13.11.14, 09:11
| reklama & PR » artykuły
Outdoor Track: pasywność badania gwarantem najwyższej precyzji danych mediowych
Projekt badawczy Outdoor Track realizowany przez Instytut Badań Outdooru zakłada użycie metodologii opartej na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route 2013. W jednym z jego elementów – prowadzonym obecnie etapie terenowym używane są specjalistyczne urządzenia GPS gwarantujące w pełni pasywny charakter zbierania danych.
14.04.16, 10:04
| reklama & PR » informacje
Polska branża OOH u progu wprowadzenia światowego standardu
Najlepsze światowe wzorce zebrane w jednym projekcie badawczym, siedmiu polskich i międzynarodowych partnerów oraz duża skala działania, to przepis na polski standard badania widowni reklamy zewnętrznej, czyli Outdoor Track. Projekt jest w ostatniej fazie realizacji.
09.06.16, 12:06
| reklama & PR » wywiady
Marcin Grabowski: Outdoor Track jest badaniem złożonym zarówno metodologicznie, jak i pod względem skali prowadzonych działań
Rozmowa z Marcinem Grabowskim, ekspertem Instytutu Badań Outdooru, Dyrektorem Działu Strategii i Analiz Sprzedażowych w AMS SA o badaniu Outdoor Track.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 14.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 13.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL