23.10.17, 16:00

Dorota Natalia Haller Dyrektor Marketingu w Huawei Polska

Dorota Haller
Fot.: materiały prasowe

Dorota Natalia Haller została Dyrektor ds. Marketingu, Komunikacji i Digitalu polskiego oddziału Huawei. Od początku października br. odpowiada za strategię i komunikację marketingową w kanałach tradycyjnych i digital, komunikację marki i produktów, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikację korporacyjną i PR.

Haller jest doświadczoną i nagradzaną dyrektorką ds. marketingu i komunikacji (m.in. Effie i Złoty Spinacz). Do września 2017 r. pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji Medicover, gdzie odpowiadała za kompleksowy marketing – tworzenie wartości dla klientów, kreowanie produktów, komunikację, PR oraz rozwój marki Medicover w świecie cyfrowym.

Dorota Haller związana była z branżą finansową (piastowała stanowiska zarządzające w AASA Polska S.A. i Bank BNP Paribas). Pełniła również funkcję dyrektora marketingu, produktu i komunikacji w Polskich Liniach Lotniczych LOT. W PLL LOT zainicjowała i wprowadziła w życie szereg spektakularnych projektów marketingowych, które unowocześniły wizerunek marki, zachowując jednocześnie szacunek dla jej dziedzictwa. Przy okazji włączenia do floty LOT Boeingów 787 Dreamliner, Haller stworzyła nowy wizerunek wnętrz samolotów, zmieniła styl malowania maszyn narodowego przewoźnika i umundurowania personelu pokładowego, uspójniła też przekaz marki we wszystkich punktach styku z konsumentem. Reprezentowała LOT w międzynarodowych strukturach, będąc członkinią grupy zarządczej Marketing Sounding Board sojuszu Star Alliance.

W swojej karierze zawodowej pełniła również funkcję dyrektora ds. marketingu i kolportażu w dzienniku „Życie Warszawy”, była też dyrektorem marketingu i promocji w EMI Music Poland. Przez pięć lat pracowała w strukturach marketingu Henkel Polska.

Pracę zawodową rozpoczęła na początku lat 90. w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi. Działa społecznie na rzecz kobiet i równouprawnienia. Jest absolwentką SGH.

Komentarze

Powiązane

20.02.18, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Marta Sokołowska i Klaudia Szyszka w zespole Konkret PR
Do zespołu Agencji Konkret PR dołączyły dwie nowe osoby. Marta Sokołowska zasiliła szeregi działu Corporate, natomiast Klaudia Szyszka rozpoczęła pracę w dziale Lifestyle. Obie objęły stanowiska PR Account Executive.
20.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
MK Media dla Centrum Handlowego MAX oraz Parku Handlowego Kasztelania
Do grona klientów MK Media pr&marketing solutions dołączyły dwa obiekty – Centrum Handlowe MAX w Chrzanowie oraz inwestycja Park Handlowy Kasztelania także w Chrzanowie. 
20.02.18, 10:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Humana Poland
Agencja Up&More objęła kompleksową obsługę marketingową marki Humana Poland – producenta mleka modyfikowanego, kaszek, herbatek, posiłków owocowych i warzywnych dla dzieci oraz suplementów diety dla młodych matek.
20.02.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kotwica wraca do logotypu marki Odra
Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra (Grupa Otmuchów) przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji Najlepiej Razem.
19.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
GLS Poland Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji Polski
Firma kurierska GLS Poland przedłuża kontrakt i drugi sezon będzie Sponsorem Generalnym Żużlowej Reprezentacji Polski. Marka udzieli wsparcia Reprezentacji Polski przy organizacji wydarzeń, zadba także o strefę kibica.
19.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa ZPR Media wprowadza markę InTarget
Spółka Accorp (Grupa ZPR Media) wprowadza na rynek nową markę InTarget, w ramach której oferować będzie produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. 
19.02.18, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Barański i Piotr Pogorzelski w Walk Digital
Do Walk Digital dołączył Arkadiusz Barański jako Senior Technology Manager oraz – po roku pracy w Grey Group Poland – wrócił Piotr Pogorzelski, obejmując stanowisko Creative Technologist & UX Designer. 
19.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Geny pod kontrolą. Trwa kampania leku LOXON MAX
Wystartowała w telewizji i internecie kampania autorstwa agencji Publicis, promującą lek LOXON MAX, który od stycznia br. dostępny jest bez recepty. 
19.02.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Unique Ad poszerza portfolio o pięć serwisów
Unique Ad poszerza swoje portfolio. Do jego grona dołączył serwis ising.pl oraz cztery serwisy Grupy Popularne: pyszności.pl, nauka.rocks, genialne.to i kochamyzwierzaki.pl. Witryny trafią do oferty lifestylowej Unique Ad.
19.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Mikołaj Zglenicki wraca do MediaCom
Mikołaj Zglenicki dołącza do MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Financial Directora oraz wchodząc do zarządu spółki. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL