22.03.17, 10:03
reklama & PR » artykuły
Gemius: Banki w reklamie wideo online
Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale ostatniego roku – to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Analiza firmy Gemius wskazuje, że najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska.
02.03.17, 13:03
reklama & PR » artykuły
Czy pracownicy chętnie zamieszczą w swoich kanałach social media treści firmowe?
33 proc. pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące – wynika z badania Grupy On Board Think Kong.
28.02.17, 11:02
reklama & PR » artykuły
Billboardy sponsorskie – co wolno, a czego nie?
Billboardy sponsorskie są coraz częściej wykorzystywane w kampaniach reklamowych i z roku na rok ich zakup staje się coraz popularniejszy. O czym trzeba pamiętać decydując się na taka formę promocji?
27.02.17, 08:02
reklama & PR » artykuły
Magda Kolenkiewicz: wzrost aż o 2,0 proc. przychodów nadawców TV był dużym zaskoczeniem
W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8 331 mln zł - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Komentarz Magdy Kolenkiewicz, Dyrektor Generalnej Starcomu.
27.02.17, 07:02
reklama & PR » artykuły
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 3 proc. w 2016 r.
W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8 331 mln zł - wynika z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 3,0 proc. więcej niż w 2015 r. W IV kwartale wartość rynku urosła o 3,9 proc., dzięki dużemu wzrostowi w telewizji oraz internecie. 
09.01.17, 09:01
reklama & PR » artykuły
Codemedia: Aflofarm wydaje coraz więcej na reklamę
Rosną inwestycje sektora produktów farmaceutycznych w reklamę. Tylko od stycznia do września 2016 r. wydał on o 87 mln zł więcej niż w tym samym czasie w 2015 r., co oznacza wzrost o 14 proc. - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. 
29.12.16, 11:12
reklama & PR » artykuły
Trudne branże w social media: budowlana i deweloperska
Branże spożywcza czy turystyczna z łatwością odnajdują się już na Facebooku. Jakie szanse na sukces w kanałach społecznościowych mają jednak przedstawiciele trudnych branż takich jak budowlana czy deweloperska? Artykuł ekspercki Łukasza Wołka, CEO agencji komunikacji marketingowej Abanana.
15.12.16, 22:12
reklama & PR » artykuły
Co w głowie piszczy? Akademia Kreatywnego PR (2)
Zazwyczaj redakcyjną skrzynkę po brzegi wypełniają wszelkiej maści komunikaty prasowe. Bardzo często zamiast ciekawych tematów czy zwięzłych informacji, otrzymujemy komunikaty, które aż biją po oczach „ochami!” i „achami!”... I tak oto powstał pomysł, by podzielić się tym, co do nas trafia. By trudna praca pijaru nie poszła na marne...
15.12.16, 22:12
reklama & PR » artykuły
Reklama online: jak sprawić, by lepiej konwertowała? [INFOGRAFIKA]
Pierwszy baner reklamowy składał się tylko z tekstu, ale jego skuteczność była ogromna – kliknął w niego niemal co drugi internauta. Jak projektować reklamy, by generowały większą konwersję? Specjaliści z Grupy Kwanko przedstawiają trzy zasady jak skutecznie przyciągnąć uwagę użytkownika.
08.12.16, 23:12
reklama & PR » artykuły
Raport Starcom: rynek reklamowy spowolnił
W trzech kwartałach 2016 r. wartość rynku reklamy wyniosła 5 714 mln zł, wynika z analiz agencji mediowej Starcom. Jest to 2,5 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. III kwartał był zdecydowanie gorszy od oczekiwań. Dynamika wzrostowa wyniosła jedynie 1,8 proc., w porównaniu z 3,3 proc. w pierwszym kwartale i 2,5 proc. w drugim kwartale.
08.12.16, 23:12
reklama & PR » artykuły
Co w głowie piszczy? Akademia Kreatywnego PR (1)
Zazwyczaj redakcyjną skrzynkę po brzegi wypełniają wszelkiej maści komunikaty prasowe. Bardzo często zamiast ciekawych tematów czy zwięzłych informacji, otrzymujemy komunikaty, które aż biją po oczach „ochami!” i „achami!”... I tak oto powstał pomysł, by podzielić się tym, co do nas trafia. By trudna praca pijaru nie poszła na marne.
08.12.16, 23:12
reklama & PR » artykuły
Millenialsi w 2017 roku: Co marki powinny zmienić?
Działania skierowane do pokolenia Millenialsów nie należą do najłatwiejszych. To właśnie Millenialsi będą najbardziej wpływową grupą wśród wszystkich konsumentów w 2017 r. Artykuł ekspercki Łukasza Wołka, CEO agencji Abanana.
07.12.16, 11:12
reklama & PR » artykuły
Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku
Ponad 40 proc. internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku – wynika z badania "Co najbardziej denerwuje użytkowników FB w komunikacji firm" przygotowanego przez agencję Think Kong.
30.11.16, 14:11
reklama & PR » artykuły
20 wskazówek: Jak zbudować zaangażowanie na Facebooku?
Zauważyłeś spadek zaangażowania fanów na swoim fanpage? Zastanawiasz się, jak można bardziej zachęcić ich do interakcji? To wcale nie jest takie trudne. Warto jednak korzystać ze sprawdzonych sposobów. Artykuł ekspercki Łukasza Wołka, założyciela i CEO agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.
16.11.16, 08:11
reklama & PR » artykuły
III kwartał 2016 r.: reklamy piwa w 100 proc. etyczne
Między lipcem a wrześniem br. piwowarzy wyemitowali 144 nowe przekazy reklamowe. Według raportu tegoroczna letnia ofensywa reklamowa branży piwowarskiej była w stu procentach etyczna.
14.11.16, 11:11
reklama & PR » artykuły
Monitor Promocji: Obniżki cenowe w górę, konkursy i degustacje w dół
Najlepszą promocją, zdaniem Polaków, jest obniżka ceny produktu lub usługi – korzystanie z niej deklaruje coraz więcej badanych.
04.11.16, 11:11
reklama & PR » artykuły
Raport: Reklama online wciąż z dwucyfrowym wzrostem (infografika)
Według badania AdEx w pierwszej połowie 2016 r. wartość reklamy online w Polsce zanotowała 19,9 proc. wzrostu, pozyskując ponad 280 mln zł więcej niż w podobnym okresie roku poprzedniego. 
21.10.16, 14:10
reklama & PR » artykuły
Jutro może być za późno, czyli jak robić PR w czasie rzeczywistym
Jedną z zalet Internetu jest to, iż dzięki niemu komunikacja ma prędkość światła. Wysłanie newsa trwa tylko kilka sekund, a obejrzeć go mogą odbiorcy na całym świecie. Obecnie aby być skutecznym trzeba działać natychmiast. W jaki sposób tworzyć PR w czasie rzeczywistym? Artykuł ekspercki Małgorzaty Twardochleb.
19.09.16, 12:09
reklama & PR » artykuły
Mateusz Lipski: Czy odważne projektowanie niesie za sobą zmianę na lepsze?
Cytując profesora Daniela Charny’ego, dyrektora kreatywnego From Now On, „dzisiejszy świat kształtowany jest przez niespotykany rozwój automatyzacji i produkcji masowej. Tekst ekspercki Mateusza Lipskiego, Dyrektora strategicznego Progressivo PSV.
18.07.16, 12:07
reklama & PR » artykuły
Pięć faktów o Millenialsach, które każdy marketer powinien znać
W jaki sposób oferować produkty młodym ludziom? To niewątpliwie trudne pytanie, na które marketingowcy poszukują odpowiedzi w wielu miejscach, nawet podczas rozmów z sekretarką. Artykuł ekspercki Łukasza Wołka, CEO agencji Abanana.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Konkursy
do 30.04.17

Do zdobyca jeden egzemplarz książki.

do 29.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 29.04.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 30 marca 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

22.04.2017 r., Lublin.

Http://www.Autodoc.PL