07.02.18, 20:00

Bauer wprowadza platformę dla blogerów - INFLUENCE ME

Logo platformy
Fot.: materiały prasowe

INFLUENCE ME to nowy produkt Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. Platforma ma kojarzyć twórców internetowych z konkretnymi markami, oferując klientom reklamowym zindywidualizowaną ofertę, umożliwiającą realizację projektów niestandardowych obejmujących, np. tematykę kulinarną, modową, urodową, zdrowotną, wnętrzarską, czy podróżniczą.

INFLUENCE ME to nasza odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów, poszukujących kontentowych ofert digitalowych, uzupełniających ich obecność w prasie” – mówi Izabela Sarnecka, szefowa Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. „INFLUENCE ME otwiera nam drzwi do nowych nieraz klientów, a my z kolei przekonujemy ich do łączenia prasy i Internetu, umożliwiając rozszerzenie grupy celowej na młodszą – influencerzy i starszą, zamożniejszą – prasa”  - dodaje Sarnecka. Jak zaznacza Sarnecka, Bauer wykorzystuje kontakty biznesowe, zbudowane przy współpracy z magazynami luksusowymi, proponując klientom dodatkowe możliwości.

Platforma INFLUENCE ME w planach ma oferowanie klientom i blogerom publikowania kontentu na łamach magazynów Wydawnictwa. Wsparciem projektu jest obecność w zespole blogerki kulinarnej, Natalii Ruszkowskiej Tabor.

Platforma działa od początku roku. Docelowo powinno się w jej ofercie znaleźć około 5-6 tysięcy blogerów, tak jak ma to miejsce w Durszlak.pl, największym agregatorze blogów kulinarnych w Polsce, który także należy do Grupy Bauer. 

Komentarze

Powiązane

15.02.18, 22:00
| internet » informacje
Noizz z aplikacją mobilną dla generacji C
Grupa Onet-RAS Polska uruchomiła aplikację mobilną Noizz. Aplikacja powstała jako odpowiedź na oczekiwania użytkowników, którzy są głównym odbiorcą serwisu – generacji C.
15.02.18, 15:00
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
AdReport Trend Q4: Skoda najmocniej promowaną marką samochodową w sieci [infografika]
Według danych AdReporta, w IV kwartale 2017 r. najbardziej promowaną marką samochodową była Skoda. Na jej promocję przeznaczono ponad 2,29 mln zł. 
15.02.18, 12:00
| internet » e-commerce | reklama & PR » informacje
Dekoria zmieniła logotyp
Dekoria odświeża wizerunek swojej marki. W pierwszym etapie rebrandingu został zmieniony jej logotyp – pojawił się on w komunikacji marketingowej 6 lutego br.
15.02.18, 11:00
| internet » informacje
R22 przejmuje SeoFabrykę
Poznańska Grupa R22 nabyła gdyńską SeoFabrykę – firmę koncentrującą się na usługach SEO i SEM – stanowiącą składnik usług dodanych, świadczonych w segmencie hostingu.
15.02.18, 09:00
| internet » informacje
80 proc. Polaków sprawdza informacje o pracodawcy zanim wyśle CV
Prawie 80 proc. Polaków przed wysłaniem CV aktywnie sprawdza informacje o pracodawcy. Społeczną aktywność firmy, jej sposób działania oraz reputację w branży najczęściej weryfikują młodzi ludzie, do 24 roku życia. 
14.02.18, 08:00
| internet » informacje
CHIP Winter Challenge. Redakcja będzie testować sprzęt w Bieszczadach
W Strzebowiskach koło Cisnej w Bieszczadach, dziennikarze portalu technologicznego CHIP przez pięć dni będą sprawdzać, jak urządzenia, aplikacje i usługi radzą sobie w zimowych okolicznościach.
13.02.18, 20:00
| internet » ludzie
Anna Michałowska w zespole WP Pilot
Do Wirtualnej Polski dołączyła Anna Michałowska. Na stanowisku Communication Managera zajmuje się m.in. marketingiem usługi WP Pilot.
13.02.18, 15:00
| internet » badania rynku
40 proc. polskich internautów surfuje po portalach erotycznych. Najaktywniejsi ze średnim i wyższym wykształceniem
Z jakich portali erotycznych najczęściej korzystają polscy internauci? Ile czasu miesięcznie poświęcają na przeglądanie „różowych” stron? Analiza firmy Gemius.
12.02.18, 15:00
| internet » informacje
Paweł Kapusta został nominowany do European Press Prize
Paweł Kapusta, który na co dzień pracuje w redakcji serwisu WP SportoweFakty, powalczy o nagrodę za najbardziej wybitny reportaż roku. Tekst Kapusty o sytuacji ratowników medycznych jest jedynym nominowanym z Polski.
12.02.18, 14:00
| internet » ludzie
Aleksandra Karasińska została redaktor naczelną Forbes.pl
Aleksandra Karasińska objęła nowo utworzone stanowisko redaktor naczelnej Forbes.pl. Obecnie prowadzi również Newsweek.pl, a od lutego br. jest odpowiedzialna za treści i rozwój obu serwisów z segmentu premium Grupy Onet-RAS Polska. 
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL