29.10.17, 13:46

Analiza: pierwszy odcinek II sezonu serialu Belfer obejrzało ponad 400 tys. osób

Plakat promujący serial
Fot.: materiały prasowe

Pierwszy odcinek nowego sezonu hitowego serialu Canal+ "Belfer" obejrzało ponad 400 tys. widzów. Jest to wynik lepszy od ostatniego odcinka poprzedniej serii (+4 proc.) - pisze w analizie Bartosz Zientek, ekspert z Codemedia.

Jeżeli nowemu hitowi Canal+ uda się utrzymać widzów stacja może znacząco zyskać na udziałach w rynku. Tylko ta jedna emisja pozwoliła zwiększyć udział stacji w cały zeszłym tygodniu ponad dwukrotnie. Średni udział Canal+ w tygodniu poprzedzającym premierę „Belfra” był na poziomie 0,17 proc., kolejny tydzień stacja zakończyła z udziałem na poziomie 0,37 proc. W dniu premiery Canal+ załapał się nawet do zestawienia TOP20 w grupie komercyjnej. Sam serial zgromadził w szerokiej grupie prawie 3 proc. widzów, natomiast w grupie komercyjnej było to prawie 5 proc.! Przy tak ograniczonej dystrybucji jest to naprawdę imponujący wynik. (…)

Co ciekawe, pierwszy odcinek nowego „Belfra” oglądały w zdecydowanej większości kobiety (62 proc.), podczas gdy w poprzednim sezonie rozkład był zbliżony do naturalnego.

Zaskakujące nie będzie to, że „Belfra” oglądają głównie osoby w wieku 25-49 z wyższymi dochodami i wykształceniem średnim i wyższym. W przypadku pierwszego sezonu udział widzów z dochodem powyżej 3000 wynosił ponad 72 proc., w tym roku ten udział jeszcze bardziej wzrósł (74 proc.) – naturalny udział widowni w tych przedziałach to 45 proc. Co ważniejsze, w przypadku pierwszego odcinka nowego sezonu udział osób z dochodem powyżej 5000 zł wyniósł prawie 40 proc. (naturalnie jest to 15 proc.).

To, co jest ciekawe to bardzo mała reprezentacja widzów „Belfra” w miastach 50-100, natomiast bardzo duży udział stanowią widzowie z miast poniżej 50 tys. mieszkańców.

Komentarze

Powiązane

18.01.18, 18:00
| telewizja » informacje
FOX Networks Group Poland wspiera po raz kolejny polskie rysie nizinne
Wystartowała II edycja akcji #PiątkaDlaRysia realizowanej przez FOX Networks Group Poland, nadawcy kanału Nat Geo Wild. Aktywacja, której beneficjentem jest WWF Polska, towarzyszy kampanii mediowej promującej „Miesiąc z wielkimi kotami” – coroczne wydarzenie stacji. 
18.01.18, 10:00
| telewizja » informacje
Kanały Eleven Sports w kolejnych sieciach
Od stycznia br., kanały Eleven Sports są dostępne dla abonentów kolejnych jedenastu operatorów telewizji kablowej.
17.01.18, 19:00
| telewizja » seriale
Drogi wolności, Telewizja Polska przygotowuje nowy serial
TVP rozpoczyna realizację wyjątkowej produkcji. Burzliwe losy krakowskiej rodziny Biernackich zostaną ukazane na tle wielkich wydarzeń historycznych. „Drogi wolności” mają zadebiutować jesienią br. 
17.01.18, 17:32
| telewizja » informacje
TVP: Klaudiusz Pobudzin rezygnuje. Jarosława Olechowski p.o. dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Nieoczekiwanie, 17 stycznia br. pełniącym obowiązki dyrektora Telewizyjnej Agencji Informacyjnej został szef zespołu "Wiadomości" Jarosław Olechowski.
17.01.18, 17:00
| telewizja » informacje | reklama & PR » informacje
Biura Reklamy TVP sprzedaje już reklamy na czas ZIO w Pjongczang
Telewizja Polska rozpoczęła sprzedaż czasu reklamowego przy Zimowych Igrzyskach Olimpijskich. Najdrożej zostały wycenione reklamy przy zawodach w skokach narciarskich. Wprowadzone zostały także specjalne zasady dotyczące sponsorowania oraz ogłoszona oferta reklam online.
17.01.18, 15:16
| telewizja » informacje
Więcej sportu w TVP. Publiczny nadawca zakupił licencje od PZLA
Telewizja Polska zakupiła od Polskiego Związku Lekkiej Atletyki prawa do pokazywania mistrzostw Polski i mityngów lekkoatletycznych rozgrywanych w naszym kraju. Umowa będzie obowiązywać do końca 2020 r.
17.01.18, 10:00
| telewizja » seriale
Świat według Kiepskich wróci na antenę Polsatu jesienią 2018 r.
Serial „Świat według Kiepskich” jest produkowany już od 19 lat. Do tej pory zrealizowano ponad 500 odcinków, dzięki czemu serial jest najdłużej emitowanym sitcomem na świecie. 
16.01.18, 20:00
| telewizja » informacje
Ramówka Eurosport 1 podczas igrzysk całkowicie dostosowana do polskiego rynku
Zespół Eurosportu na czas igrzysk olimpijskich wzmocnią m.in. sportowiec Tomasz Sikora, żona i menedżerka dwukrotnego mistrza olimpijskiego Ewa Bilan-Stoch, skoczek narciarski Jakub Kot oraz youtuber Krzysztof Gonciarz. W roli ekspertów i reporterów będą przybliżać kibicom wydarzenia zbliżających się XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018.
16.01.18, 15:00
| telewizja » informacje
INEA z kolejną odsłoną kampanii Dobrzy ludzi od internetu
INEA wprowadziła elastyczną ofertę, umożliwiającą klientom wybór usług dopasowanych do ich potrzeb. Ofercie towarzyszy także kolejna odsłona kampanii „Dobrzy ludzie od internetu”, w której ponownie występują pracownicy INEA.
16.01.18, 14:00
| telewizja » informacje
Kanał Da Vinci dostępny w wersji HD
Od 15 stycznia br., Da Vinci Media GMBH udostępnia wszystkim nadawcom telewizji kablowej w Polsce możliwość retransmisji kanału Da Vinci w wersji HD.
Subskrybuj RSS działu telewizja: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL