24.02.17, 20:02
reklama & PR » informacje
Jesteśmy dumni z naszych pacjentów. Kampania klinik InviMed
Agencja Neon Shake na zlecenie klinik InviMed realizuje kampanię „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”. To jedna z pierwszych tego typu akcji w Polsce.
24.02.17, 19:02
reklama & PR » informacje
Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR
Po niemal rocznej umowie, krakowski deweloper Sento rozszerza współpracę z Prime Time PR.
24.02.17, 18:02
radio » informacje
Luxtorpeda w koncerowym wydaniu w Trójce
W niedzielę, 26 lutego br. w Muzycznym Studiu Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej wystąpi Luxtorpeda. 
24.02.17, 17:02
reklama & PR » informacje
Toolbox Group dla Fashion House
Po Galerii Emka w Koszalinie, do grona klientów firmy marketingowej Toolbox Group dołączyły outlety Fashion House.
24.02.17, 16:02
radio » informacje
Tysiąc róż w Teatrzyku Zielone Oko w Trójce
W styczniu br., po trzydziestu latach nieobecności, na antenę Trójki na stałe powrócił „Teatrzyk Zielone Oko”. 26 lutego Program 3 Polskiego Radia zaprasza na „Tysiąc róż” Magdy Rem w reżyserii Jana Warenyci.
24.02.17, 15:02
reklama & PR » informacje
Abanana z Wielką Loterią dla EKOPLONU
W połowie lutego br., firma EKOPLON ruszyła z loterią, w której łączna pula nagród to blisko 350 tys. zł. 
24.02.17, 14:02
reklama & PR » informacje
Ferrero wprowadza nowy smak Kinder Pingui
Ferrero, producent słodyczy prowadzi kampanię wprowadzającą na polski rynek karmelowe Kinder Pingui. 
24.02.17, 13:02
technologie & IT » informacje
Red Dev Studio pozyskało 800 tys. zł od inwestora
Red Dev Studio — warmiński producent gier mobilnych — pozyskało inwestora, który wprowadzi firmę na rynek New Connect. 
24.02.17, 10:02
reklama & PR » informacje
Blogerzy promują Koleje Śląskie
Koleje Śląskie we współpracy z dwójką blogerów podróżniczych ze Śląska, chcą pokazywać urokliwe miejsca województwa śląskiego i zachęcać do podróży pociągiem. 
23.02.17, 18:02
prasa » informacje
220 kuponów rabatowych w nowym Avanti
W nowym numerze magazynu „Avanti” (w sprzedaży od 24 lutego br., Agora), znajdą się kupony rabatowe. 
23.02.17, 18:02
radio » informacje
Noc Oscarów w Radiu RDC
Radio RDC po raz kolejny organizuje Noc Oscarów w której na żywo relacjonować będzie wydarzenia z Dolby Theatre w Hollywood. Goście podzielą się informacjami i wrażeniami z uroczystości. Będzie też czas na pierwsze komentarze.
23.02.17, 17:02
reklama & PR » informacje
Szef Wszystkich Szefów powraca w kampanii Aleo
180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała nową odsłonę kampanii reklamowej Aleo pod hasłem ,,Powiem Ci, co zrobisz". 
23.02.17, 14:02
reklama & PR » informacje
Zbigniew Wodecki ambasadorem marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej
Zbigniew Wodecki dołączył do grona ambasadorów lodowej marki Bracia Koral-Lody Jak Dawniej.
23.02.17, 12:02
prasa » informacje
Top agrar Polska zmienia logo oraz szatę graficzną
Magazyn rolniczy „Top agrar Polska” (Polskie Wydawnictwo Rolnicze) zmienił szatę graficzną. To pierwsza tak duża zmiana w piśmie od 24 lat.
23.02.17, 11:02
telewizja » informacje
Wiosenne ramówki TVP1 i TVP2: kontynuacje i nowe programy rozrywkowe
Telewizja Polska ujawni szczegóły swojej ramówki dopiero wkrótce, ale wielkich zmian w ofercie flagowych kanałów nie będzie.
23.02.17, 09:02
radio » informacje
Studio Piosenki Teatru Polskiego Radia w hołdzie Kalinie Jędrusik
Najbliższy koncert w ramach spotkań Studia Piosenki Teatru Polskiego Radia poświęcony jest kultowej wokalistce.
23.02.17, 08:02
reklama & PR » informacje
Public Dialog dla Volkswagen Financial Services
Agencja Public Dialog rozpoczęła współpracę z Volkswagen Financial Services. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji korporacyjnej, content marketing oraz organizację wydarzeń specjalnych.
23.02.17, 07:02
reklama & PR » informacje
JoyFood klientem BRIGHT Agency
Do grona klientów BRIGHT Agency dołączyła firma z branży dietetycznych i pro-zdrowotnych posiłków. JoyFood jest właścicielem marek SmartFood, Zdrowe Pola oraz PROporcja.
22.02.17, 22:02
internet » informacje
Kto zadba o rodzące kobiety. Akcja Interii i RMF FM
Interia wspólnie z radiem RMF FM rozpoczęła akcję specjalną „Kto zadba o rodzące kobiety”. To reakcja na zmiany, które pozbawiają ministra zdrowia możliwości określania standardów medycznych opieki okołoporodowej.
22.02.17, 20:02
reklama & PR » informacje
Hill+Knowlton Strategies wprowadza nową identyfikację wizualną
Agencja Hill+Knowlton Strategies modernizuje swój wizerunek wprowadzając nowy kod wizualny. Odświeżona szata graficzna oraz nowe logo mają odzwierciedlać zwrot firmy w kierunku usług content marketingowych.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS: rss
Konkursy
do 15.04.17

Pula nagród w konkursie to aż 102 książki i inne niespodzianki. 

do 24.03.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.03.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 25 lutego 2017
Polecamy
Konferencje

22.04.2017 r., Lublin.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL