25.11.14, 00:11
Rekordowy weekend TVP1. Rolnik szuka żony z ponad 4,8 mln widownią
Rekordowym zainteresowaniem w ubiegły weekend  cieszyły się propozycje TVP1. 
03.12.14, 09:12
| telewizja » badania rynku
Najpopularniejsze programy listopada 2014 r.: M jak miłość nie do pobicia
Listopad 2014 r. nie różnił się znacząco od poprzednich miesięcy. Polacy najchętniej oglądali sprawdzone seriale, programy informacyjne oraz lubiane programy rozrywkowe. Imponującym zainteresowaniem cieszyła się nowość TVP1 - "Rolnik szuka żony" - wynika z danych Nielsen przygotowanych dla portalmedialny.pl (1-30.11.2014 r.).
20.03.15, 23:03
| telewizja » informacje
Rolnik szuka żony z drugą serią w TVP1
W Święta Wielkanocne, 5 kwietnia o godz. 21:25, TVP1 pokaże pilotażowy odcinek specjalnyprogramu „Rolnik szuka żony”. Widzowie zobaczą w nim po raz pierwszy 10. kandydatów na uczestników nowej edycji, której emisja zaplanowana jest od września.
08.09.15, 10:09
| telewizja » badania rynku
Niedzielne premiery Jedynki z dużą widownią
Niedzielne propozycje Jedynki zgromadziły dużą widownię. Hitem okazał się program "Rolnik szuka żony" i nowy serial "Dziewczyny z Lwowa".
09.11.15, 22:11
| telewizja » badania rynku
Rekordy niedzielnych programów w TVP1
Niedzielne wydanie „Wiadomości”, dziewiąty odcinek programu „Rolnik szuka żony” oraz dziesiąty odcinek serialu „Dziewczyny ze Lwowa” przyciągnęły do TVP1 rekordową widownię. 
01.02.16, 07:02
| telewizja » badania rynku
Programy rozrywkowe w 2015 roku: Rolnik szuka żony bez konkurencji
Największa widownię w 2015 roku wśród programów rozrywkowych zgromadził reality show "Rolnik szuka żony" - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement.
17.10.16, 20:10
| telewizja » badania rynku
Ranczo, Rolnik szuka żony i Wiadomości. Niedzielne rekordy TVP1
Najchętniej oglądanymi programami telewizyjnymi w miniony weekend był serial „Ranczo” oraz program „Rolnik szuka żony” i „Wiadomości” w TVP1.
21.11.16, 13:11
| telewizja » badania rynku
Raport TV: Polsat znów na czele, serial M jak miłość niepokonany
W ubiegłym tygodniu największy udział w rynku miał Polsat, a największa widownią tradycyjnie zgromadził serial „M jak miłość” – wynika z raportu przygotowanego przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl.
18.04.17, 19:04
| telewizja » badania rynku
Tydzień przed TV: TVN zdecydowanym liderem
Najchętniej oglądanym kanałem w ubiegłym tygodniu była stacja TVN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 10 do 16 kwietnia 2017 r.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 14.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 13.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL