07.11.17, 19:11

Zimowa kampania marki Vetrex

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Agencja Brand Support przygotowała zimową kampanię dla producenta stolarki okiennej Vetrex. Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym ma zasięg ogólnopolski i jest prowadzona pod hasłem „Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny”. Kampania obejmie internet, outdoor i prasę. W akcji zastosowano mechanizmy silnie wspierające lokalnych partnerów handlowych firmy Vetrex.

Kampania potrwa od 1 listopada do 31 grudnia 2017 r. i obejmie prasę (magazyny z kategorii dom&wnętrze oraz lifestyle, m.in. „Cztery Kąty”, „Murator”, „Newsweek”, Focus”), internet oraz outdoor. W outdoorowej odsłonie kampanii wykorzystywane są nośniki 6x3 m i 5x2 m w całej Polsce, z lokalizacjami wybranymi przez dystrybutorów Vetrex. Dodatkowym elementem layoutów reklamy zewnętrznej są adresy autoryzowanych salonów.

Kampania digital obejmuje działania display i mobile, również ukierunkowane na wsparcie lokalnych dystrybutorów marki Vetrex (wyświetlane kreacje, korzystając z mechanizmów geotargetowania, wskazują lokalnego dystrybutora z dokładnym adresem salonu). Kampania display obejmuje pakiet tematycznych serwisów z kategorii dom&wnętrze (np. muratordom.pl, urządzamy.pl, dom.pl, modny-dom.pl), jak również działania wykorzystujące Google (SEM), Facebook i zasoby sieci afiliacyjnej SalesTube. Kampanię digital uzupełniają działania z obszaru e-mail oraz content marketingu (prowadzone również w serwisach kategorii dom&wnętrze, np. dom.wp.pl, ladnydom.pl, muratordom.pl, e-okna.pl).

Agencja Brand Support współpracuje z firmą Vetrex na podstawie umowy ramowej, od czasu wygranego przez agencję w kwietniu 2016 r. przetargu na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii dla marki Vetrex zajmuje się dom mediowy Value Media.

Komentarze

Powiązane

23.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Płacę później. GoldenSubmarine i Bidlab dla PayU
PayU promuje nową usługę „Płacę później” wspólnie z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz agencją mediową Bidlab. 
23.11.17, 12:11
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion z wygranym przetargiem na obsługę dwóch projektów STIHL
Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę PR kolejnych projektów dla marki STIHL. W ramach działań agencja odpowiada za obsługę komunikacyjną Mistrzostw Świata STIHL TIMBERSPORTS oraz Stihl Poznań Ice Festival 2017.
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
23.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.11.17, 10:11
reklama & PR » informacje
Deloitte Digital CE współpracuje z Acne
Firma Deloitte Digital Central Europe nawiązała współpracę z agencją kreatywną Acne ze Sztokholmu, która została kupiona przez Deloitte NWE (struktura Deloitte na region Europy Północnej i Zachodniej) w sierpniu br. 
22.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Marka SINSKIN w portfolio They.pl
We wrześniu br. na rynku pojawiła się nowa marka semi-profesjonalnych kosmetyków kolorowych, dostępna w drogeriach Rossmann. They.pl odpowiada za launch SINSKIN w digitalu.
22.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
Prze!BIJEMY ceny innych sklepów. OleOle.pl rusza ze świąteczną kampanią
"Prze!BIJEMY ceny innych sklepów" to hasło tegorocznej kampanii świątecznej sklepu internetowego z elektroniką użytkową, AGD i RTV - OleOle.pl.
22.11.17, 16:11
reklama & PR » informacje
Napoleon w kolejnej kampanii Carrefour
Rozpoczęła się najnowsza kampania marki Carrefour autorstwa Saatchi & Saatchi IS. Po raz kolejny akcją zarządza Napoleon. 
W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour.
22.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
INSIGNIA obsłuży social media dla Ceramiki Paradyż w 2018 r.
Ceramika Paradyż (Grupa Paradyż) powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji INSIGNIA. 
22.11.17, 13:11
reklama & PR » informacje
Fisz głosem w nowej kampanii IKEA
Na początku listopada br. ruszyła świąteczna odsłona kampanii IKEA, która ma zachęcać Polaków nie tylko do zmian w domu z okazji Świąt i wizyt bliskich, lecz proponuje także zmianę sposobu postrzegania pozornych truizmów. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody. 

do 24.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest Nov. 24, 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.