06.11.17, 11:00

Lekko Nie Będzie. Wspólny projekt IPLI i Tomasza Działowego

Strona na YT formatu "Lekko nie będzie"
Fot.: portalmedialny.pl

Tomasz „Gimper” Działowy, youtuber posiadający 1,2 mln subskrybentów na swoim kanale, wspólnie z IPLĄ wystartował z nowym formatem inspirowanym popularnymi telewizyjnymi programami typu talk show. 

„Lekko Nie Będzie” to nowa jakość w polskim Internecie. Formuła programu opiera się na szybkich rozmowach, krótkich, konkretnych pytaniach oraz zadaniach, które gość i prowadzący wykonują wspólnie, niejednokrotnie rywalizując. To nieprzewidywalne i dynamiczne internetowe show, w którym talenty i charaktery popularnych gości wystawiane są na nie lada próbę. Niebagatelną rolę odgrywa tu charyzma i talent prowadzącego, który szybko nawiązuje kontakt z gośćmi, ciekawie kierując rozmową. Jedno już jest pewne – „Gimper” w studio IPLI z czołowymi postaciami polskiego Internetu to połączenie skazane na sukces.

Gościem pierwszego odcinka „Lekko Nie Będzie” był Krzysztof Golonka, twórca najpopularniejszego kanału sportowego w Polsce „Trenuj z Krzychem”. W niespełna tydzień film zdobył pół miliona odsłon (obecnie 710 tys. wyświetleń), niemal 130 tys. subskrypcji i 65 tys. polubień w YouTube. Tydzień później na kanale programu pojawił się drugi odcinek, a jego głównym bohaterem jest jeden z najbardziej oryginalnych twórców YouTube, który popularność zdobył dzięki testom, recenzjom i uboxingom - Paweł Smektalski „Unboxall”. W ciągu czterech dni film z udziałem „Unboxalla” wyświetlono prawie 660 tys. razy, a dziś ma on 775 tys. odsłon. W ostatni piątek Tomasz Działowy rozmawiał z Mieciem Mietczyńskim, czyli Bartkiem Szczęśniakiem, który zasłynął z rewelacyjnych i nietypowych streszczeń lektur oraz twórczości poświęconej krytykowaniu w humorystyczny sposób wyjątkowo słabych filmów. Trzeci odcinek show w ciągudwóch dni obejrzało ponad 250 tys. osób.

Zaczynam od youtuberów, bo to moi dobrzy znajomi i kiedy proponuję im udział w programie, to są chętni. Docelowo w „Lekko Nie Będzie” mają się jednak pojawiać postaci, które łączą światy mediów i Internetu, jak np. Kuba Klawiter, znani poza YouTubem, choć nagrywają też różne treści stricte do Internetu. Poza tym chciałbym też zapraszać osoby doskonale w Internecie znane, mimo że same nic nie nagrywają, m.in. Mariusza Pudzianowskiego, Magdę Gessler czy Filipa Chajzera. Interesują mnie postaci, które radziły sobie w świecie starych mediów – telewizji, radia, prasy – a później potrafiły odnaleźć się w nowej rzeczywistości, którą przyniósł Internet” – mówi Tomasz Działowy, pomysłodawca i prowadzący show.

Cały cykl nowego programu obejmuje 12 odcinków poprzedzonych teaserami i jest współtworzony i wyprodukowany przez zespół IPLI z Grupy Cyfrowy Polsat.

Telewizja coraz bardziej przenika się z Internetem, a tworzenie profesjonalnych treści kierowanych do użytkowników Internetu jest naturalnym kierunkiem, dlatego postanowiliśmy zaangażować się w produkcję nowego talk show, który stanowi nową jakość rozrywki internetowej, stworzonej jako odpowiedź na oczekiwania widzów IPLI” – mówi Grzegorz Janczura, Dyrektor Pionu Projektów Internetowych w Cyfrowym Polsacie S.A.

Miejscem premierowych publikacji pierwszych czterech odcinków show jest specjalny kanał YouTube poświęcony temu projektowi – „Lekko Nie Będzie”, ale można je również znaleźć w IPLI. Premiera każdego z kolejnych ośmiu materiałów odbędzie się w IPLI, następnie pojawią się one także w YouTube.

Komentarze

Powiązane

18.01.18, 17:00
| internet » informacje
Startuje InfoSecurity24.pl o służbach mundurowych
Grupa Defence24 postanowiła przekształcić dział „Służby mundurowe” w obszerny portal poświęcony tej tematyce. InfoSecurity24.pl oficjalnie ruszyło 17 stycznia br. Redaktorem naczelnym portalu jest Jędrzej Graf. 
18.01.18, 16:00
| internet » ludzie
Maciej Patla wraca do Grupy Onet - RAS Polska
Maciej Patla dołącza do Grupy Onet - RAS Polska jako Content Commerce Manager. Patla będzie odpowiedzialny m.in. za tworzenie i realizację strategii rozwoju content commerce w Grupie.
18.01.18, 15:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Ströer Digital Media wprowadza do oferty reklamy z gwarancją viewability
Ströer Digital Media wprowadza do oferty kampanie reklamowe z gwarancją viewability. To jeden z pierwszych produktów na polskim rynku, który gwarantuje klientom określony poziom widoczności reklamy. Za pomiar odpowiada firma Meetrics GmbH. 
16.01.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » artykuły
Marcin Rupiński: marki premium stawiają na Internet
Jak wynika z najnowszego raportu KPMG dotyczącego dóbr luksusowych w Polsce, rynek ten stale rośnie w siłę. Szacuje się, że w 2021 r. jego wartość może osiągnąć niemal 31 mld zł, a więc wzrośnie o prawie 50 proc. w stosunku do 2017 r. Artykuł ekspercki Marcina Rupińskiego, CEO sieci reklamowej Royal Ad.
16.01.18, 11:00
| telewizja » informacje | internet » informacje
Policja zlikwidowała piracki serwis. Straty dla nadawców wstępnie szacuje się na ok. 3,5 mln zł
Policjanci z Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, zatrzymali trzech mężczyzn, którym przedstawiono zarzuty nielegalnego rozpowszechniania sygnału płatnych telewizji cyfrowych czyniąc sobie z tego stałe źródło dochodu. 
15.01.18, 10:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: 2,69 mld zł wydatków na reklamę online od stycznia do września 2017 r. (infografika)
Po trzech kwartałach 2017 r., wydatki na reklamę online wyniosły 2,69 mld zł, czyli o 147 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 6 proc. Wciąż największy wpływ na wzrost ma wideo online, social media oraz programmatic.
11.01.18, 17:00
| internet » informacje
Babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl
Od stycznia br. serwis babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl. „Mamo, To Ja” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mediowych dla młodych rodziców.
11.01.18, 13:25
| internet » ludzie
Marcin Watemborski redaktorem prowadzącym WP Fotoblogia
Marcin Watemborski pokieruje WP Fotoblogia – największym serwisem fotograficznym w Polsce. Przez dwa lata pracował jako dziennikarz, a teraz awansował na stanowisko redaktora prowadzącego. Jest fotografem portretowym.
10.01.18, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Gazeta.pl wprowadza trzy nowe formaty reklamowe
Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe. Nowe rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads i Google.
10.01.18, 14:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska zlikwiduje platformę Bloog.pl
Wirtualna Polska wyłączy serwis do blogowania Bloog.pl. Na przeniesienie swoich danych użytkownicy mają czas tylko do końca marca br. Decyzję podjęto z powodu spadającej popularności usługi i zmian na rynku mediów.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL