27.05.17, 09:05
reklama & PR » informacje
Sokół i Dawid Podsiadło we wspólnym teledysku. Kolejny element kampanii Johnnie Walker
Johnnie Walker zaprosił do współpracy Sokoła, legendę polskiego hip-hopu, i Dawida Podsiadło, jednego z najbardziej znaczących obecnie artystów na polskiej scenie muzycznej. W ramach kampanii zrealizowano teledysk do wspólnego utworu obu artystów "Świadomy sen". 
26.05.17, 19:05
reklama & PR » informacje
Najnowsza kampania Bebilon 2: Marka najczęściej rekomendowana przez pediatrów
Ruszyła nowa kampania marki Bebilon 2, której celem jest budowanie świadomości wśród konsumentów, że Bebilon 2 z Pronutra+ to nr 1 w rekomendacjach pediatrów. Działania obejmują telewizję, prasę, internet i nośniki OOH.
26.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel
W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.
26.05.17, 17:05
reklama & PR » informacje
Canon ogłasza europejską kampanię Live For The Story
Firma Canon ogłosiła rozpoczęcie kampanii ”Live For The Story”, której celem jest zmiana postrzegania marki wśród młodych użytkowników. Zintegrowana i wielokanałowa kampania obejmuje 19 rynków europejskich.
26.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Krupnik dołącza do portfolio klientów agencji WebTalk
Agencja WebTalk wygrała przetarg na kompleksową obsługę digital marki Krupnik, należącej do koncernu Marie Brizard Wine & Spirits. Firmy rozpoczęły współpracę w kwietniu br. 
26.05.17, 13:05
reklama & PR » informacje
Made in PR partnerem globalnej sieci 
Worldcom Public Relations Group
Podczas konferencji w Hong Kongu do Worldcom Public Relations Group dołączyło dwóch nowych partnerów – agencja Made in PR z Polski oraz OptimumBrand z Turcji. Made in PR stała się tym samym wyłącznym przedstawicielem sieci w Polsce.
26.05.17, 12:05
reklama & PR » informacje
Codemedia: sektor Podróże i Turystyka tnie wydatki reklamowe
W pierwszym kwartale 2017 r. reklamodawcy z sektora Podróże i Turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln mniej niż rok wcześniej, co stanowi spadek o ok. 13 proc. – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. 
26.05.17, 10:05
reklama & PR » ludzie
Barbara Puczyłowska w Isobar Polska
Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Barbara Puczyłowska. Do agencji przeszła z Getin Banku. Będzie raportować do kierującej działem Agnieszki Gozdek, brand strategy director.
25.05.17, 18:05
reklama & PR » informacje
Praca z szacunkiem i bonusem. Ruszyła najnowsza kampania promocyjna Promedica24
Promedica24 - lider rynku usług opiekuńczych - wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem „Praca z szacunkiem i z bonusem 100 euro”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zawód opiekuna seniorów i zachęcenie do spróbowania w nim swoich sił.
25.05.17, 15:05
reklama & PR » informacje
Partner of Promotion wypromuje nową linię produktów Arla Protein
Arla Foods, jeden z czołowych producentów mleczarskich na świecie, rozpoczął współpracę z agencją Partner of Promotion. Agencja odpowiada za opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacyjnej wejścia marki Arla Protein na rynek polski.
25.05.17, 14:05
reklama & PR » ludzie
Michał Stradomski dyrektorem handlowym w SEO4.net
Nowo utworzone stanowisko dyrektora handlowego w agencji SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja objął Michał Stradomski.
25.05.17, 12:05
reklama & PR » artykuły
Dr Krzysztof Moszczyński: Logo - to tylko wierzchołek góry lodowej
Nadgryzione jabłko, syrena na zielonym tle czy złote łuki. Przywykliśmy, że charakterystyczne elementy wizualnie identyfikują większość znanych nam produktów czy usług. Jak zmieniała się rola kompozycji i estetyki znaków w transponowaniu tożsamości organizacji - wyjaśnia dr Krzysztof Moszczyński z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.
25.05.17, 10:05
reklama & PR » informacje
Razem widzimy więcej. Najnowsza kampania PKO Banku Polskiego
15 maja br. pod hasłem „Razem widzimy więcej”, wystartowała nowa kampania promująca bankowość korporacyjną PKO Banku Polskiego. 
25.05.17, 09:05
reklama & PR » informacje
Agencja Performante przenosi się do Hali Koszyki
Agencja interaktywna Performante przenosi siedzibę do Hali Koszyki zlokalizowanej w centrum Warszawy.
25.05.17, 08:05
reklama & PR » informacje
Grey obsłuży Polskie Linie Lotnicze LOT
Agencja GREY wygrała konkurs na kompleksową obsługę reklamową Polskich Linii Lotniczych LOT. 
24.05.17, 19:05
reklama & PR » informacje
FFW Communication obsłuży drogerie Ziko
Przetarg na obsługę social media sieci drogerii Ziko Dermo wygrała agencja content marketingowa FFW Communication. 
24.05.17, 13:05
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Bąkowska w Result Media
Do zespołu agencji marketingu internetowego Result Media dołączyła Katarzyna Bąkowska, która objęła stanowisko Account Executive, wzmacniając tym samym dział Client Service.
23.05.17, 21:05
reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha w kampanii marki Emolium
Małgorzata Socha zaangażowała się w kampanię „Wspieramy Was od 1. dnia” marki Emolium. Aktorka włączyła się w inicjatywę wspierania rodziców w ich codziennych wyzwaniach. 
23.05.17, 17:05
reklama & PR » informacje
Nowi klienci /3PR/ Consulting
Sieć bistro barów z kuchnią polską Rajskie Jadło oraz centra medyczne Medyceusz to nowi klienci łódzkiej agencji /3PR/ Consulting. 
23.05.17, 16:05
reklama & PR » ludzie
Dawid Kaźmierczak w McCann & MRM
Do zespołu agencji McCann & MRM dołączył Dawid Kaźmierczak jako Growth Supervisor.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 31.08.17

Pula nagród w konkursie to aż 103 książki i inne niespodzianki. 

do 26.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.06.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 27 maja 2017
Polecamy
Konferencje

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL