13.11.17, 11:00

Gwiazdy serialu Rodzinka.pl w świątecznej kampanii AVON

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Każdego roku z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka AVON zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje świąteczną ofertę z katalogu marki. W tym roku AVON postawił na współpracę z serialową rodzinką. 

W najnowszej świątecznej kampanii AVON wzięły udział gwiazdy serialu Rodzinka.pl – Małgorzata Kożuchowska (ambasadorka marki od początku 2017 roku), Tomasz Karolak i Mateusz Pawłowski. Działania świąteczne obejmują katalog AVON nr 16 dostępny od 9 listopada do 29 listopada oraz kampanię radiową i online.

Nasza najnowsza kampania jest pełna rodzinnych, radosnych historii, pokazujących z przymrużeniem oka przygotowania do Świąt w rodzinie Boskich. Do zrobienia świątecznych zakupów w AVON będziemy zachęcać m.in. serią spotów radiowych, w których Natalia i Ludwik Boscy zmierzą się z różnymi „świątecznymi dylematami”. Kampania w dużej mierze skoncentruje się na mediach społecznościowych. Dla tych, którzy mają problem związany z wyborem konkrenych prezentów przygotowaliśmy chatbota na Messengerze, za pomocą którego bohaterowie rodzinki.pl pomogą dokonać najlepszego wyboru” – mówi Andrzej Mytych, członek zarządu i Dyrektor Komunikacji AVON.

Kampania radiowa potrwa od 9 listopada do 13 grudnia br. w największych stacjach radiowych, m.in. RMF, Radiu ZET, Eska, VOX FM. Wzięli w niej udział Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak, którzy jako Natalia i Ludwik w zabawnych spotach zdradzają kulisy świątecznych przygotowań u Boskich.

Kożuchowska związana jest z marką AVON od 2017 r. W trakcie tej współpracy promowała m.in. linię kosmetyków do makijażu AVON True, krem z linii ANEW oraz zapach Viva la Vita.

Boscy to pierwsza serialowa rodzina, która pojawiła się na okładce świątecznego katalogu AVON. W ostatnich latach bożonarodzeniową ofertę marki promowali: Justyna Steczkowska z mężem i dziećmi, Katarzyna Skrzynecka z mężem i córką, rodzina Królikowskich oraz bracia Golec.

Koncepcję kreatywną przygotował Dział Komunikacji AVON. Spoty radiowe zostały wyprodukowane przez studio Soundflower. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

Komentarze

Powiązane

23.02.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie pyszne Święta. W marcu startuje kampania Galeo
1 marca br. startuje kampania reklamowa Galeo. Wsparte zostaną majeranek oraz pieprz czarny Galeo, reprezentujące portfolio przypraw niezbędnych do przygotowania tradycyjnych wielkanocnych dań.
23.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Havas Media utrzymuje budżet marki Tarczyński
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.
23.02.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Kupuj z głową. Kampania serwisu Otomoto
Ruszyła kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
23.02.18, 10:10
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Definicja lepszych zakupów. Trwa kampania supermarketu Frisco.pl
W lutym br., wystartowała kampania supermarketu online Frisco.pl. To pierwsza kampania stworzona w ramach nowej platformy komunikacji marki, której przewodzi hasło „Frisco.pl – Definicja lepszych zakupów”.
22.02.18, 22:00
| reklama & PR » informacje
PTAK WARSAW EXPO stałym członkiem SBE
W lutym br. do grona członków Stowarzyszenia Branży Eventowej dołączył PTAK WARSAW EXPO, największe centrum targowo-kongresowe w Europie Środkowej.
22.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Już ponad 5 tys. osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 tys. turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot.
22.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Planet PR obsłuży kolejny raz European Rover Challenge
Planet PR po raz kolejny będzie obsługiwać jedno z największych międzynarodowych wydarzeń robotyczno-kosmicznych w Europie – European Rover Challenge. 
22.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Grzegorz Krzemień szefem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska
Pracami drugiej kadencji Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, której celem jest kształtowanie standardów kompetencji e-marketingowych, pokieruje od początku marca br. Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine. 
22.02.18, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Awanse w Mindshare Polska
Żaneta Szysz oraz Małgorzata Żeleźnik awansują w strukturze domu mediowego Mindshare Polska. Natomiast Anna Milewska, obejmuje nadzór nad pracami zespołu Client Leadership. 
22.02.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie badanie wzroku. Walk realizuje kampanię 360 stopni dla Vision Express
20 lutego br., marka Vision Express rozpoczęła akcję pt. „Wielkie badanie wzroku”, której celem jest zachęcenie Polaków do dbania o oczy poprzez udział w profesjonalnych badaniach wzroku. Walk odpowiada za realizację działań w zakresie komunikacji 360 stopni. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 23.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 22.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL