29.10.17, 17:10

Cartoon Network Enterprises ujawnia program licencyjny serialu Rick and Morty

Kadr z serialu
Fot.: materiały prasowe

Cartoon Network Enterprises zapowiada wprowadzenie do sprzedaży linii produktów licencyjnych „Rick and Morty” – serialu emitowanego przez należący do Turnera kanał Adult Swim. Wśród nich znajdzie się również kolekcja męska przygotowana przez polską markę Cropp.

„Rick and Morty” zdobył już rzeszę widzów w całej Europie. Pełen czarnego humoru serial wypełniają zwariowane i mroczne przygody pewnego naukowca i jego wnuka, którzy wspólnie przemierzają przestrzeń kosmiczną. Mieszkańcy Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki mogą już oglądać III sezon serialu w serwisie Netflix.

Należące do Turnera, Cartoon Network Enterprises zamierza powtórzyć amerykański sukces programu licencyjnego w regionie EMEA, wprowadzając do sprzedaży linię produktów skierowanych do osób w wieku 16-35 lat. Brytyjscy widzowie „Rick and Morty” będą mogli kupić bieliznę i odzież męską od Poetic Gem, ubrania od CID UK, a także kolekcję skarpet od Roy Love. Dystrybucją ubrań dla mężczyzn w Niemczech zajmą się Spreadshirt i CID Germany. Zostały również podpisane ogólnoeuropejskie umowy z następującymi markami: Just Funky wprowadzi na rynek licencjonowane artykuły gospodarstwa domowego, a BWI Europe zajmie się dystrybucją akcesoriów modowych, biżuterii i torebek. Nowe produkty będą dostępne w sklepach detalicznych i internetowych już w sezonie jesień-zima 2017. W Polsce pierwszą kolekcję męską na sezon wiosna-lato 2018 zaprezentuje Cropp. W kwietniu przyszłego roku fani serialu będą mogli cieszyć się kapsułową kolekcją tej marki, w której skład wejdą bluzy, t-shirty, skarpetki, bielizna, czapki z daszkiem, kąpielówki oraz worek z ręcznikiem.

Komentarze

Powiązane

19.11.17, 15:11
telewizja » badania rynku
Puchar Świata w Wiśle z dużą widownią
Niemal 4,7 mln widzów obejrzało 18 listopada br. w Jedynce drugą serię konkursu drużynowego Pucharu Świata w Wiśle.
19.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Odlotowe wyścigi na antenie kanału Boomerang
Boomerang 20 listopada br. rozpocznie emisję nowego serialu animowanego „Odlotowe wyścigi”. Kreskówka jest remakiem kultowej animacji studia Hanna Barbera o tym samym tytule.
18.11.17, 09:11
telewizja » seriale
II sezon serialu Dobre zachowanie w TNT z polskim akcentem
20 listopada br., stacja TNT rozpocznie emisję II sezonu „Dobrego zachowania”.
17.11.17, 20:11
telewizja » seriale
Film Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć zakończy III sezon serialu
III sezon hitu Czwórki zakończy się emisją filmu telewizyjnego – „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć” – który stanowić będzie zwieńczenie dwóch najważniejszych wątków osobistych tej serii produkcji i jednocześnie niezależną całość fabularną. 
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL