30.03.17, 21:03
reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania promocyjna Pasaży Tesco
Z okazji zbliżających się Świąt, Pasaże Tesco przygotowały specjalne venty z gwiazdami. Akcję będzie wspierać kampania reklamowa. Działania mają stanowić element strategii mającej na celu budowanie wizerunku pasaży handlowych należących do Tesco Polska. 
30.03.17, 17:03
reklama & PR » informacje
Influencerzy w akcji NEXT na Allegro
Grupa Allegro po raz kolejny współpracuje z DDOB (Grupa AdNext). DDOB prowadzi kampanię promującą pojawienie się na platformie zakupowej marki Next, która debiutuje na polskim rynku. 
30.03.17, 15:03
reklama & PR » informacje
Agencja Form Up wprowadza siedmiogodzinny czas pracy
Zarząd warszawskiej agencji Form Up, wraz z początkiem kwietnia br. wprowadza siedmiogodzinny czas pracy.
30.03.17, 09:03
reklama & PR » informacje
Przekuj stres w działanie. Startuje kampania Stresozaradni
„Przekuj stres w działanie”, to hasło rozpoczynającej się kampanii „Stresozaradni” firmy Sanofi, producenta suplementu diety Magne-B6 Active.
30.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Timecode z nową identyfikacją wizualną
Dom produkcyjny TIMECODE rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną.
29.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Czytam sobie! Mogę być, kim chcę! Startuje II edycja akcji promującej czytanie wśród dzieci
W Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci, 2 kwietnia br., ruszy II edycja akcji Czytam sobie promująca samodzielne czytanie wśród dzieci.
29.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
Łowicz, Gillette i morele.net na czele. TOP 10 reklam wideo online
Łowicz, Gillette i morele.net ─ spoty tych marek były w lutym 2017 r. odtwarzane przez największą liczbę polskich internautów. Z analizy firmy Gemius wynika, że filmy reklamowe Łowicza oglądało 4 mln osób. Najwięcej emisji w ramach TOP 10 odnotowały kreacje YouTube’a ─ ponad 11 mln wyświetleń.
29.03.17, 09:03
reklama & PR » informacje
Lech Ice Bloody Orange rusza z ogólnopolską kampanią reklamową
Bloody Orangeto nowy smak rodziny Lech Ice. Premierze towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
29.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Herbapol-Lublin klientem Big Picture
Big Picture będzie odpowiadało za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną.
28.03.17, 20:03
reklama & PR » informacje
Adaptacja polskiej kampanii Ciśnienie pod kontrolą na czeskim rynku
W marcu br. na czeskim rynku wystartowała kampania edukacyjna Michelin przypominająca kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. 
28.03.17, 17:03
reklama & PR » informacje
Awanse i zmiany w Centrum Reklamy INFOR Biznes
W związku planowanym urlopem macierzyńskim Katarzyny Jasińskiej - Szulc, dyrektor ds. sprzedaży w Centrum Reklamy INFOR Biznes (wydawcy "Dziennika Gazety Prawne"j), jej obowiązki na tym stanowisku przejmuje Michał Krukowski.
28.03.17, 10:03
reklama & PR » informacje
Heroes Brand Communication debiutuje na rynku PR
Na rynku agencji PR debiutuje Heroes Brand Communication. Nowy podmiot ma specjalizować się także w obsłudze social media, eventów, content marketingu i wsparciu sprzedaży.
28.03.17, 07:03
reklama & PR » informacje
Zenith: tym roku globalne wydatki na reklamę online przewyższą wydatki na reklamę w telewizji
W 2017 r. dynamika wzrostu ryku reklamowego w Polsce sięgnie 2,5 proc. − prognozuje agencja mediowa Zenith. Tym samym na koniec roku suma inwestycji reklamowych wyniesie 7,083 mld PLN netto.
27.03.17, 19:03
reklama & PR » informacje
Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem? Kampania reklamowa Uniwersytetu Jagiellońskiego
Pod hasłem „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?” rozpoczęła się kampania promująca studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. 
27.03.17, 18:03
reklama & PR » informacje
Prodigious w Polsce w ramach struktury Publicis Communications
Na polskim rynku pojawi się Prodigious – globalna struktura zajmująca się produkcją i adaptacją contentu, zarówno dla mediów tradycyjnych jak i digital. Spółka należy do Publicis Communications Poland, reklamowego ramienia holdingu Publicis Groupe.
27.03.17, 12:03
reklama & PR » informacje
eSky.pl klientem NuOrder
Do grona klientów agencji NuOrder dołączyła firma eSky Group - lider OTA (Online Travel Agency) w regionie CEE i jeden z największych graczy w regionie południowo amerykańskim.
27.03.17, 10:03
reklama & PR » informacje
Marka Outhorn kontynuuje komunikację Define Your Sport
Ambasadorką marki nadal jest Dorota Gardias, która wzięła udział również w nowej sesji wizerunkowej zrealizowanej w hiszpańskiej Walencji.
26.03.17, 20:03
reklama & PR » informacje
20 GB dla każdego w kampanii T-Mobile
T-Mobile przygotowało ogólnopolską kampanię, która każdy chętny otrzyma w prezencie bezpłatny pakiet 20 GB danych.
26.03.17, 19:03
reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski w kampanii najnowszego flagowca firmy Huawei
20 marca br. w Warszawie odbyła się polska premiera HUAWEI P10. Bohaterem kampanii jest ambasador Huawei  - Robert Lewandowski, który osobiście uczestniczył w warszawskiej premierze smartfona. 
26.03.17, 14:03
reklama & PR » informacje
Kibice wygrywają pierwsi. Promocja konsumencka Pepsi i Lay's
13 marca br. rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s pod nazwą „Kibice wygrywają pierwsi”.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.04.17

Do zdobyca jeden egzemplarz książki.

do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 29.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 marca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL