10.11.17, 18:00

Na początku Warszawa i Mazowsze. Poczta Polska udostępnia odbiór przesyłek w sklepach Żabka i Freshmarket

Fot.: Poczta Polska

Od połowy listopada br. w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy i wybranych miejscowości w województwie mazowieckim możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta ma być sukcesywnie rozwijana, aby docelowo była dostępna w ponad 4700 sklepach w całej Polsce. Sieć click & collect Poczty Polskiej, największa w Polsce, powiększy się tym samym do ponad 11 tys. punktów odbioru.

Przyjęta w tym roku strategia rozwoju Poczty Polskiej zakłada w ciągu pięciu lat podwojenie przychodów z obszaru kuriersko-paczkowego. Prognozujemy wzrost naszych usług kurierskich na poziomie 15–20 proc. wobec 10-proc. zwyżek prognozowanych dla rodzimego rynku. Dzięki współpracy z liderem sektora convenience - sieciami sklepów Żabka i Freshmarket - zyskujemy na rynku przeszło 4700 punktów odbioru w atrakcyjnych dla Klientów lokalizacjach, otwartych od 6.00 do 23.00. To duże udogodnienie dla naszych klientów tym bardziej, że sklepy Żabka i Freshmarket są zazwyczaj bardzo dobrze zlokalizowane, co dodatkowo przyspieszy proces odbioru paczki” – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

Poczta Polska posiada obecnie największa w Polsce sieć click & collect. Uzupełnienie już istniejącej sieci (stacje PKN ORLEN, kioski/saloniki RUCH, własne placówki) o sklepy Żabka i Freshmarket spowoduje, że klient dokonujący zakupów we wszystkich miastach w całym kraju dotrze do jednego z ponad 11 000 punktów odbioru w zaledwie kilka minut. Co ważne, to klient decyduje gdzie i o której godzinie chce odebrać paczkę, a sama usługa jest tańsza niż doręczenie przesyłki do domu.

Dokonując zakupu w internecie i wybierając formę dostawy „Poczta Polska – Odbiór w Punkcie”, Klient otrzymuje możliwość odbioru przesyłki z wybranego sklepu Żabka lub Freshmarket. Gdy przesyłka trafi do wybranego przez kupującego sklepu otrzyma powiadomienie SMS-em z: numerem paczki oraz adresem i kodem odbioru. Przesyłkę będzie można odebrać w godzinach otwarcia sklepów Żabka i Freshmarket – od 6.00 do 23.00.

Komentarze

Powiązane

15.01.18, 10:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
IAB Polska/PwC AdEx: 2,69 mld zł wydatków na reklamę online od stycznia do września 2017 r. (infografika)
Po trzech kwartałach 2017 r., wydatki na reklamę online wyniosły 2,69 mld zł, czyli o 147 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie. Przełożyło się to na dynamikę wzrostu na poziomie 6 proc. Wciąż największy wpływ na wzrost ma wideo online, social media oraz programmatic.
11.01.18, 17:00
| internet » informacje
Babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl
Od stycznia br. serwis babyonline.pl zmienił się w mamotoja.pl. „Mamo, To Ja” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek mediowych dla młodych rodziców.
11.01.18, 13:25
| internet » ludzie
Marcin Watemborski redaktorem prowadzącym WP Fotoblogia
Marcin Watemborski pokieruje WP Fotoblogia – największym serwisem fotograficznym w Polsce. Przez dwa lata pracował jako dziennikarz, a teraz awansował na stanowisko redaktora prowadzącego. Jest fotografem portretowym.
10.01.18, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Gazeta.pl wprowadza trzy nowe formaty reklamowe
Biuro reklamy Gazeta.pl przygotowało nowe, nieinwazyjne formaty reklamowe. Nowe rozwiązania reklamowe zostały stworzone zgodnie ze standardami Coalition for Better Ads i Google.
10.01.18, 14:00
| internet » informacje
Wirtualna Polska zlikwiduje platformę Bloog.pl
Wirtualna Polska wyłączy serwis do blogowania Bloog.pl. Na przeniesienie swoich danych użytkownicy mają czas tylko do końca marca br. Decyzję podjęto z powodu spadającej popularności usługi i zmian na rynku mediów.
10.01.18, 13:00
| internet » ludzie
Agnieszka Odachowska odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska
Agnieszka Odachowska zrezygnowała z funkcji Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska, a jej obowiązki przejmie tymczasowo Agnieszka Skrzypek-Makowska (obecnie Group Communication Manager).
09.01.18, 11:11
| telewizja » seriale | telewizja » badania rynku | internet » informacje
Koronę królów hitem w TVP VOD
Pierwsze odcinki serialu TVP „Korona królów” cieszą się dużą popularnością w serwisie vod.tvp.pl. To obecnie najchętniej oglądane materiały wideo na portalu i wszystkie znajdują się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych odcinków.
09.01.18, 08:00
| telewizja » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Haitong Bank: rynek reklamy w Polsce będzie rósł w tempie około 4 proc.
Analitycy Haitong Bank przeanalizowali rynek mediów w Polsce i wyróżnili tematy, które według nich będą miały największe znaczenie dla mediów krajowych przez najbliższe 12 miesięcy. Eksperci przede wszystkim wskazują na słabą dynamikę rynku reklamowego, mimo dobrych obecnie wskaźników makroekonomicznych. 
08.01.18, 19:00
| internet » ludzie
Barbara Rudnicka dyrektorem ds. rozwoju biznesu segmentu Internet w Agorze
Do zespołu segmentu Internet w Agorze dołączyła Barbara Rudnicka, która objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu. W nowej roli będzie m.in. współtworzyć strategie sektorowe, a także prowadzić rozmowy z potencjalnymi partnerami.
05.01.18, 15:10
| telewizja » informacje | internet » informacje
Pierwsza w Polsce transmisja meczu Bundesligi na Facebooku
12 stycznia br., ELEVEN SPORTS pokaże spotkanie Bayer 04 Leverkusen – FC Bayern Monachium na swoim profilu na Facebooku we współpracy z Bundesliga International GmbH.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL