14.02.18, 17:00

Piotr Kujda startuje z agencją marketingu muzycznego high&

Piotr Kujda
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła działalność pierwsza w Polsce agencja marketingu muzycznego high& oferująca usługi z zakresu tworzenia dedykowanych strategii muzycznych, aktywacji oraz kampanii dla marek w oparciu o branded content wykorzystując muzykę oraz artystów do kreowania unikalnych partnerstw marketingowych. W ofercie agencji high& znajduje się również kompozycja, produkcja muzyki do reklam i filmów oraz sonic branding. 

Założycielem i szefem agencji jest Piotr Kujda, poprzednio związany z firmą Universal Music Polska, w której pełnił rolę Business Development Directora. Podczas swojej wieloletniej pracy w UM zrealizował kilkadziesiąt aktywacji muzycznych na poziomie lokalnym i regionalnym dla takich marek jak: Coca Cola, Carlsberg, HP, Uber, Unilever, Kompania Piwowarska, Lorenz czy HP w ramach, których pracował z szeregiem lokalnych i zagranicznych artystów m.in. Lana Del Rey, Ellie Goulding, Noel Gallagher, Seal, Hurts, Clean Bandit czy Die Antwoord.

Skuteczne działania marketingowe z artystami to takie, które wywołują emocje. Naszym zadaniem jest tworzyć wiarygodny i wysokiej jakości kontent, zarówno z perspektywy artysty, fanów, jak i odbiorców marki, który ułatwia przenikanie się tych światów. Te działania bezpośrednio przekładają się na wizerunek i atrakcyjność marki wśród konsumentów, jak również pozwalają artystom na udział w innowacyjnych projektach i dotarcie do nowych odbiorców” – komentuje Piotr Kujda.

Pierwszym klientem high& jest marka PUMA, dla której agencja realizuje kompleksowo kampanię muzyczną #UliczneLegendy z okazji 50-lecia modelu butów SUEDE. W ramach współpracy agencja połączyła artystów Vienia i Kosiego JWP, którzy na tę okoliczność stworzyli utwór muzyczny będący hołdem dla polskiej kultury ulicznej. high& jest twórcą koncepcji aktywacji oraz odpowiada za selekcję i zaangażowanie artystów, produkcję muzyczną utworu i jego dystrybucję, koordynację produkcji teledysku, sesji zdjęciowej oraz plan komunikacji. Kampania potrwa do końca marca br.

Komentarze

Powiązane

17.02.18, 15:00
| reklama & PR » informacje
Opus B z kolejną kampanią Ranigast Max
Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna marki Ranigast Max. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Opus B.
17.02.18, 13:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank promuje Pakiet kredytowy dla firm
13 lutego br., ruszyła intensywna kampania promująca Pakiet kredytowy Alior Banku skierowany do klientów biznesowych.
17.02.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
STS z umową sponsorską Polskiej Ligi Esportowej
Firma STS podpisała umowę sponsorską z Polską Ligą Esportową. Na jej mocy, STS uzyskał tytuł oficjalnego bukmachera topowych rozgrywek esportowych w kraju. Z tej okazji STS i Polska Liga Esportowa organizują mecz gwiazd, w którym weźmie udział 10 najlepszych zawodników polskich drużyn.
16.02.18, 20:00
| reklama & PR » informacje
Good One PR dla TuMieszkamy
Grono klientów agencji Good One PR powiększyło się o markę TuMieszkamy, zarządcę nieruchomości. Agencja zajmie się opracowaniem i realizacją planu komunikacji, relacjami z mediami oraz doradztwem w obszarze marketingu.
16.02.18, 19:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Brejnak-Kowalska w VML
Do działu Client Service agencji VML dołączyła Magdalena Brejnak-Kowalska na stanowisku Account Director. Pokieruje zespołem zajmującym się mBankiem, w którym będzie odpowiadać za strategiczny rozwój biznesu Klienta i nadzór nad projektami 360 digital. 
16.02.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Snow PR dla Garmin Polska
Snow PR zajmie się kompleksową obsługą w zakresie public relations marki Garmin, producenta urządzeń wykorzystujących system nawigacji satelitarnej.
16.02.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Nie ma miłości bez procentów. Spot i bezalkoholowe piwo na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
Fundacja Rak’n’Roll opublikowała w Walentynki w mediach społecznościowych spot pt. „Nie ma miłości bez procentów”, który ma przekonywać do przełamania tabu związanego z mówieniem o chorobie, ale przede wszystkim ma opowiadać o prawdziwej miłości Gosi i Dawida. 
16.02.18, 15:54
| internet » wydarzenia branżowe | reklama & PR » wydarzenia branżowe
Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny
WhitePress - największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  - uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: "Wiedza oparta na praktyce".
16.02.18, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Laura Sabella oraz Karolina Kowner w zespole Linkleaders
Laura Sabella (copywriter) oraz Karolina Kowner (ekspert Digital) wzmacniają kompetencje employer brandingowe w agencji Linkleaders.
16.02.18, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Justyna Krzyżanowska przechodzi do New Age Media
Justyna Krzyżanowska objęła stanowisko International Marketing Manager w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 15.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.03.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL