19.12.17, 13:00

Gazeta Wyborcza uruchamia Mój Spot. Dwutygodnik dla młodych czytelników dostępny będzie także w samodzielnej sprzedaży

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

W czwartek, 21 grudnia br. ukaże się pierwszy numer magazynu „Mój Spot”. To przegląd informacji, trendów i faktów przygotowanych w atrakcyjnej formie wizualnej z myślą o nastolatkach. Dwutygodnik będzie dostępny z wydaniem "Gazety Wyborczej", a następnie w samodzielnej sprzedaży.

"Mój Spot" powstał z myślą o młodych czytelnikach, szczególnie tych w wieku 11-15 lat. Każde wydanie ma opowiadać o rzeczach bliskich właśnie nastolatkom: grach, technologiach, muzyce, filmach, książkach, ludziach, odkryciach naukowych i ciekawostkach. W magazynie mają się znaleźć premiery i wydarzenia, także te, którymi żyje internet (np. kariery youtuberów),  trendy, a nawet pomoc w nauce (np.  języka angielskiego czy biologii). Czasopismo chce także podsuwać tematy do dyskusji. 

Magazyn będzie też odnosić się do informacji, które młodzi ludzie słyszą w serwisach informacyjnych - ma opowiadać o wydarzeniach społecznych, politycznych i gospodarczych, wyjaśniając je w prosty sposób. W wydaniu mają się znaleźć również miejsce na teksty z zakresu psychologii, odnoszące się do problemów nastolatków.

"Tłumaczymy szybko zmieniający się świat w sposób zrozumiały i atrakcyjny dla młodzieży. Wypełniamy w ten sposób lukę na polskim rynku. Papierowy magazyn można czytać razem z dzieckiem, wnukiem czy uczniem, wejść w świat jego zainteresowań i problemów, co nie jest takie łatwe, gdy nastolatek większość czasu spędza sam pochylony nad ekranem smartfona czy tabletu. Na łamach magazynu obecni będą młodzi ludzie - zapytamy ich o zdanie, przeprowadzimy sondy. Jesteśmy ciekawi ich zdania i ich zainteresowań - będziemy się starać, by odbiorcy współtworzyli pismo" - mówi Olga Woźniak, redaktor naczelna dwutygodnika „Mój Spot”.

W czwartek, 21 grudnia br. "Mój Spot" będzie dołączony do części nakładu „Gazety Wyborczej” - jego cena razem z wydaniem dziennika to 9,99 zł. Od 22 grudnia br. magazyn będzie dostępny w samodzielnej sprzedaży, w cenie 7,99 zł. Łączny nakład wydania to 75 tys. egzemplarzy. Kolejny numer dwutygodnika "Mój Spot" ukaże się 4 stycznia 2018 r.

Wydanie magazynu wspiera autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej", w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych.

Komentarze

Powiązane

15.01.18, 09:00
| prasa » informacje
Ewa Redel-Bydłowska odejdzie z Edipresse Polska. Zmiany w zarządzie
Ewa Redel-Bydłowska zrezygnowała z funkcji członka zarządu Edipresse Polska S.A. i spółek zależnych, w tym Lincoln oraz P&P. Współpracę z firmą zakończy 31 grudnia 2018 r.
14.01.18, 21:00
| prasa » informacje | reklama & PR » informacje
Książki. Magazyn do czytania i Wysokie Obcasy Extra z droższymi cenami reklam
Zmieniły się cenniki reklamowe magazynów wydawanych przez „Gazetę Wyborczą” - „Książek. Magazynu do czytania" oraz „Wysokich Obcasów Extra”.
11.01.18, 14:00
| prasa » informacje
IMM: Rzeczpospolita najczęściej cytowana w grudniu 2017 r.
„Rzeczpospolita” znalazła się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów w Polsce – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów za grudzień 2017 r. 
09.01.18, 18:00
| prasa » dodatki do gazet
Maseczka antysmogowa z Gazetą Wyborczą
W czwartek, 11 stycznia br. razem z „Gazetą Wyborczą” będzie można kupić maseczkę antysmogową.
09.01.18, 15:18
| prasa » badania rynku
Artur Roguski w Edipresse Polska
Artur Roguski dołączył do Edipresse Polska S.A. jako social media manager grupy serwisów people, style & beauty.
05.01.18, 13:00
| prasa » informacje
Ludmiła Anannikova i Katarzyna Włodkowska w zespole tygodnika Duży Format
Do grona reporterów tygodnika „Duży Format” dołączyły Ludmiła Anannikova i Katarzyna Włodkowska. Obie będą pisały reportaże śledcze i społeczne.
04.01.18, 19:53
| prasa » ludzie
Wojciech Surmacz nowym Prezesem PAP
Nie Roman Młodkowski, a Wojciech Surmacz został nowym Prezesem Polskiej Agencji Prasowej. Jego zastępcą będzie Tomasz Przybek. Nowy zarząd PAP wybrała Rada Mediów Narodowych. 
04.01.18, 13:00
| prasa » ludzie
Jacek Bełdowski odchodzi z Grupy Egmont
Jacek Bełdowski, Dyrektor Generalny Egmont Creative Solutions, po 25 latach pracy zdecydował się kontynuować karierę poza Grupą Egmont. 
03.01.18, 12:00
| prasa » ludzie
Aleksandra Klich z nowymi zadaniami w Gazecie Wyborczej
Od stycznia br. głównym zadaniem Aleksandry Klich, zastępczyni redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, jest angażowanie redakcji w zmiany związane z wdrażaniem strategii rozwoju „Gazety Wyborczej”. 
03.01.18, 11:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Laboratorium EE odpowiada za elektroniczne wydanie Pisma. Magazynu Opinii
Za cyfrową wersję debiutującego 3 stycznia br. na rynku miesięcznika "Pismo. Magazyn Opinii" odpowiada Laboratorium EE. Autorem layoutu strony internetowej Pisma, podobnie jak projektu graficznego wersji drukowanej, jest Jacek Utko. 
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL