14.11.17, 19:11

Odkryj magię oczekiwania na Święta. Milka startuje z kampanią

kalendarz adwentowy marki Milka
Fot.: materiały prasowe

13 listopada br. ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż do tej pory. Na konsumentów czekać będą m.in. wydarzenia w dziewięciu miastach Polski. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak kalendarz adwentowy z zupełnie nową, odświeżoną grafiką. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy „Wehikuł czasu”.

Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ubiegłego roku 60. i 30. sekundowe spoty z chłopcem, który nie może doczekać się Świąt. Bohater konstruuje wehikuł czasu, która ma za zadanie przenieść go do dnia Bożego Narodzenia. Zaraz po wyłączeniu silnika, okazuje się, że stół wigilijny jest nakryty, prezenty czekają już pod choinką, a okienka adwentowego kalendarza są puste. Tak naprawdę za przeniesieniem się w czasie stoi kochająca go rodzina, która dostrzegając starania chłopca, wspólnie „przyspiesza” święta. W reklamach marka pokazuje najważniejsze produkty z oferty sezonowej, wśród których szczególne miejsce zajmuje flagowy produkt zimowego portfolio – kalendarz adwentowy w zupełnie nowej odsłonie. Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki.

W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty. W tym roku marka ponownie stawia na dodatkowe działania outdoorowe, za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory. Zasięg niestandardowych aktywności będzie większy niż dotychczas.

Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w interaktywne kalendarze adwentowe o nowej konstrukcji. Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie będą czekać takie atrakcje jak: wyzwalająca magię Świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza ze słodkimi niespodziankami, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach oraz Bałwanek rozdający świąteczne kartki, które będzie można wysłać na miejscu akcji. Wydarzeniom towarzyszyć będzie sampling sezonowych produktów Milka.

Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierać będą także przygotowane przez agencję VML animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja. Wszystkie będzie można usłyszeć na kanale YouTube marki oraz OLV. Na Facebooku pojawią się również dedykowane świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja VML. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Komentarze

Powiązane

22.11.17, 12:11
reklama & PR » wydarzenia branżowe
Marketing miejsc to coś więcej niż reklama. VII Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Tworzenie tożsamości marki jaką jest miejscowość czy cały region staje się coraz ważniejszym narzędziem rozwoju samorządów. O tym i innych ważnych z punktu widzenia samorządu kwestiach będzie mowa podczas VII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 30 listopada oraz 1 grudnia w Rzeszowie.
22.11.17, 11:11
reklama & PR » informacje
Grupa Havas inwestuje w platformę Octoly
Komercyjna platforma Octoly zrzeszająca influencerów modowych, lifestylowych i beauty, została dofinansowana kwotą 10 mln dolarów i uruchomiła serwis OctoPrime.co. Pozwoli on 10 tys. influencerek na sprzedaż recenzowanych produktów w osobistym sklepie online.
22.11.17, 10:11
reklama & PR » ludzie
Joanna Giz w zespole Think Kong
Do zespołu Think Konga dołączyła Joanna Giz, która objęła stanowisko Content Marketing Team Managera i będzie odpowiadać w agencji za rozwój działań content marketingowych dla marek z branży IT, beauty oraz deweloperskiej. 
21.11.17, 20:11
reklama & PR » informacje
Konkursie fotograficzny marki Haier. Akcję wspiera Adam „Poszukiwacz” Wiejak
Firma Haier, producent AGD, organizuje konkurs fotograficzny, w którym można zdobyć nową pralkę HW70-14636S i zostać królem lub królową wysadzania. Akcję wspiera youtuber Adam „Poszukiwacz” Wiejak. 
21.11.17, 19:11
reklama & PR » informacje
BERM realizuje projekt dla Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii
Agencja BERM Creative Production Group została wybrana do realizacji działań promocyjnych, informacyjnych oraz edukacyjnych przy trzech projektach realizowanych przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
21.11.17, 18:11
reklama & PR » informacje
Black Energy Drink został Tytularnym Sponsorem LFL All-Star Tour Poland 2018
Marka Black Energy Drink (Food Care Group) podjęła współpracę z firmą Pro Polska - promotorem wyjątkowej trasy Legends Football League (LFL). Kobieca liga futbolowa rozegra po raz pierwszy mecze w Europie, i to właśnie w Polsce.
21.11.17, 17:11
reklama & PR » informacje
You’re the driver. Kampania reklamowa Gulf Polska
Gulf Polska (producent środków smarnych) wystartował w listopadzie br. z nową kampanią wizerunkową pod hasłem “You’re the driver”, którą chce przypomnieć światu czym jest prawdziwa motoryzacja i kto w samochodzie tak naprawdę rządzi.
21.11.17, 16:11
reklama & PR » ludzie
Anna Dzierzędzka w Value Media
Od stycznia 2018 r. do zespołu domu mediowego Value Media (Group One) dołączy Anna Dzierzędzka, przez ostatnie 16 lat związana z MediaCom.
21.11.17, 15:11
reklama & PR » informacje
Delecta prezentuje przepis na święta pełne emocji
Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Marka komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”.
21.11.17, 14:11
reklama & PR » ludzie
Grzegorz Miecznikowski rzecznikiem prasowym Parady Równości oraz Fundacji Wolontariat Równości
Od końca października br. obowiązki w zakresie relacji z mediami oraz społecznością LGBT przejmuje Grzegorz Miecznikowski i prowadzona przez niego Agencja S Words.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL