07.11.17, 20:03

Nowa kampania mBanku wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

6 listopada br. ruszyła kolejna odsłona kampanii mBanku skierowanej do młodych. Agencja GREY i mBank przygotowali we współpracy z Natalią Nykiel interaktywny klip, którego mechanika nawiązuje do oferty banku.

Wideo zostało stworzone przy wykorzystaniu technologii rozpoznawania twarzy, pozwalającej na zliczanie osób obecnych przed monitorem. Dzięki temu teledysk zmienia się w zależności od tego, ile osób w danym momencie go ogląda. Im jest ich więcej, tym bardziej plan, scenografia, kostiumy, choreografia i pozostałe elementy znajdujące się w kadrze są rozbudowane i różnorodne. Jest to bezpośrednie nawiązanie do promowanej przez Natalię Nykiel oferty mBanku opartej na mechanice member get member i odnoszącej się do idei, że razem zyskuje się więcej.

Kampania realizowana jest w kanałach digital. Teledysk przez sześć tygodni trwania promocji dostępny będzie na stronie mBanku, po czym trafi na kanał YouTube artystki.

Za spójną komunikację kampanii w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Penconek w zespole Grupy On Board Think Kong
Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji.
23.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Chigo Agency poszerza współpracę z Salvador Machines
Agencja Chigo przedłużyła współpracę na 2018 rok z włoskim producentem maszyn do obróbki drewna - Salvador Machines oraz rozszerzyła ją o wsparcie innej marki należącej do grupy - Salvamac.
23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
22.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Już ponad 5 tys. osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 tys. turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot.
22.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Planet PR obsłuży kolejny raz European Rover Challenge
Planet PR po raz kolejny będzie obsługiwać jedno z największych międzynarodowych wydarzeń robotyczno-kosmicznych w Europie – European Rover Challenge. 
22.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL