01.11.17, 12:00

Czteryczwarte Brand Design stworzyło system identyfikacji wizualnej dla Meloradio

Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało logo i system identyfikacji wizualnej dla nowej stacji Meloradio, należącej do Grupy Eurozet.

Nowa stacja Grupy Eurozet, Meloradio, jest skierowana do tych, którzy nie chcą bez przerwy słuchać wiadomości i brać udziału w konkursach. Chcą włączyć radio i usłyszeć wpadający w ucho utwór, który wprawi ich w pogodny nastrój i doda energii, a czasem po prostu pozwoli się odprężyć.

Zadaniem Czteryczwarte było stworzenie logo i systemu identyfikacji dla nowej stacji. "Wszystkie wskazania dotyczące grupy odbiorców i charakteru marki Meloradio sprowadzały nas do indywidualnego odczuwania melodii. Badaliśmy sposoby wizualizowania melodii przez ludzi – barw, które symbolizują gatunki muzyczne, nastroje, a nawet konkretne tony" - powiedziała Dominika Sikora, brand strategy director w Czteryczwarte Brand Design.

Synestezja to wrodzona zdolność łączenia zmysłów – dźwięki nabierają kolorów, obrazy zapachów, słowa mają swoje przypisane odcienie. Mimo tego, że synestezja dotyczy promila ludzkości, język dowodzi, że dla większości z osób nie są to wrażenia obce. Polacy chętnie używają określeń typu „zabarwienie” melodii i „tony” kolorów.

System, który stworzyli projektanci Czteryczwarte wychodzi od kształtu gitary, jako jednego z najbardziej popularnych instrumentów na świecie. Ten podstawowy obrys przechodzi w morfujące formy organiczne, które pulsują, żyją i nadają systemowi energii, świeżości i rozpoznawalności. Kolory przechodzą tonalnie od ciepłych różów przez nasycony niebieski do morskiego błękitu. Elementy graficzne składają się na otaczające odbiorcę przenikające się i nakładające plamy barwne, dające spektrum szerokiej bazy muzycznej, specyficznego klimatu uzyskiwanego poprzez wiecznie żywe przeboje z domieszką współczesnych nastrojowych brzmień.

Celem identyfikacji jest to, by słuchając porannej audycji było równie miło popijać kawę właśnie z kubka Meloradio.

Komentarze

Powiązane

14.02.18, 14:00
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: Eska i RMF MAXXX z największym wzrostem
Radio Eska pozostaje liderem wśród sieci radiowych – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2017 r. do 31 stycznia 2018 r. (sieci radiowe).
14.02.18, 12:00
| radio » informacje
Festiwal Trójka Górom 2018 ponownie w Szklarskiej Porębie
Koncerty, spotkania i rozmowy z gwiazdami sportu, literatury i ekranu, filmy, warsztaty dla dzieci i dorosłych oraz dyskoteki i kabarety, a wreszcie audycje na żywo – tak zapowiada się kolejna edycja Festiwalu Trójka Górom w Szklarskiej Porębie. 
13.02.18, 14:00
| radio » badania rynku
RMF FM absolutnym liderem. Duży spadek Trójki i Jedynki
Radio RMF FM umacnia się na pozycji lidera. Trójka notuje największy spadek – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2017 r. do 31 stycznia 2018 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
13.02.18, 13:00
| radio » informacje
Finał Festiwalu Opera Rara na antenie Dwójki
We wtorek, 13 lutego br., Program 2 Polskiego Radia będzie transmitować koncert zamknięcia Festiwalu Opera Rara w Krakowie. 
12.02.18, 21:00
| radio » informacje
Światowy Dzień Radia w Polskim Radiu
13 lutego br., w siódmy Światowy Dzień Radia, publiczny nadawca przygotował specjalne audycje i programy podkreślające szczególną rolę radia jako środka komunikacji na całym świecie.
12.02.18, 11:00
| radio » informacje | internet » informacje
Weszło FM z audycją z wulgaryzmami. Krzysztof Stanowski nie przebiera w słowach na Twitterze
9 lutego br. w Internecie zadebiutowało nowe radio sportowe Weszło FM, którego założycielem jest Krzysztof Stanowski. Już z soboty na niedzielę słuchacze mogli wysłuchać kontrowersyjnej audycji z wulgaryzmami.
12.02.18, 10:00
| radio » informacje
Trzy Po Trzy w Trójce. Nowy satyryczny cykl Mariusza Cieślika z udziałem satyryków i standuperów
Trójka rozpoczyna emisję nowego cyklu satyrycznego „Trzy Po trzy”. Jego autorem i gospodarzem będzie Mariusz Cieślik –wicedyrektor Programu 3 Polskiego Radia. Audycja „Trzy po trzy” na antenie codziennie o godz. 18.10. 
12.02.18, 08:00
| radio » informacje
Melosłownik Bryndala. Rafał Bryndal w ekipie Meloradia
Rafał Bryndal dołączył do zespołu Meloradia. W swoim nowym programie będzie opowiadał o dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości oraz języku, który za tą zmianą próbuje nadążyć. 
11.02.18, 12:00
| radio » informacje
Anita Lipnicka zagra w Radiu Koszalin
12 lutego br., o godzinie 18.00 w Studiu Nagraniowo - Koncertowym im. Czesława Niemena Polskiego Radia Koszalin wystąpi Anita Lipnicka & The Hats.
10.02.18, 18:00
| radio » informacje | kultura » muzyka
Nic dwa razy się nie zdarza. Utwory Łucji Prus w Studiu Piosenki Teatru Polskiego Radia
Studio Piosenki Teatru Polskiego Radia organizuje kolejny koncert. W niedzielę, 11 lutego br. w Studiu im. Władysława Szpilmana młode wokalistki i śpiewające aktorki wykonają najbardziej znane utwory z repertuaru Łucji Prus. 
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL