29.10.17, 13:10

Analiza: pierwszy odcinek II sezonu serialu Belfer obejrzało ponad 400 tys. osób

Plakat promujący serial
Fot.: materiały prasowe

Pierwszy odcinek nowego sezonu hitowego serialu Canal+ "Belfer" obejrzało ponad 400 tys. widzów. Jest to wynik lepszy od ostatniego odcinka poprzedniej serii (+4 proc.) - pisze w analizie Bartosz Zientek, ekspert z Codemedia.

Jeżeli nowemu hitowi Canal+ uda się utrzymać widzów stacja może znacząco zyskać na udziałach w rynku. Tylko ta jedna emisja pozwoliła zwiększyć udział stacji w cały zeszłym tygodniu ponad dwukrotnie. Średni udział Canal+ w tygodniu poprzedzającym premierę „Belfra” był na poziomie 0,17 proc., kolejny tydzień stacja zakończyła z udziałem na poziomie 0,37 proc. W dniu premiery Canal+ załapał się nawet do zestawienia TOP20 w grupie komercyjnej. Sam serial zgromadził w szerokiej grupie prawie 3 proc. widzów, natomiast w grupie komercyjnej było to prawie 5 proc.! Przy tak ograniczonej dystrybucji jest to naprawdę imponujący wynik. (…)

Co ciekawe, pierwszy odcinek nowego „Belfra” oglądały w zdecydowanej większości kobiety (62 proc.), podczas gdy w poprzednim sezonie rozkład był zbliżony do naturalnego.

Zaskakujące nie będzie to, że „Belfra” oglądają głównie osoby w wieku 25-49 z wyższymi dochodami i wykształceniem średnim i wyższym. W przypadku pierwszego sezonu udział widzów z dochodem powyżej 3000 wynosił ponad 72 proc., w tym roku ten udział jeszcze bardziej wzrósł (74 proc.) – naturalny udział widowni w tych przedziałach to 45 proc. Co ważniejsze, w przypadku pierwszego odcinka nowego sezonu udział osób z dochodem powyżej 5000 zł wyniósł prawie 40 proc. (naturalnie jest to 15 proc.).

To, co jest ciekawe to bardzo mała reprezentacja widzów „Belfra” w miastach 50-100, natomiast bardzo duży udział stanowią widzowie z miast poniżej 50 tys. mieszkańców.

Komentarze

Powiązane

19.11.17, 08:11
telewizja » seriale
Odlotowe wyścigi na antenie kanału Boomerang
Boomerang 20 listopada br. rozpocznie emisję nowego serialu animowanego „Odlotowe wyścigi”. Kreskówka jest remakiem kultowej animacji studia Hanna Barbera o tym samym tytule.
18.11.17, 09:11
telewizja » seriale
II sezon serialu Dobre zachowanie w TNT z polskim akcentem
20 listopada br., stacja TNT rozpocznie emisję II sezonu „Dobrego zachowania”.
17.11.17, 20:11
telewizja » seriale
Film Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć zakończy III sezon serialu
III sezon hitu Czwórki zakończy się emisją filmu telewizyjnego – „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć” – który stanowić będzie zwieńczenie dwóch najważniejszych wątków osobistych tej serii produkcji i jednocześnie niezależną całość fabularną. 
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
Nowy kanał Eleven Sports 4 na platformie nc+
20 listopada br. zostanie uruchomiony nowy kanał Eleven Sports 4. Przez pierwsze trzy miesiące będzie on dostępny tylko dla abonentów platformy nc+.
17.11.17, 16:11
telewizja » informacje
DISCO GARY czyli Rodzinne pary na antenie POLO TV
Na antenie telewizji POLO TV wystartuje nowy program kulinarny „DISCO GARY, czyli Rodzinne pary”. W każdym odcinku rywalizować będą dwuosobowe drużyny, składające się z członków rodzin. Ich zmagania oceniać będzie jury złożone z profesjonalnego szefa kuchni oraz gwiazd disco polo.
17.11.17, 13:11
telewizja » informacje
Startuje Eleven Sports 4. Eleven Sports zmienia nazwy i logotypy swoich stacji
20 listopada br., ELEVEN SPORTS zmieni nazwy i logotypy kanałów telewizyjnych ze swojego portfolio. Rebranding związany jest ze startem nowego kanału, który na początku będzie dostępny tylko w ofercie platformy nc+.
17.11.17, 08:11
telewizja » badania rynku
Joker z rekordową widownią
Odcinek teleturnieju „Joker”, emitowany w środę 15 listopada br. o godz. 20.00 na antenie Super Polsat, przyciągnął przed telewizory średnio 220 tys. widzów (dane: NAM). 
16.11.17, 19:11
telewizja » informacje
INEA z akcją dla nowych klientów. Operator rozda konsole PlayStation 4 i Xbox One
W ramach najnowszej akcji INEA „Moc prezentów”, trwającej od 14 listopada br., osoby które kupią internet oraz telewizję od INEA, otrzymają najnowszą konsolę PlayStation 4 lub Xbox One z grą FIFA 18 za 1 zł.
16.11.17, 17:11
telewizja » informacje
Grupa Multimedia Polska ma 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych
Przychody Grupy Multimedia Polska za trzy kwartały 2017 r. wyniosły 510,2 mln zł, co oznacza nieznaczny spadek o 2,4 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego. Na koniec września br. z usług Grupy Multimedia Polska korzystało ponad 757,6 tys. klientów usług telekomunikacyjnych.
16.11.17, 14:11
telewizja » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL