23.03.17, 21:03
reklama & PR » informacje
Bodymax w wiosennej kampanii
Z początkiem marca 2017 r. wystartowała kampania reklamowa marki Bodymax (portfolio Orkla Care) działającej na rynku suplementów diety w Polsce.
23.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
Michael Bridge Communication także dla marki Kotlin
Firma Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Agencja powiększyła także swoje portfolio o nową markę – ketchupy Kotlin.
23.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
LoveBrands Relations dla Zortrax
Polski producent drukarek 3D, Zortrax, rozpoczął współpracę z agencją LoveBrands Relations.
23.03.17, 13:03
reklama & PR » informacje
WIZZ AIR z międzynarodową kampanią w kinach
Linie lotnicze Wizz Air wystartowały z wizerunkową kampanią kinową na czterech rynkach: w Polsce, Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech.
23.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Karolina Bełkot w Best Brands PR
Do zespołu agencji Best Brands PR dołączyła Karolina Bełkot.
23.03.17, 10:03
reklama & PR » ludzie
Katarzyna Szulc w Infinity Media
W styczniu br., do zespołu Infinity Media dołączyła Katarzyna Szulc, która objęła stanowisko Junior Media Specialist. 
23.03.17, 08:03
reklama & PR » ludzie
Awanse w Szeri Szeri
Agencja Szeri Szeri, należąca do grupy AdNext, utworzyła dwa nowe zespoły.
22.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Cube Group dla Manutan Polska
Agencja performance marketingowa Cube Group prowadzi działania dla Manutan Polska, europejskiego dostawcy produktów wyposażenia magazynów, warsztatów, zakładów produkcyjnych i biur. 
22.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
18 dzielnic w dedykowanej kampanii marki Królewskie
Jedno miasto, 18 dzielnic i nieskończenie wiele historii i miejsc do odkrycia. Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania tych miejsc.
22.03.17, 12:03
reklama & PR » ludzie
Piotr Wysocki w zespole Centraals
Piotr Wysocki dołączył jako partner do zespołu firmy konsultingowo-technologicznej Centraals, gdzie objął stanowisko Communication & Business Development Directora. 
22.03.17, 10:03
reklama & PR » artykuły
Gemius: Banki w reklamie wideo online
Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale ostatniego roku – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska.
21.03.17, 19:03
reklama & PR » ludzie
Olga Jakubiak w zespole WebTalk
Szeregi agencji interaktywnej WebTalk zasiliła Olga Jakubiak, obejmując stanowisko Content Managera. 
21.03.17, 16:03
reklama & PR » informacje
Aliganza Fashion Agency w sieci SERMO
Aliganza Fashion Agency dołączyła do SERMO – globalnej sieci zrzeszającej agencje komunikacji działające w sektorze marek luksusowych i lifestyle.
21.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
60 proc. internautów ufa treściom zawartym w artykułach sponsorowanych
Większość użytkowników Internetu ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong
21.03.17, 13:03
reklama & PR » informacje
Momentum Way klientem Best Brands PR
Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z Momentum Way – Beatą Kapcewicz, Joanną Gdaniec i Krzysztofem Hillarem, zespołem trenerów i coachów biznesu.
21.03.17, 09:03
reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki startuje ze świąteczną kampanią TV
W połowie marca br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza z wielkanocną kampanią reklamową swojego sztandarowego wyrobu - Majonezu Kieleckiego. 
20.03.17, 19:03
reklama & PR » informacje
Kolejne zmiany w Lighthouse
Po nawiązaniu partnerstwa z Edelmanem (w kwietniu 2016 r. Lighthouse został wyłącznym przedstawicielem sieci na polskim rynku), agencja Lighthouse wprowadza kolejne zmiany. 
20.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Personal PR dla Stovit
Agencja Personal PR będzie obsługiwać markę Stovit, polskiego producenta dżemów, konfitur, marmolad i powideł, w zakresie obsługi działań w mediach społecznościowych.
20.03.17, 17:03
reklama & PR » informacje
Digital Kingdom z wygranym przetargiem firmy Randstad
Agencja Digital Kingdom przejmuje obsługę Social Media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy.
20.03.17, 16:03
reklama & PR » ludzie
Monika Mieczkowska awansuje w Best Brands PR
Na początku marca br., dotychczasowa PR Senior Account Executive w Best Brands PR - Monika Mieczkowska, objęła stanowisko PR Account Managera. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 23.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki Bernadette McDonald "Alpejscy Wojownicy".

do 22.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 24 marca 2017
Polecamy
Konferencje

28 i 29 marca 2017 r., Warszawa.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL