18.01.18, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Robert Sosnowski (Biuro Podróży Reklamy): 2017 rok można z powodzeniem nazwać rokiem „fejków”
Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy podsumowuje rok 2017 w branży i firmie.
17.01.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Beata Grzybek-Zielińska: marketerzy stali się bardziej świadomi w planowaniu i optymalizowaniu modeli komunikacji
Rok 2017 na rynku i w firmie podsumowuje dla portalmedialny.pl Beata Grzybek-Zielińska, Green Parrot, Head of Communication. 
16.01.18, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » artykuły
Marcin Rupiński: marki premium stawiają na Internet
Jak wynika z najnowszego raportu KPMG dotyczącego dóbr luksusowych w Polsce, rynek ten stale rośnie w siłę. Szacuje się, że w 2021 r. jego wartość może osiągnąć niemal 31 mld zł, a więc wzrośnie o prawie 50 proc. w stosunku do 2017 r. Artykuł ekspercki Marcina Rupińskiego, CEO sieci reklamowej Royal Ad.
10.01.18, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Mariusz Maksymiuk (Adexon): Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
Każdego roku branża zadaje sobie pytanie, jak wpłynąć na efektywność reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Jakimi śladami warto podążać w 2018? Artykuł ekspercki Mariusza Maksymiuka, CEO Adexon.
08.12.17, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Trendy, które warto wykorzystać do świątecznych kampanii w mediach społecznościowych
Planowanie świątecznych i noworocznych kampanii w pełni. Pojawiają się też pierwsze prognozy dotyczące trendów na 2018 r. Niektóre z nich warto wykorzystać już teraz, planując świąteczne działania marketingowe. Komentarz ekspercki Michała Chrościckiego , Analyst & Strategy Planner w Mint Media.
27.10.17, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Jakub Szczęsny: Formaty reklamowe, które niebawem odejdą do lamusa
W ostatnim czasie tematem, który wywołał sporą dyskusję w branży marketingowej było nagminne stosowanie adblocków przez użytkowników Internetu. Temat powrócił wraz z utworzeniem koalicji „Better Ads”. Jakie zmiany czekają rynek reklamy w Internecie? Artykuł ekspercki Jakuba Szczęsnego, CTO YieldRiser.
22.06.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Nie tylko milenialsi, czyli reklama mobilna a konsumenci po czterdziestce
Urządzenia mobilne stanowią jedno z kół napędowych rozwoju reklamy w Internecie. Ich rosnąca popularność stawia jednak pytanie o to, w jakim stopniu mogą okazać się pomocne w komunikacji z osobami w wieku dojrzałym. Artykuł Nikodema Sarny, Smart AdServer, Business Development Manager, Demand CEE.
20.06.17, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Marketing zaangażowany. Czego od marki oczekuje dziś konsument
W dzisiejszej rzeczywistości marketingowej brand nie może „po prostu być", pokazywać reklamy brandingowe z dużym logo i na tym kończyć budowanie swojej marki. Artykuł Grzegorza Barszcza, Wiceprezesa Zarządu i Dyrektor Marketingu w firmie Politan.
25.05.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Dr Krzysztof Moszczyński: Logo - to tylko wierzchołek góry lodowej
Nadgryzione jabłko, syrena na zielonym tle czy złote łuki. Przywykliśmy, że charakterystyczne elementy wizualnie identyfikują większość znanych nam produktów czy usług. Jak zmieniała się rola kompozycji i estetyki znaków w transponowaniu tożsamości organizacji - wyjaśnia dr Krzysztof Moszczyński z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.
10.05.17, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Niestandardowe formaty reklamowe
Reklama w Internecie stała się nieodłącznym elementem wszystkich marketingowych budżetów. Nic w tym dziwnego - na świecie jest ponad 3,5 miliarda aktywnych użytkowników sieci. Jak skutecznie dotrzeć do nich z przekazem reklamowym? Artykuł ekspercki Pawła Treścińskiego, wiceprezesa i dyrektora sprzedaży YieldRiser.
04.05.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Przepis na dobry event. Jak zorganizować udaną imprezę?
Masowy event, który poruszy tłumy, lub kameralne przyjęcie dla pracowników firmy – na taką imprezę jest wiele ciekawych pomysłów. Jednak dobry koncept to za mało! Udany event – czy to firmowy, czy masowy – jest jak system naczyń połączonych. 
03.05.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Femvertising w praktyce, czyli osiem rad, jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet
Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? Autor tekstu: Aneta Głowala.
02.05.17, 12:00
| reklama & PR » artykuły
Zapach zwiększonych obrotów restauracji
Około 75 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest pod wpływem emocji. Goście restauracji również dokonują wyboru menu zazwyczaj spontanicznie - dopiero w lokalu pod wpływem chwilowych doznań. Artykuł Aleksandry Potrykus-Winczy, Country Manager Mood Poland & Baltics.
22.03.17, 10:00
| reklama & PR » artykuły
Gemius: Banki w reklamie wideo online
Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale ostatniego roku – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska.
02.03.17, 13:15
| reklama & PR » artykuły
Czy pracownicy chętnie zamieszczą w swoich kanałach social media treści firmowe?
33 proc. pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące – wynika z badania Grupy On Board Think Kong.
28.02.17, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Billboardy sponsorskie – co wolno, a czego nie?
Billboardy sponsorskie są coraz częściej wykorzystywane w kampaniach reklamowych i z roku na rok ich zakup staje się coraz popularniejszy. O czym trzeba pamiętać decydując się na taka formę promocji?
27.02.17, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Magda Kolenkiewicz: wzrost aż o 2,0 proc. przychodów nadawców TV był dużym zaskoczeniem
W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8 331 mln zł - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Komentarz Magdy Kolenkiewicz, Dyrektor Generalnej Starcomu.
27.02.17, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 3 proc. w 2016 r.
W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8 331 mln zł - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 3,0 proc. więcej niż w 2015 r. W IV kwartale wartość rynku urosła o 3,9 proc., dzięki dużemu wzrostowi w telewizji oraz internecie. 
09.01.17, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Codemedia: Aflofarm wydaje coraz więcej na reklamę
Rosną inwestycje sektora produktów farmaceutycznych w reklamę. Tylko od stycznia do września 2016 r. wydał on o 87 mln zł więcej niż w tym samym czasie w 2015 r., co oznacza wzrost o 14 proc. - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. 
29.12.16, 11:00
| reklama & PR » artykuły
Trudne branże w social media: budowlana i deweloperska
Branże spożywcza czy turystyczna z łatwością odnajdują się już na Facebooku. Jakie szanse na sukces w kanałach społecznościowych mają jednak przedstawiciele trudnych branż takich jak budowlana czy deweloperska? Artykuł ekspercki Łukasza Wołka, CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL