale i programy informacyjne – to Polacy w zeszłym tygodniu oglądali najczęściej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (dane za okres od 12 do 18 lutego 2019 r.).
20.02.18, 19:00
| telewizja » seriale
Wolf Creek. Ogólnopolska premiera w Stopklatce TV
Stopklatka TV jako pierwsza telewizja w Polsce zaprezentuje serial „Wolf Creek".
20.02.18, 15:06
| telewizja » badania rynku
Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pjongczang 2018: drużynowe skoki narciarskie z dużą widownią
Skoki narciarskie wciąż są chętnie oglądane przez telewidzów. Zdobycie brązowego medalu przez polskich skoczków na igrzyskach oglądało w Jedynce 4,21 mln widzów, a w Europsorcie 1 – prawie 1,1 mln widzów – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement.
20.02.18, 09:00
| telewizja » seriale
Pensjonat nad rozlewiskiem w nowy dzień tygodnia
Serial „Pensjonat nad rozlewiskiem” powracają na antenę Jedynki 27 lutego br. Premierowe odcinki nowej serii emitowane będą o nowej porze – we wtorki o godz. 21.35.
19.02.18, 20:00
| telewizja » informacje
Prace serwisowe przy stacji czołowej MUX3. Będą chwilowe utrudnienia przy odbiorze kanałów TVP
Telewizja Polska poinformowała o pracach serwisowych, które mogą wpłynąć na odbiór usług i kanałów TVP. 
19.02.18, 18:00
| telewizja » informacje
Dokument Ludzie duchy nagrodzony podczas London International Film Festival
Film dokumentalny „Ludzie duchy” został nagrodzony na prestiżowym festiwalu London International Filmmaker Festival of World Cinema - IFF 2018. Martyna Wojciechowska i Marek Kłosowicz otrzymali nagrodę w kategorii Reżyseria Dokumentu Krótkometrażowego. 
18.02.18, 22:07
| telewizja » badania rynku
Ponad 6 mln widzów oglądało zwycięstwo Kamila Stocha
17 lutego br. , pierwszy złoty medal dla Polski na Igrzyskach Olimpijskich w PjongCzang zdobył w konkursie indywidualnym na dużej skoczni Kamil Stoch. Jego sukces oglądało ponad 6 mln widzów, a udziały Jedynki wyniosły 48 proc.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL