13.02.18, 17:00

CAPE MORRIS i UNICEF Polska tworzą #SztafetąCiepła

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

Agencja CAPE MORRIS wspólnie z UNICEF Polska stworzyła akcję #SztafetaCiepła, której towarzyszy zbiórka funduszy. 

Do akcji została wykorzystana nowa funkcjonalność Facebooka, umożliwiająca przekazanie darowizny na cel charytatywny bezpośrednio przez stronę. Celem akcji jest uzbieranie jak najwyższej kwoty, która pozwoli uratować zdrowie i życie dzieci w Syrii.

Rozpoczęła się symboliczna sztafeta. Do udziału zaproszone zostały osobistości ze świata mediów i kina. Mechanizm akcji jest następujący: uczestnicy oprócz przekazania darowizny, zachęcają do pomocy kolejnych użytkowników Facebooka. Wspólnie zebrane środki UNICEF przeznaczy na zakup produktów niezbędnych do przetrwania zimy. Tym sposobem ciepło dotrze aż do Syrii w postaci ciepłych ubrań, koców i opału.

Agencja CAPE MORRIS już drugi raz wspiera akcję UNICEF Polska.

Komentarze

Powiązane

16.02.18, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Brejnak-Kowalska w VML
Do działu Client Service agencji VML dołączyła Magdalena Brejnak-Kowalska na stanowisku Account Director. Pokieruje zespołem zajmującym się mBankiem, w którym będzie odpowiadać za strategiczny rozwój biznesu Klienta i nadzór nad projektami 360 digital. 
16.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Snow PR dla Garmin Polska
Snow PR zajmie się kompleksową obsługą w zakresie public relations marki Garmin, producenta urządzeń wykorzystujących system nawigacji satelitarnej.
16.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Nie ma miłości bez procentów. Spot i bezalkoholowe piwo na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który ma przekonywać do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim ma opowiadać o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. 
16.02.18, 15:54
| internet » wydarzenia branżowe | reklama & PR » wydarzenia branżowe
Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny
WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".
16.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Laura Sabella oraz Karolina Kowner w zespole Linkleaders
Laura Sabella (copywriter) oraz Karolina Kowner (ekspert Digital) wzmacniają kompetencje employer brandingowe w agencji Linkleaders.
16.02.18, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Justyna Krzyżanowska przechodzi do New Age Media
Justyna Krzyżanowska objęła stanowisko International Marketing Manager w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. 
16.02.18, 11:28
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Szewczyk w Kalicińscy.com
Tomasz Szewczyk dołącza do zespołu kreacji agencji Kalicińscy.com jako Senior Copywriter.
15.02.18, 19:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Prawna Koksztys klientem 38PR & Content Communication
Do grona klientów 38PR & Content Communication dołączyła kancelaria prawna – Grupa Koksztys. 
15.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Winter Foch. Ruszyła loteria konsumencka marki evrēe
Rozpoczęła się loteria konsumencka marki evrēe pod hasłem WINTER FOCH, w której można wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Loterię będą wspierać różnorodne działania PR, kampania reklamowa w prasie, internecie oraz szereg materiałów POS w punktach sprzedaży.
15.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Up&More dla Easyshare
Agencja interaktywna Up&More rozpoczęła współpracę z Easyshare – nowym graczem na rynku carshearing'u.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL