18.02.17, 14:02
reklama & PR » informacje
Digital Kingdom wdraża długofalowy program influencerski dla marki Rimmel
Agencja wygrała przetarg na wdrożenie i obsługę programu aktywującego mid-level influencerów dla marki Rimmel.
18.02.17, 13:02
reklama & PR » informacje
More Bananas dla grzejniki-dekoracyjne.pl
Agencja More Bananas odpowiedzialna jest za całościową obsługę salonu grzejniki-dekoracyjne.pl w mediach społecznościowych. 
18.02.17, 11:02
reklama & PR » informacje
W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę. Bogusław Linda w kampanii T-Mobile dla Firm
T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. W roli głównej występuje Bogusław Linda. 
17.02.17, 20:02
reklama & PR » informacje
Good One PR dla Podlaskiego Funduszu Kapitałowego
W połowie lutego br. agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Podlaskim Funduszem Kapitałowym. 
17.02.17, 18:02
reklama & PR » informacje
Historia prawdziwej miłości. Kampania Renault Polska
Agencja Publicis Poland przygotowała nową kampanię dla Renault „True Stories”. Jej ideą jest prezentowanie prawdziwych, inspirowanych samochodami Renault, historii ludzi obdarzonych pasjami.
17.02.17, 16:02
reklama & PR » informacje
Make it #handible. Kampania marki Huawei
Marka Huawei ruszyła z kampanią promującą trzy smartfony – Huawei P9, Huawei Mate 9 i Huawei Mate 9 Pro.
17.02.17, 11:02
reklama & PR » informacje
K2 Media dla Ultimo
K2 Media wygrała przetarg na strategię mediową dla ULTIMO S.A. działajćej na rynku zarządzania wierzytelnościami. 
17.02.17, 09:02
reklama & PR » informacje
Appetita lokuje produkty w II edycji MasterChef Junior
Do wiosennej ramówki TVN powraca „MasterChef Junior”. W II edycji programu marka Appetita ponownie lokować będzie swoje produkty – aromatyczne zioła i przyprawy.
16.02.17, 17:02
reklama & PR » informacje
Jacobs sponsorem programu Idol
Po 12 latach przerwy program „Idol” wrócił na antenę Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs.
16.02.17, 16:02
reklama & PR » informacje
Vectra klientem Isobar Polska
Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra.
16.02.17, 15:02
reklama & PR » informacje
Big Picture wprowadza na rynek nową markę Colorista
Na ryku pojawi się Colorista - nowa linia produktów do koloryzacji włosów od L'Oréal Paris.
16.02.17, 14:02
reklama & PR » informacje
The colors of Dreas. Brand Support przygotowuje kampanię dla Kinder Chocolate
Agencja Brand Support wygrała przetarg Ferrero Polska na przygotowanie kampanii „The colors of dreams” dla marki Kinder Chocolate. 
16.02.17, 11:02
reklama & PR » informacje
Polskie Stowarzyszenie Public Relations z nowymi władzami
W wyniku Walnego Zebrania Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, powołany został nowy skład Zarządu Stowarzyszenia. 
16.02.17, 09:02
reklama & PR » informacje
Nowi klienci Marketing & Communications Consultants
Do grona klientów agencji M&CC dołączyły trzy firmy działające na rynku deweloperskim i nieruchomości komercyjnych: Nexity Polska, Rockcastle Poland i Balmain Asset Management.
16.02.17, 08:02
reklama & PR » informacje
Public Dialog dla E.Leclerc
Public Dialog rozpoczęła współpracę ze stowarzyszeniem super i hipermarketów E.Leclerc. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo w obszarze public relations i CSR. 
15.02.17, 20:02
reklama & PR » informacje
Red Bull rusza z kolejną odsłoną komunikacji
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji. 
15.02.17, 10:02
reklama & PR » informacje
Fantasy Expo z WĘC Public Relations
Fantasy Expo, agencja e-sportowa, wybrała firmę do obsługi PR. Od teraz, wspólnie z WĘC Public Relations, agencją PR, będą specjalizować się w działaniach w sektorze nowych technologii.
15.02.17, 07:02
reklama & PR » informacje
Hochland na Piątkę! 1 marca rusza promocja marki Hochland
1 marca br. rusza promocja Hochland dla konsumentów serów topionych pod nazwą „Hochland na Piątkę!”. Każdy zakupiony ser topiony Hochland w promocyjnym opakowaniu to gwarantowane 5 zł do wydania u partnerów promocji. 
14.02.17, 18:02
reklama & PR » informacje
Breck i Krzysztof Hołowczyc kontynuują współpracę. Startuje kolejna kampania
Marka Breck oraz polski kierowca rajdowy nową odsłoną kampanii reklamowej rozpoczynają drugi rok współpracy. 
14.02.17, 17:02
reklama & PR » informacje
Heineken organizuje loterię Wejdź do gry
14 lutego br., wraz ze startem fazy pucharowej Ligi Mistrzów, Heineken rozpoczyna loterię „Wejdź do gry”.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 17.03.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.03.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 19 lutego 2017
Polecamy
Konferencje

22.04.2017 r., Lublin.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL