23.08.17, 13:08
reklama & PR » informacje
Czym jest dla Ciebie LOTTO Ekstraklasa? Kampania promocyjna nc+ i LOTTO Ekstraklasy
„Czym jest dla Ciebie LOTTO Ekstraklasa?” – pod tym hasłem 21 sierpnia br. ruszyła pierwsza w historii telewizyjna i internetowa kampania platformy nc+ i LOTTO Ekstraklasy.
23.08.17, 12:08
reklama & PR » informacje
Rada Reklamy wystosowała apel do ludzi reklamy
Rada Reklamy zwróciła się z apelem do twórców i osób wpływających na kształt reklamy, aby decydując się na wykorzystywanie symboliki narodowej i konotacji historycznych, posługiwały się nimi stosując zasady określone w Kodeksie Etyki Reklamy, czyli zgodnie z dobrymi obyczajami i w poczuciu odpowiedzialności społecznej.
23.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Wysadź swoją starą. Akcja promocyjna marki Haier
„Wysadź swoją starą” to nowa akcja największego na świecie producenta sprzętu AGD.  Podczas aukcji w Strefie Marki Haier na Allegro, można stać się właścicielem nowej pralki Haier i otrzymać szansę spektakularnego rozstania się z dotychczasową. Zwycięzca dosłownie wysadzi ją w powietrze.
22.08.17, 20:08
reklama & PR » informacje
Getin Noble Bank tworzy Obszar Marketingu i Digital
Getin Noble Bank wzmacnia komunikację marketingową. W Banku powstał nowy Obszar Marketingu i Digital. Nowym działem kieruje Natalia Załęcka. Jej zespół odpowiada za komunikacją marketingową i wewnętrzną banku oraz rozwój kanałów elektronicznych (bankowości internetowej i mobilnej). 
22.08.17, 19:08
reklama & PR » informacje
Snow PR dla Reima
Pod koniec sierpnia br. fińska marka Reima, będąca wiodącym producentem odzieży dziecięcej, rusza z międzynarodową akcją pod hasłem #millionshoursofjoy, która ma zachęcić dzieci i całe rodziny do spędzania co najmniej jednej godziny dziennie na aktywności fizycznej.
22.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
Planet PR dla CYBERSEC 2017
Od początku sierpnia br. Planet PR prowadzi międzynarodową komunikację III Europejskiego Forum Cyberbezpieczeństwa CYBERSEC 2017.
22.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Coś świeżego rusza do Biedronki. Nowa kampania teaserowa sieci
20 sierpnia br. Biedronka rozpoczęła nową kampanię teaserową „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci Biedronka oraz w sklepach.
22.08.17, 08:08
reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu
W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia br. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”.
21.08.17, 18:08
reklama & PR » informacje
Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski
Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.
21.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
K2 i Decathlon wracają do gry
Agencja K2 przygotowała kolejną kampanię dla marki Decathlon. „Powrót na trening” to nowy projekt skierowany do rodziców dzieci w wieku szkolnym. 
21.08.17, 14:08
reklama & PR » informacje
Praca.pl rozpoczyna współpracę z Digital Resolution (Grupa OMD)
Praca.pl rozpoczyna 21 sierpnia br. kampanię wizerunkową, którą zrealizuje przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl, jako wiarygodnego portalu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.
21.08.17, 11:08
reklama & PR » informacje
Bank Credit Agricole bez owijania w bawełnę rusza z kampanią telewizyjną kredytu gotówkowego
„My nie owijamy w bawełnę” – takim hasłem Credit Agricole Bank Polska S.A. promuje w najnowszej akcji reklamowej kredyt gotówkowy. Właśnie wystartowała kampania telewizyjna, która potrwa do końca września br.
18.08.17, 17:08
reklama & PR » informacje
Woda kokosowa COCONAUT debiutuje w Polsce
Rusza kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę wody kokosowej COCONAUT. Cykl filmów, które będą regularnie publikowane na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.
18.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
KFC świętuje 60-lecie Kubełka wielką loterią
Kultowa pozycja w menu sieci restauracji KFC – Kubełek, wypełniony soczystymi kawałkami kurczaka – obchodzi w tym roku 60. urodziny. Z tej okazji marka przygotowała nowy, telewizyjny spot i zaprasza swoich gości do udziału w wielkiej, urodzinowej loterii.
18.08.17, 10:08
reklama & PR » informacje
H+K Strategies wspiera komunikację Medicover Polska
Z początkiem lipca br. do portfolio Klientów agencji Hill+Knowlton Strategies dołączyła firma Medicover Polska – jedna z wiodących firm świadczących kompleksową opiekę medyczną.
17.08.17, 17:08
reklama & PR » informacje
Desperados Nocturno rozpoczyna kampanię marketingową
Desperados rozpoczyna nową zintegrowaną kampanią marketingową. 16 sierpnia br. ruszyła emisja spotu telewizyjnego, w którym marka przedstawia nowy smak: Desperados Nocturno łączący piwo z tequilą i intrygującą nutą ciemnego rumu.
17.08.17, 16:08
reklama & PR » informacje
Pałac Pacółtowo nawiązał współpracę z agencją iPublicity
W ramach umowy agencja zajmie się bieżącym doradztwem komunikacyjnym, prowadzeniem biura prasowego i relacji z mediami.
17.08.17, 15:08
reklama & PR » informacje
Lightscape dla Adrino 
Lightscape rozpoczyna współpracę z Adrino. Agencja będzie odpowiedzialna za relacje z mediami ogólnopolskimi i branżowymi, a także promocję ekspertów. 
17.08.17, 14:08
reklama & PR » informacje
Getin Bank wybiera do współpracy OMD Optimum Media
Getin Bank rozstrzygnął trwający od kwietnia br. przetarg na obsługę budżetu mediowego. Nowym partnerem banku w zakresie strategii i działań mediowych od września br. będzie OMD Optimum Media
17.08.17, 10:08
reklama & PR » informacje
WMZPN z nowym logotypem
Zarząd Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej na posiedzeniu, które odbyło się 31 lipca br. zatwierdził nowy logotyp Związku. Dwa nagie miecze przechodzą do historii, a w ich miejsce pojawia się dynamiczna grafika, która podąża za najnowszymi trendami.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 11.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Łowca szczurów".

do 10.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Opowieści tajemnicze i szalone".

do 02.10.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki "Zatoka Latarni".

Kalendarium
Dziś jest 23 sierpnia 2017
Polecamy
Konferencje

15.09.2017 r., Kraków.

18-20.10.2017 r., Warszawa.

Http://www.Autodoc.PL