24.01.17, 13:01
internet » badania rynku
Gemius: Cda.pl, Vod.pl i Player.pl ulubionymi serwisami VoD w Polsce
W grudniu 2016 r., Polacy w poszukiwaniu filmowej rozrywki najchętniej zaglądali na Cda.pl, Vod.pl i Player.pl. W analizowanym miesiącu najmniej internautów odwiedziło serwisy VoD w Wigilię .
24.01.17, 11:01
radio » badania rynku
Aglomeracja Śląska: RMF FM ma 1/3 rynku, Silesia i Express w górę
Radio RMF FM jest absolutnym liderem na terenie Aglomeracji Śląskiej - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. (Aglomeracja Śląska). 
23.01.17, 13:01
telewizja » badania rynku
Raport TV: TVP1 z największą widownią, słaby wynik TV PULS
W ubiegłym tygodniu największą widownią mogła pochwalić się telewizyjna Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portalmedialny.pl za okres od 16 do 22 stycznia 2017 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
23.01.17, 11:01
radio » badania rynku
RMF FM: największy udział w Aglomeracji Śląskiej, najmniejszy w Warszawie i Wrocławiu
Radio RMF FM jest liderem aż w dziewięciu dużych miastach, w pozostałych zajmuje silną pozycję - wynika z analizy badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2016 r. do 30 listopada 2016 r. 
20.01.17, 12:01
internet » badania rynku
Gemus: ranking urządzeń mobilnych, które łączyły Polaków z siecią w 2016 roku
W 2016 r. telefony i tablety Samsunga były urządzeniami mobilnymi najczęściej używanymi podczas odwiedzin na polskich stronach WWW. Ponad jedna trzecia odsłon została wykonana właśnie na sprzęcie tej firmy – wynika z analizy firmy Gemius. 
19.01.17, 09:01
internet » badania rynku
Ucho Prezesa: ekwiwalent reklamowy na temat produkcji wyniósł 8 mln zł
Pierwsze odcinki nowego internetowego serialu "Ucho prezesa" obejrzało już ponad 10 mln widzów. Na temat produkcji w mediach ukazało się prawie 50 tys. publikacji, a ich ekwiwalent reklamowy wyniósł 8 mln zł. 
18.01.17, 09:01
telewizja » badania rynku
MEC: milenialsi z CEE oglądają telewizję krócej, spadki są skorelowane z rozwojem serwisów SVOD
Czas oglądania telewizji odnotowuje kilkuprocentowe spadki wśród milenialsów z rynków regionu. Jak pokazuje analiza MEC, spadki czasu oglądania są mocno skorelowane z rozwojem subskrypcyjnych serwisów na życzenie.
16.01.17, 15:01
telewizja » badania rynku
Światełko do Nieba w TVN obejrzało 2,82 mln widzów
Relacja z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na antenie TVN znalazła się wśród najchętniej oglądanych programów w ubiegłym tygodniu.
16.01.17, 12:01
telewizja » badania rynku
Udany debiut HGTV Home & Garden
7 stycznia br. zadebiutował na polskim rynku kanał HGTV Home & Garden. To najpopularniejsza stacja lifestylowa w USA. Polacy zobaczyli ją jako pierwsi w Europie.
13.01.17, 18:01
telewizja » badania rynku
Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2017: 2,3 mln widzów spotkania Polska – Norwegia
2,9 mln widzów oglądało w szczytowym momencie 12 stycznia br. pierwsze spotkanie reprezentacji Polski z Norwegią rozegrane podczas Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2017.
12.01.17, 12:01
radio » badania rynku
Sieci radiowe w IV kwartale: duży spadek Eski
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiową – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. (sieci radiowe).
12.01.17, 11:01
radio » badania rynku
Radio w IV kwartale 2016 r.: RMF FM i Jedynka w dół, TOK FM w górę
Liderem rynku pozostaje Radio RMF FM. Największy spadek zaliczyła Jedynka – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
12.01.17, 11:01
telewizja » badania rynku
MEC: zaledwie sto programów zgromadziło w 2016 r. przynajmniej 5 mln widzów
Jak wynika z analizy MEC, drastycznie spadła liczba programów gromadzących przed telewizorami wielomilionowe widownie. Zaledwie sto programów wyemitowanych w telewizji w 2016 r. przyciągnęło więcej niż 5 mln widzów.
11.01.17, 12:01
radio » badania rynku
Raport: Jedynka z najwyższą słuchalnością w Radomiu i Lublinie
Jedynka najwyższy udział notuje Radomiu i Lublinie. W żadnym z miast nie jest liderem - wynika z analizy badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2016 r. do 30 listopada 2016 r. 
11.01.17, 09:01
telewizja » badania rynku
Turniej Czterech Skoczni z rekordowym zainteresowaniem na antenie Eurosportu 1
Transmisje Eurosportu 1 z 65. Turnieju Czterech Skoczni - cieszyły się rekordową popularnością. Drogę Kamila Stocha do zwycięstwa śledziło średnio ponad 800 tys. widzów (osiem transmisji, dane: NAM) w grupie 4+. 
09.01.17, 12:01
telewizja » badania rynku
Raport TV: TVP1 liderem, Teleexpress z 7,22 mln widownią
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądaną stacją w grupie 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portalmedialny.pl za okres od 2 do 8 stycznia 2017 r.
09.01.17, 11:01
radio » badania rynku
Raport: Radio Zet liderem w trzech miastach, najsłabszy wynik w Kielcach
Radio Zet najchętniej jest słuchane w Warszawie, Szczecinie i Rzeszowie - wynika z analizy badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2016 r. do 30 listopada 2016 r. 
06.01.17, 13:01
telewizja » badania rynku
Na sygnale w TVP2 z rekordową widownią
121. odcinek serialu „Na sygnale” w TVP2, wyemitowany w środę, 4 stycznia, zanotował wysoką widownię - 3,3 mln widzów w grupie 4+ (udział 20,5 proc.) i został liderem pasma. 
05.01.17, 11:01
telewizja » badania rynku
Dzienniki TV w 2016 r.: Fakty liderem, Teleexpress i Wiadomości z największym spadkiem
Najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w 2016 r. były "Fakty" i jako jedyne zanotowały wzrost oglądalności - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych i opracowanych przez portalmedialny.pl.
04.01.17, 13:01
telewizja » badania rynku
Raport TV: Jedynka przeskoczyła Polsat
W ubiegłym tygodniu na pozycję lidera w grupie 4+ awansowała Jedynka - w wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS: rss
Konkursy
do 01.03.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.02.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.02.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 25 stycznia 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

1 II 2017 r., Wrocław.

Http://www.Autodoc.PL