26.11.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Heineken rozda piętnastopaki
Po sukcesie ubiegłorocznej aktywacji, K2 wystartowała z kolejną edycją realizowanego dla marki Heineken konkursu, w którym wysyłając świąteczne życzenia można wygrać piętnastopak piwa dla siebie oraz bliskiej osoby. 
09.11.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Carrefour Marketplace. Nowy e-commerce Carrefour od K2
Agencja K2 zaprojektowała layout oraz UX nowego serwisu Carrefour.pl, a także opracowała koncepcję migracji istniejących funkcjonalności. 
16.10.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media planuje kampanię Double Serum
Clarins, marka kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt - Double Serum.
16.10.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jestem tym, co mi dajesz, Mamo! Nowe logo i opakowania BoboVita
Ruszyła nowa kampania BoboVita „Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!”. Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. 
24.08.17, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Miłosz Jacyna nowym dyrektorem działu Social w K2 Media
Agencja K2 Media wyłoniła nowego dyrektora działu Social. Awans otrzymał Miłosz Jacyna, dotychczasowy Social Media Team Leader.
29.06.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
Marka Kat von D Beauty debiutuje na rynku
Agencja K2 Media, dla swojego klienta – sieci perfumerii SEPHORA, współrealizuje kampanię wprowadzającą na polski rynek markę kosmetyczną Kat von D Beauty.
22.05.17, 11:10
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Jaworski szefem działu TV & Multiscreen w K2 Media
Tomasz Jaworski, dotychczasowy Head of Multiscreen w K2 Media, awansował na stanowisko Dyrektora działu TV & Multiscreen. 
21.04.17, 11:19
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Chęcińska w K2 Media
Do Client Service’u agencji K2 Media dołączyła Magdalena Chęcińska, która objęła stanowisko Senior Communications & Business Managera. 
01.04.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media dla MEED z siedzibą w Dubaju
K2 Media zrealizuje dwie kampanie SEM dla międzynarodowego klienta MEED – Middle East Economic Digest z siedzibą w Dubaju. Pierwsze działania agencja rozpoczęła już w marcu br.
12.03.17, 09:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media dla Canpol Babies
K2 Media realizuje kampanię pozycjonującą dla marek Canpol Babies i LOVI. Agencja rozpoczęła działania w lutym br.
21.02.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media dla sieci perfumerii Sephora Polska
Agencja K2 Media wygrała przetarg na kompleksową komunikację sieci perfumerii Sephora Polska w Social Mediach.
17.02.17, 11:14
| reklama & PR » informacje
K2 Media dla Ultimo
K2 Media wygrała przetarg na strategię mediową dla ULTIMO S.A. działajćej na rynku zarządzania wierzytelnościami. 
03.01.17, 15:16
| reklama & PR » ludzie
Małgorzata Majewska w K2 Media
Od stycznia br. stanowisko dyrektor ds. rozwoju w K2 Media objęła Małgorzata Majewska - dotychczas jedna z kluczowych osób tworzących zespół Value Media.
30.09.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
8a.pl wybiera K2 Media
Nowym klientem K2 Media jest e-commerce 8a.pl. K2 Media zajmie się kompleksową obsługą SEM i SEO. 
16.09.16, 19:00
| reklama & PR » informacje
Innowacyjny elektryczny system ogrzewania podłogowego bohaterem kampanii DEVI
Agencja S3 (K2 Media) przygotuje kampanię dla nowego rozwiązania technologicznego marki DEVI (grupa Danfoss). 
22.08.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona reklam Carrefour
Jesienna odsłona kampanii z udziałem Napoleona przebiegnie pod hasłem „Back to School”. Za zakup mediów digitalowych odpowiada K2 Media. 
08.08.16, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kargulewicz w K2 Media
Na czele działu Programmatic Buying&Traffic stanął Rafał Kargulewicz, Head of Programmatic. 
21.05.16, 08:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media z kampanią dla Goliath Polska
Ruszyła kampania promująca markę Super Sand należącą do Goliath Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja K2 Media. 
17.05.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media dla AmeriGas
AmeriGas startuje z pierwszą kampanią konsumencką. W projekcie pojawiły się trzy spoty dotyczące kluczowej cechy AmeriGas NANO, jaką jest bezpieczeństwo. 
27.04.16, 13:00
| reklama & PR » informacje
K2 Media odpowiada za zakup mediów dla Nutricia Medyczna
Nowa kampania „Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą” zainicjowana przez Nutricia Medyczna. Za planowanie i całość działań w Internecie oraz zakup mediów odpowiada agencja K2 Media z grupy K2.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL