05.02.18, 19:00

Mattias Klum w nowym spocie wyszukiwarki KAYAK

Kadrze spotu
Fot.: materiały prasowe

Wyszukiwarka KAYAK we współpracy z Mattiasem Klumem, fotografem i producentem filmowym, rozpoczęła kampanię 360 stopni zawierającą m.in.i spoty telewizyjne nakręcone w Republice Południowej Afryki.

KAYAK rozpoczął 2018 rok z nową kampanią reklamową, która ma pokazać, że planowanie to najważniejsza część każdego wyjazdu, a dzięki pewnemu podejmowaniu decyzji podróżniczych można śmiało wyruszyć w drogę i jak najlepiej wykorzystać czas spędzony w podróży. Działania promocyjne obejmą emisję spotów w telewizji oraz zintegrowaną reklamę w internecie.
Ideę nowej kampanii przedstawia Stefan Petzinger, VP i Dyrektor Marketingu na Europę, Bliski Wschód i Afrykę: „KAYAK dostarcza użytkownikom informacje niezbędne do podejmowania najlepszych decyzji dotyczących podróży. Mając pewność swoich wyborów, łatwiej cieszyć się zbliżającym wyjazdem”.

Aby wzmocnić ten przekaz, KAYAK nakręcił nowy spot telewizyjny z Mattiasem Klumem, szwedzkim fotografem i producentem filmowym. Jego zdjęcia pojawiły się m.in. w „National Geographic” (aż trzynaście razy trafiły na okładkę magazynu), „The New York Times” i „Stern”. W pierwszym etapie kampanii, który ruszył 30 stycznia, emitowane są 30-sekundowe filmy pokazujące Mattiasa Kluma podczas pracy, gdy utrwala niesamowite momenty, z bliska fotografując dziką przyrodę Południowej Afryki. Oprócz spotu z fotografem w ramach kampanii powstały również filmy przedstawiające najpopularniejsze funkcje serwisu: wyszukiwanie hoteli i lotów oraz Prognozę Cen. Reklamy będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN (TVN24, TVN24 Biznes i świat, TVN Style, TVN Turbo) i Polsat (Polsat 2, Polsat News), w stacjach filmowych (Ale Kino, AXN, Comedy Central, FOX, Polsat Film, SPI Filmbox) oraz muzycznych, sportowych i tematycznych, m.in.: MTV Polska, Canal+ Sport, Discovery, National Geographic, Food Network czy Domo.

Nowa reklama jest drugą odsłoną kampanii KAYAK Travel Pro prowadzonej w Polsce oraz na wybranych rynkach europejskich. W jej pierwszej części, która rozpoczęła się w grudniu 2017, wystąpił znany snowboardzista Jeremy Jones.

Komentarze

Powiązane

15.02.18, 22:00
| internet » informacje
Noizz z aplikacją mobilną dla generacji C
Grupa Onet-RAS Polska uruchomiła aplikację mobilną Noizz. Aplikacja powstała jako odpowiedź na oczekiwania użytkowników, którzy są głównym odbiorcą serwisu – generacji C.
15.02.18, 15:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
AdReport Trend Q4: Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w sieci [infografika]
Według danych AdReporta, w IV kwartale 2017 r. najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda. Na jej promocję przeznaczono ponad 2,29 mln zł. 
15.02.18, 12:00
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Dekoria zmieniła logotyp
Dekoria odświeża wizerunek swojej marki. W pierwszym etapie rebrandingu został zmieniony jej logotyp – pojawił się on w komunikacji marketingowej 6 lutego br.
15.02.18, 11:00
| internet » informacje
R22 przejmuje SeoFabrykę
Poznańska Grupa R22 nabyła gdyńską SeoFabrykę – firmę koncentrującą się na usługach SEO i SEM – stanowiącą składnik usług dodanych, świadczonych w segmencie hostingu.
15.02.18, 09:00
| internet » informacje
80 proc. Polaków sprawdza informacje o pracodawcy zanim wyśle CV
Prawie 80 proc. Polaków przed wysłaniem CV aktywnie sprawdza informacje o pracodawcy. Społeczną aktywność firmy, jej sposób działania oraz reputację w branży najczęściej weryfikują młodzi ludzie, do 24 roku życia. 
14.02.18, 08:00
| internet » informacje
CHIP Winter Challenge. Redakcja będzie testować sprzęt w Bieszczadach
W Strzebowiskach koło Cisnej w Bieszczadach, dziennikarze portalu technologicznego CHIP przez pięć dni będą sprawdzać, jak urządzenia, aplikacje i usługi radzą sobie w zimowych okolicznościach.
13.02.18, 20:00
| internet » ludzie
Anna Michałowska w zespole WP Pilot
Do Wirtualnej Polski dołączyła Anna Michałowska. Na stanowisku Communication Managera zajmuje się m.in. marketingiem usługi WP Pilot.
13.02.18, 15:00
| internet » badania rynku
40 proc. polskich internautów surfuje po portalach erotycznych. Najaktywniejsi ze średnim i wyższym wykształceniem
Z jakich portali erotycznych najczęściej korzystają polscy internauci? Ile czasu miesięcznie poświęcają na przeglądanie „różowych” stron? Analiza firmy Gemius.
12.02.18, 15:00
| internet » informacje
Paweł Kapusta został nominowany do European Press Prize
Paweł Kapusta, który na co dzień pracuje w redakcji serwisu WP SportoweFakty, powalczy o nagrodę za najbardziej wybitny reportaż roku. Tekst Kapusty o sytuacji ratowników medycznych jest jedynym nominowanym z Polski.
12.02.18, 14:00
| internet » ludzie
Aleksandra Karasińska została redaktor naczelną Forbes.pl
Aleksandra Karasińska objęła nowo utworzone stanowisko redaktor naczelnej Forbes.pl. Obecnie prowadzi również Newsweek.pl, a od lutego br. jest odpowiedzialna za treści i rozwój obu serwisów z segmentu premium Grupy Onet-RAS Polska. 
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL