19.01.18, 10:00
| radio » badania rynku
Kraków: duża przewaga RMF FM nad konkurencją
Radio RMF FM umocniło się na pozycji lidera w Krakowie – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (Kraków).
18.01.18, 12:00
| radio » badania rynku
Aglomeracja Śląska: RMF FM ma już 35 proc. udziału w rynku, rekord Radia Express
Radio RMF FM umocniło pozycję lidera na terenie Aglomeracji Śląskiej – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (Aglomeracja Śląska).
17.01.18, 16:00
| radio » badania rynku
Warszawa: RMF FM pierwszy raz liderem w stolicy, Radio Zet na drugim miejscu
Historyczny moment w stolicy. Nowym liderem zostało Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (Warszawa).
15.01.18, 14:14
| telewizja » badania rynku
Raport TV: Polsat liderem, bezkonkurencyjna M jak miłość
Liderem w ubiegłym tygodniu był Polsat, a serial "M jak miłość" był propozycją nie do przebicia przez konkurencję - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 8 do 14 stycznia 2018 r. 
15.01.18, 11:00
| telewizja » badania rynku
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy najchętniej oglądana o 19.45
Najpopularniejszą częścią podczas transmisji 26 Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na antenie TVN, było wejście antenowe wyemitowane między 19.45 a 20.10 - wynika z danych NAM.
11.01.18, 12:00
| radio » badania rynku
Sieci radiowe: duży wzrost Eski
Najpopularniejszą siecią radiową w Polsce jest Radio Eska, która znacząco umocniła pozycję na rynku radiowym – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (sieci radiowe).
11.01.18, 10:33
| radio » badania rynku
IV kwartał 2017 r.: Duży wzrost RMF FM, duże spadki Trójki i Jedynki
Radio RMF FM w ostatniej fali zanotowało aż 26,6 proc. udziału w rynku. Kolejna stacja w zestawieniu ma zaledwie 12, 4 proc. udziału – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
09.01.18, 15:18
| prasa » badania rynku
Artur Roguski w Edipresse Polska
Artur Roguski dołączył do Edipresse Polska S.A. jako social media manager grupy serwisów people, style & beauty.
09.01.18, 11:11
| telewizja » seriale | telewizja » badania rynku | internet » informacje
Koronę królów hitem w TVP VOD
Pierwsze odcinki serialu TVP „Korona królów” cieszą się dużą popularnością w serwisie vod.tvp.pl. To obecnie najchętniej oglądane materiały wideo na portalu i wszystkie znajdują się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych odcinków.
08.01.18, 18:00
| telewizja » badania rynku
Gala Mistrzów Sportu w Polsacie i Polsacie Sport: ponad 2,8 mln widzów
Sobotnia Gala Mistrzów Sportu w Polsacie i Polsacie Sport przyciągnęła przed telewizory średnio ponad 2,8 miliona widzów (dane: Nielsen Audience Measurement).
08.01.18, 13:00
| telewizja » badania rynku
Raport TV: TVP1 pierwsza dzięki skokom narciarskim
W ubiegłym tygodniu najwyższy udział w gupie 4+ zanotowała Jedynka. Gigantyczną popularnośćią cieszyły się skoki narciarskie - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 7 stycznia 2018 r.
06.01.18, 17:00
| telewizja » badania rynku
136 tys. widzów serialu Świat z góry. Padł rekord oglądalności Planete+
Ponad 136 tys. widzów obejrzał 28 grudnia 2017 r. odcinek brytyjskiego serialu dokumentalnego „Świat z góry”, ustanawiając tym samym rekord oglądalności Planete+. 
04.01.18, 15:00
| radio » badania rynku
Kraków: RMF FM w górę, Trójka mocno w dół
W Krakowie na pozycji lidera umocniło się Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (Kraków).
03.01.18, 14:55
| telewizja » badania rynku
Serwisy informacyjne w grudniu 2017 r.: Teleexpress liderem, Panorama w górę
"Teleexpress" w grudniu 2017 r. były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Mesurement dla portalmedialny.pl. 
03.01.18, 08:00
| telewizja » badania rynku
Telewizja WP z najlepszym wynikiem w historii w grudniu 2017 r.
Na koniec 2017 r., Telewizja WP osiągnęła najlepsze wyniki w historii. Stacja zajęła drugie miejsce wśród stacji nadających na MUX8. Dynamika wzrostu w ciągu roku wyniosła 350 proc.
02.01.18, 14:00
| telewizja » badania rynku
Udany debiut Korony Królów w TVP1, 2,1 mln widzów The Voice Kids w TVP2
1 stycznia br. na antenie Telewizji Polskiej zadebiutowały dwie produkcje: na antenie TVP1 telenowela historyczna „Korona królów”, a w TVP2 „The Voice Kids”.
02.01.18, 09:00
| radio » badania rynku
Wrocław: RMF FM nowym liderem, Trójka i TOK FM w dół
Nowym liderem wrocławskiego rynku zostało Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (Wrocław).
01.01.18, 15:00
| radio » badania rynku
Radom: Radio Rekord FM absolutnym liderem
Radio Rekord FM umocniło pozycję lidera na radomskim rynku radiowym – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (Radom).
01.01.18, 13:54
| telewizja » badania rynku
Sylwester Marzeń z Dwójką: 4,5 mln widzów Nielsena kontra 6 mln widzów alternatywnego pomiaru
Rekordowe wyniki sylwestrowej imprezy Dwójki. Według NIelsena, wydarzenie średnio śledziło 4,5 mln widzów. Jacek Kurski sięga również po dane z alternatywnego pomiaru - te mówią nawet o blisko 6 mln widzów. Jednak ten ostatni pomiar nie jest uznawany przez branżę reklamowo-medialną i korzysta z niego tylko TVP.
01.01.18, 13:36
| telewizja » badania rynku
Sylwestrowa Moc Przebojów 2017 Polsatu: 2,6 mln widzów
Sylwestrowa Moc Przebojów 2017 w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie News i Polsacie News 2 przyciągnęła średnio 2,6 miliona widzów. Tuż przed północą sylwestrowy koncert Polsatu oglądało 3,8 miliona publiczności telewizyjnej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL