02.02.18, 09:00

Karolina Ostrowska i Katarzyna Małuj w ekipie agencji ROOTS

Karolina Ostrowska (z prawej) i Katarzyna Małuj
Fot.: materiały prasowe

Do ekipy agencji ROOTS (wcześniej Roots PR) dołączyły dwie osoby: Karolina Ostrowska i Katarzyna Małuj.

Karolina Ostrowska, która z branżą marketingową związana jest od 20 lat, objęła stanowisko client service directora (nowe stanowisko w agencji). Zarządza działem obsługi klienta sprawując bezpośredni nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem. Ostrowska pracowała w ostatnich latach w agencjach San Markos i Plej, w których piastowała podobne stanowiska, a wcześniej w Brand Support, Nano i DEM’a Promotion Polska. Realizowała projekty z zakresu ATL, BTL, CSR, digital, field i event. Pracowała m.in. dla takich firm i marek jak: Vision Express, Euronet, Iveco, Cersanit, LG, EWE, Edenred, Play, H&M, HBO, Coty, Peugeot, Lotte Wedel, Maspex, Energizer, Medicover i Mennica Polska.

Katarzyna Małuj dołączyła do zespołu biura obsługi klienta ROOTS i od stycznia objęła stanowisko senior account managera. Odpowiada za obsługę wybranych klientów, a także, z racji swojego doświadczenia oraz zamiłowania do kreacji i organizacji eventów, realizację wydarzeń specjalnych. Katarzyna od 15 lat pracuje w obszarze marketingu, komunikacji i Public Relations. Zanim trafiła do ROOTS, przez osiem lat pracowała w Grupie Energa, w tym ostatnie dwa na stanowisku Głównego specjalisty ds. komunikacji i marketingu oraz Kierownika Biura Komunikacji i Marketingu.

Komentarze

Powiązane

17.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Opus B z kolejną kampanią Ranigast Max
Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna marki Ranigast Max. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Opus B.
17.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank promuje Pakiet kredytowy dla firm
13 lutego br., ruszyła intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych.
17.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
STS z umową sponsorską Polskiej Ligi Esportowej
Firma STS podpisała umowę sponsorską z Polską Ligą Esportową. Na jej mocy, STS uzyskał tytuł oficjalnego bukmachera topowych rozgrywek esportowych w kraju. Z tej okazji STS i Polska Liga Esportowa organizują mecz gwiazd, w którym weźmie udział 10 najlepszych zawodników polskich drużyn.
16.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Good One PR dla TuMieszkamy
Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę TuMieszkamy, zarządcę nieruchomości. Agencja zajmie się opracowaniem i realizacją planu komunikacji, relacjami z mediami oraz doradztwem w obszarze marketingu.
16.02.18, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Brejnak-Kowalska w VML
Do działu Client Service agencji VML dołączyła Magdalena Brejnak-Kowalska na stanowisku Account Director. Pokieruje zespołem zajmującym się mBankiem, w którym będzie odpowiadać za strategiczny rozwój biznesu Klienta i nadzór nad projektami 360 digital. 
16.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Snow PR dla Garmin Polska
Snow PR zajmie się kompleksową obsługą w zakresie public relations marki Garmin, producenta urządzeń wykorzystujących system nawigacji satelitarnej.
16.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Nie ma miłości bez procentów. Spot i bezalkoholowe piwo na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który ma przekonywać do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim ma opowiadać o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. 
16.02.18, 15:54
| internet » wydarzenia branżowe | reklama & PR » wydarzenia branżowe
Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny
WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".
16.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Laura Sabella oraz Karolina Kowner w zespole Linkleaders
Laura Sabella (copywriter) oraz Karolina Kowner (ekspert Digital) wzmacniają kompetencje employer brandingowe w agencji Linkleaders.
16.02.18, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Justyna Krzyżanowska przechodzi do New Age Media
Justyna Krzyżanowska objęła stanowisko International Marketing Manager w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL