14.02.18, 10:00

Grażyna Ogrodnik Prezesem Promotora. Bartek Tyrawski rozpoczyna samodzielną działalność eventową

Grażyna Ogrodnik
Fot.: materiały prasowe

Grażyna Ogrodnik objęła stanowisko Prezesa Zarządu spółki Promotor United Entertainment. Pełniący dotychczas tę funkcję Bartek Tyrawski rozpoczyna samodzielną działalność eventową, a jednocześnie w sezonie 2018 odpowiada za produkcję festiwalu Eska Music Awards oraz trasy koncertowej Letnia Scena Eski. 

Tyrawski związany był z Grupą ZPR Media od 10 lat. Funkcję prezesa zarządu spółki Promotor United Entertainment pełnił od września 2014 r. Wcześniej był dyrektorem produkcji w Promotorze, dyrektorem promocji Radia WAWA oraz dyrektorem komunikacji marketingowej w spółce TIME SA. Odpowiadał za organizację i produkcję flagowej imprezy Radia ESKA - ESKA Music Awards, a także za realizację takich eventów, jak: Jubileuszowa Gala - 25 lat Disco Polo (na Stadionie Polonii w Warszawie), Gala 25-lecia „Super Expressu”, czy kolejne edycje Polo TV Hit Festival. Organizował także trasy koncertowe z cyklu Letnia Scena Eski, WAWA Live, Hity na Czasie, Letnia Trasa Polo 2014.

Grażyna Ogrodnik od czterech lat pracuje w spółce Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe, gdzie pełni funkcję dyrektora zarządzającego ds. hoteli i eventów. Jest także prezesem zarządu spółki ZPR Express, do której należy Park Rozrywki Julinek. Dotychczasowe funkcje będzie łączyć z nowymi obowiązkami w zarządzie Promotora. Wcześniej Ogrodnik związana była z branżą reklamy prasowej i internetowej. Była m.in. dyrektorem biura reklamy AWR Wprost, dyrektorem sprzedaży w serwisie bankier.pl, dyrektorem multimediów w G+J Polska. Ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także podyplomowe studia na kierunku Psychologia biznesu dla managerów w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego.

Komentarze

Powiązane

16.02.18, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Brejnak-Kowalska w VML
Do działu Client Service agencji VML dołączyła Magdalena Brejnak-Kowalska na stanowisku Account Director. Pokieruje zespołem zajmującym się mBankiem, w którym będzie odpowiadać za strategiczny rozwój biznesu Klienta i nadzór nad projektami 360 digital. 
16.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Snow PR dla Garmin Polska
Snow PR zajmie się kompleksową obsługą w zakresie public relations marki Garmin, producenta urządzeń wykorzystujących system nawigacji satelitarnej.
16.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Nie ma miłości bez procentów. Spot i bezalkoholowe piwo na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który ma przekonywać do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim ma opowiadać o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. 
16.02.18, 15:54
| internet » wydarzenia branżowe | reklama & PR » wydarzenia branżowe
Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny
WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".
16.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Laura Sabella oraz Karolina Kowner w zespole Linkleaders
Laura Sabella (copywriter) oraz Karolina Kowner (ekspert Digital) wzmacniają kompetencje employer brandingowe w agencji Linkleaders.
16.02.18, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Justyna Krzyżanowska przechodzi do New Age Media
Justyna Krzyżanowska objęła stanowisko International Marketing Manager w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. 
16.02.18, 11:28
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Szewczyk w Kalicińscy.com
Tomasz Szewczyk dołącza do zespołu kreacji agencji Kalicińscy.com jako Senior Copywriter.
15.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Prawna Koksztys klientem 38PR & Content Communication
Do grona klientów 38PR & Content Communication dołączyła kancelaria prawna – Grupa Koksztys. 
15.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Winter Foch. Ruszyła loteria konsumencka marki evrēe
Rozpoczęła się loteria konsumencka marki evrēe pod hasłem WINTER FOCH, w której można wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Loterię będą wspierać różnorodne działania PR, kampania reklamowa w prasie, internecie oraz szereg materiałów POS w punktach sprzedaży.
15.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Easyshare
Agencja interaktywna Up&More rozpoczęła współpracę z Easyshare – nowym graczem na rynku carshearing'u.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL