| reklama & PR » informacje
Codemedia wraz z Fabryką Komunikacji Społecznej wypromuje owoce i warzywa w szkole
Akcja jest jednym z flagowych projektów Agencji Rynku Rolnego, a jej celem jest zwiększenie świadomości rodziców o żywieniu dzieci w podstawówkach.
27.12.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: prawie 155 mln zł wydatków branży modowej trzech pierwszych kwartałach 2017 r.
Wydatki mediowe branży modowej wyniosły w pierwszych trzech kwartałach 2017 r. ponad 154,8 mln zł, o 865,7 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku.
18.12.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
Domowe Inspiracje. Druga odsłona kampanii 3M Command
Ruszyła druga odsłona kampanii 360 stopni przygotowanej i realizowanej przez dom mediowy Codemedia dla 3M Command – producenta m.in. rzepów oraz haczyków do wieszania ozdób.
07.12.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Marine Harvest Polska współpracuje z Codemedia
Trwa nowa kampania promująca produkty Marine Harvest Polska S.A. – polskiej filii światowego lidera w przetwórstwie łososi. Dom mediowy Codemedia odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną oraz mediową marek producenta.
28.11.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia promuje świąteczne prezenty marki NEO
Dom mediowy Codemedia współtworzy nową kampanię produktów NEO TOOLS, Grupy Topex. Działania obejmują promocję zarówno na portalach internetowych jak i w tygodnikach opinii i prasie kobiecej. 
20.11.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia promuje produkty Laboratoire Dermatologique Bioderma
Trwa kampania promująca dermokosmetyki z linii Atoderm marki Bioderma. 
14.11.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski w Zarządzie Codemedia
Do Zarządu domu mediowego Codemedia z początkiem listopada br. dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski, którzy będą bezpośrednio współpracować z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko. 
09.11.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Kampania JAKO-O będzie bazować na współpracy z influencerami
Dom mediowy Codemedia odpowiada za prowadzenie nowej formy promocji firmy JAKO-O – właściciela internetowego sklepu z ciuchami oraz zabawkami dla dzieci. 
16.10.17, 15:00
| reklama & PR » informacje
Sieć salonów Agata wykorzystuje nowy format reklamowy
Marka Agata we współpracy z siecią reklamy video rich media Sataku, stworzyła nową formę promocji dla swoich produktów. Jest ona wykorzystywana w aktualnie prowadzonej kampanii, za której realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
19.04.17, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Choroszewski w code.insights
Z początkiem kwietnia br. do zespołu code.insights – wyspecjalizowanej jednostki badawczo-analitycznej domu mediowego Codemedia – dołączył Tomasz Choroszewski. 
20.03.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: w 2016 roku handel przeznaczył na promocję ponad jedną czwartą więcej niż rok wcześniej
Niekwestionowanym liderem branży jest Lidl, który przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł.
02.03.17, 17:12
| reklama & PR » ludzie
Maciej Rzeżuchowski awansuje w Codemedia
W strukturach domu mediowego Codemedia na stanowisko Group Account Directora awansował Maciej Rzeżuchowski. 
24.02.17, 07:00
| reklama & PR » ludzie
Urszula Dyduła i Marta Kulik awansują w Codemedia
Codemedia ma dwóch nowych managerów. Na stanowiska Media Manager awansowały Urszula Dyduła i Marta Kulik. 
15.02.17, 18:14
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Trojnar w Codemedia
Tomasz Trojnar z początkiem marca br. dołączy do zespołu domu mediowego Codemedia. Obejmie stanowisko Communication Director.
09.02.17, 09:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia dla Femibion
Od początku stycznia br., dom mediowy Codemedia wspiera w zakresie branded content markę Femibion – suplement diety dla kobiet w ciąży, którego producentem jest Merck. 
21.01.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Kolejna odsłona kampanii Vifon
Dom mediowy Codemedia wesprze działania reklamowe produktów Tan Viet International S.A. w telewizji. 16 stycznia br. ruszyła kolejna kampania zup instant marki Vifon. Działania potrwają do początku lutego. 
09.01.17, 09:00
| reklama & PR » artykuły
Codemedia: Aflofarm wydaje coraz więcej na reklamę
Rosną inwestycje sektora produktów farmaceutycznych w reklamę. Tylko od stycznia do września 2016 r. wydał on o 87 mln zł więcej niż w tym samym czasie w 2015 r., co oznacza wzrost o 14 proc. - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. 
27.12.16, 11:00
| reklama & PR » informacje
Branża finansowa zmniejsza wydatki na reklamę
Wydatki sektora finanse na promocję produktów i usług zmalały o prawie jedną piątą - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
24.11.16, 12:09
| reklama & PR » ludzie
Rafał Drosik w zespołu domu mediowego Codemedia
Z początkiem listopada br., Rafał Drosik objął stanowisko Customer & Data Intelligence Director code.insights – nowej jednostki wyspecjalizowanej w badaniach i analityce wydzielonej ze struktury domu mediowego Codemedia.
21.11.16, 09:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: rekordowe wydatki handlu na reklamę
Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję tylko w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85 proc. wydatków całego sektora w całym 2015 r. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26 proc. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

SOCIAL MEDIA ACCOUNT EXECUTIVE

BEST PR | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 19.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.02.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 99 PLN netto.

Http://www.Autodoc.PL