08.04.14, 12:04
reklama & PR » informacje
ABC Direct Contact wprowadza nową identyfikacją wizualną
ABC Direct Contact, jeden z najdłużej działających operatorów pocztowych w Polsce, ma nową identyfikację wizualną. Proces rebrandingu, w ramach którego firma zmieniła m.in. logotyp oraz stronę internetową, właśnie się zakończył.
08.06.14, 00:06
reklama & PR » informacje
Nowe logo dla Polski. Będzie zbiórka pieniędzy na pokrycie kosztów zakupu jego praw autorskich
Rada Promocji Polski przyjęła koncepcje linii graficznej znaku występującego w spocie promocyjnym „Polska. Spring into new.” jako logo Polski. Przekazano ją do dalszych prac tj. opracowania Księgi Identyfikacji Wizualnej.
16.10.14, 11:10
reklama & PR » informacje
Polacy wybierają projekt Logo dla Polski
Polacy wybieają nowy logotyp dla Polski spośród trzech znaków. Wybory Logo dla Polski potrwają do 28 października br. Po przeprowadzeniu wyboru Znaku przez Polaków i opracowaniu Księgi Znaku prawa do logotypu zostaną przekazane nieodpłatnie na rzecz Skarbu Państwa.
23.10.14, 11:10
reklama & PR » artykuły
Rola nowego logo w budowaniu silnej marki kraju
Trwają ogólnopolskie wybory, w których Polacy oddają swoje głosy na jeden z trzech znaków. Nowe logo nie będzie zastępowało godła ani flagi, ma jedynie integrować działania promocyjne, budujące dobrą reputację kraju i polskich marek. Docelowo logo ma być przekazane nieodpłatnie na ręce Skarbu Państwa. 
18.02.15, 22:02
reklama & PR » informacje
Logotyp EQlibrium wyrózniony
Sygnet logotypu inwestycji biurowej Grupy Waryński – EQlibrium składający się z liter EQ został wyróżniony w prestiżowym plebiscycie organizowanym przez LogoLounge. 
04.09.15, 18:09
reklama & PR » informacje
Towarowa Giełda Energii zmienia logo
Towarowa Giełda Energii (TGE) 1 września br. wprowadziła nową tożsamość wizualną. Dotychczasowe barwy TGE zostaną zastąpione czernią i zielenią – kolorami odnoszącymi się do konwencjonalnych oraz odnawialnych źródeł energii, łączącymi tradycję i nowoczesność. 
29.01.16, 04:01
reklama & PR » informacje
Trwa konkurs na logotyp EXPO 2022 w Polsce
Ruszył konkurs na logotyp EXPO 2022 w Polsce. Zwycięski logotyp ma służyć promocji Polski, która ubiega się o organizację International EXPO 2022 w Łodzi.
29.01.16, 16:01
reklama & PR » informacje
Kronopol zmienia nazwę i logo
Żarski Kronopol, producent wyrobów drewnopochodnych przeznaczonych do produkcji mebli, budownictwa oraz wyposażenia wnętrz, od stycznia 2016 r. zmienia logo.
12.02.16, 16:02
reklama & PR » informacje
Instytut Agrofizyki PAN z nowym logo i systemem identyfikacji wizualnej
Agencja Reklamowa Cumulus przygotowała dla Instytutu Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk nowy system identyfikacji wizualnej.
03.08.16, 19:08
reklama & PR » informacje
PGNiG Superliga z nowym logo
PGNiG Superliga przedstawiła swoje nowe logo.
15.01.17, 17:01
reklama & PR » informacje
Specjalne logo na sto lat firmy Nikon
25 lipca br. firma Nikon będzie świętować 100 lat swojego istnienia. Od momentu powstania jako Nippon Kogaku Kogyo w 1917 r., firma dostarcza technologie optyczne.
28.03.17, 11:03
internet » informacje
Eholiday ma nowe logo i zapowiada kampanię outdoorową
Grupa eholiday.pl wprowadza nową identyfikacje wizualną serwisu turystyczno-noclegowego eholiday. Zupełnie zmienione zostało logo, kolory, a także elementy graficzne na stronie internetowej. 
30.03.17, 08:03
reklama & PR » informacje
Timecode z nową identyfikacją wizualną
Dom produkcyjny TIMECODE rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną.
11.04.17, 19:04
telewizja » informacje
Stopklatka TV wprowadza nowe logo
Po trzech latach obecności na rynku, kanał filmowo-serialowy Stopklatka TV zmienia oprawę oraz logo. Nową identyfikację wizualną stacja wprowadzi 14 kwietnia br.
24.05.17, 20:05
radio » informacje
Chillizet od piątku z nowym logo
W piątek, 26 maja br., Chillizet zmieni logotyp i oprawę wizualną marki. Jest to związane z powrotem do pierwotnej nazwy stacji.
25.05.17, 12:05
reklama & PR » artykuły
Dr Krzysztof Moszczyński: Logo - to tylko wierzchołek góry lodowej
Nadgryzione jabłko, syrena na zielonym tle czy złote łuki. Przywykliśmy, że charakterystyczne elementy wizualnie identyfikują większość znanych nam produktów czy usług. Jak zmieniała się rola kompozycji i estetyki znaków w transponowaniu tożsamości organizacji - wyjaśnia dr Krzysztof Moszczyński z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.
14.07.17, 19:07
reklama & PR » informacje
4Frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju
Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp ma wyrażać osobowość i kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.
16.08.17, 22:08
radio » informacje
Radio Zet zmienia logo
Radio ZET wprowadza zmodernizowane logo i system identyfikacji wizualnej marki. Kreację przygotowało studio UVMW.
29.09.17, 16:09
reklama & PR » informacje
SARE z nowym logo
Spółka SARE SA zmienia identyfikację wizualną. Pierwszym krokiem w tym kierunku jest lifting znaku graficznego Spółki SARE SA. 
19.10.17, 11:10
reklama & PR » informacje
Capgemini zmienia wizerunek
Capgemini firma działająca w obszarze doradztwa, technologii i outsourcingu, obchodzi w tym roku 50. rocznicę powstania. Firma zaprezentowała nowe logo, które ma odzwierciedlać zmiany, jakim spółka uległa na przestrzeni lat oraz podkreślić wartości firmy. 
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS: rss
Konkursy
do 22.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.12.17

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Kalendarium
Dziś jest 23 listopada 2017
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL