31.01.18, 10:00

Anna Kiedrzyńska-Tui i Bartosz Łopiński startują z Propsy PR

Założyciele agencji Propsy PR
Fot.: materiały prasowe

Na rynku pojawiła się agencja Propsy PR, która ma specjalizować się przede wszystkim w działaniach komunikacyjnych dla trzeciego sektora oraz przedsiębiorców społecznych, a także dla biznesu, zainteresowanego komunikacją opartą o CSR. Jej założycielami są Anna Kiedrzyńska-Tui, wcześniej PR Manager w fundacji Res Publica oraz Bartosz Łopiński, Menadżer Projektów w agencji Świeża Bazylia PR, koordynujący projekty dla klientów biznesowych i spółek giełdowych.

Kiedrzyńska-Tui i Łopiński po ponad sześciu latach pracy dla administracji publicznej i sektora biznesowego postanowili założyć pierwszą w Polsce agencję PR skierowaną do NGO. Anna Kiedrzyńska-Tui ma kilkuletnie doświadczenie pracy w tym sektorze - współpracowała z Res Publiką Nową, Magazynem Miasta oraz Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce. Wspólnie z Bartoszem Łopińskim pracowali w Centrum Prasowym Uniwersytetu SWPS, nagradzanym za popularyzację badań naukowych i wyznaczanie standardów pracy z mediami. W Centrum Prasowym USWPS za prowadzenie kampani społecznej “Humaniści kontratakują”, Bartosz Łopiński został nominowany w konkursie dla profesjonalistów branży PR “Mistrzowie Drugiego Planu” organizowanym przez PRowly.

Pracując przez ten czas dla podmiotów naukowych, spółek giełdowych, firm czy urzędów państwowych zauważyliśmy, że naszą wiedzę warto wykorzystać również w trzecim sektorze. Po pierwsze dlatego, że NGO to kopalnia merytorycznej wiedzy oraz ciekawych historii, o których warto mówić głośniej. Po drugie dlatego, że w tym sektorze dokonuje się zmiana polegająca na profesjonalizacji działań społeczników. Chcemy wspierać ich w tym procesie” – wyjaśnia Bartosz Łopiński.

Zdaniem twórców, Propsy PR to butikowa agencja, która nastawiona jest na budowanie relacji z ludźmi, wsparcie osób działających społecznie w budowaniu dobrego wizerunku, rozwoju zespołu oraz spójnych działaniach komunikacyjnych.

Pierwszą fundacją, z którą współpracuje Propsy PR jest Social Wolves, organizator olimpiady z projektów społecznych “Zwolnieni z Teorii”, dzięki której młodzi ludzie w Polsce mają szanse nie tylko nabyć praktyczne umiejętności potrzebne na rynku pracy, ale również wpłynąć pozytywnie na swoje otoczenie.

Komentarze

Powiązane

16.02.18, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Brejnak-Kowalska w VML
Do działu Client Service agencji VML dołączyła Magdalena Brejnak-Kowalska na stanowisku Account Director. Pokieruje zespołem zajmującym się mBankiem, w którym będzie odpowiadać za strategiczny rozwój biznesu Klienta i nadzór nad projektami 360 digital. 
16.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Snow PR dla Garmin Polska
Snow PR zajmie się kompleksową obsługą w zakresie public relations marki Garmin, producenta urządzeń wykorzystujących system nawigacji satelitarnej.
16.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Nie ma miłości bez procentów. Spot i bezalkoholowe piwo na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który ma przekonywać do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim ma opowiadać o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. 
16.02.18, 15:54
| internet » wydarzenia branżowe | reklama & PR » wydarzenia branżowe
Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny
WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".
16.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Laura Sabella oraz Karolina Kowner w zespole Linkleaders
Laura Sabella (copywriter) oraz Karolina Kowner (ekspert Digital) wzmacniają kompetencje employer brandingowe w agencji Linkleaders.
16.02.18, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Justyna Krzyżanowska przechodzi do New Age Media
Justyna Krzyżanowska objęła stanowisko International Marketing Manager w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. 
16.02.18, 11:28
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Szewczyk w Kalicińscy.com
Tomasz Szewczyk dołącza do zespołu kreacji agencji Kalicińscy.com jako Senior Copywriter.
15.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Prawna Koksztys klientem 38PR & Content Communication
Do grona klientów 38PR & Content Communication dołączyła kancelaria prawna – Grupa Koksztys. 
15.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Winter Foch. Ruszyła loteria konsumencka marki evrēe
Rozpoczęła się loteria konsumencka marki evrēe pod hasłem WINTER FOCH, w której można wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Loterię będą wspierać różnorodne działania PR, kampania reklamowa w prasie, internecie oraz szereg materiałów POS w punktach sprzedaży.
15.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Easyshare
Agencja interaktywna Up&More rozpoczęła współpracę z Easyshare – nowym graczem na rynku carshearing'u.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL