12.11.17, 16:00

Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Marki Fotojoker oraz CEWE poszerzyły zakres współpracy z siecią Dentsu Aegis Network. Od listopada br. firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją performance marketingu iProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.

Spółki Fotojoker i CEWE, należące do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, dołączyły do grona klientów Dentsu Aegis Network w 2016 r. Do tej pory agencja performance marketingu iProspect zrealizowała działania digital performance’owe dla Fotojokera, a także flightowe kampanie leadowe dla brandu CEWE.

Rozszerzenie współpracy w ramach sieci Dentsu Aegis Network nastąpiło na skutek zadowolenia klienta z dotychczasowej współpracy. W ramach poszerzonej umowy agencja iProspect do końca roku przeprowadzi dodatkowo działania performance’owe oraz w VOD dla brandu CEWE, a także kampanię TV. W aktywnościach performance’owych wykorzystana zostanie afiliacja, reklama displayowa, mailingi oraz content. Zadaniem iProspect będzie wsparcie strategiczne, analityczne i optymalizacja, raportowanie oraz kompleksowa obsługa graficzna działań reklamowych. Dom mediowy Carat zajmie się kupowaniem i planowaniem mediów w kampanii telewizyjnej realizowanej dla CEWE.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
22.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Już ponad 5 tys. osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 tys. turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot.
22.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Planet PR obsłuży kolejny raz European Rover Challenge
Planet PR po raz kolejny będzie obsługiwać jedno z największych międzynarodowych wydarzeń robotyczno-kosmicznych w Europie – European Rover Challenge. 
22.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. 
22.02.18, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Awanse w Mindshare Polska
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Natomiast Anna Milewska, obejmuje nadzór nad pracami zespołu Client Leadership. 
22.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie badanie wzroku. Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express
20 lutego br., marka Vision Express rozpoczęła akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL