08.10.15, 12:10
| prasa » informacje
Aż 37 proc. emitentów nie organizuje spotkań z prasą
„Brak zainteresowania mediów” sprawami emitentów sprawia, że spółki nie chcą organizować spotkań prasowych. Zamiast nich wolą indywidualne kontakty z wybranymi dziennikarzami przy okazji ważnych wydarzeń lub gdy uważają, że temat mógłby ich zainteresować.
01.02.16, 09:02
| reklama & PR » informacje
Badania: Polacy chętnie polecają udane zakupy
Im droższe i potrzebniejsze są dla nas produkty lub usługi, tym chętniej dzielimy się ze znajomymi opinią na ich temat. Ta zasada dotyczy szczególnie usług prawniczych oraz samochodów – wynika z badań dr Jolanty Tkaczyk z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego.
09.06.16, 12:06
| reklama & PR » wywiady
Marcin Grabowski: Outdoor Track jest badaniem złożonym zarówno metodologicznie, jak i pod względem skali prowadzonych działań
Rozmowa z Marcinem Grabowskim, ekspertem Instytutu Badań Outdooru, Dyrektorem Działu Strategii i Analiz Sprzedażowych w AMS SA o badaniu Outdoor Track.
12.12.16, 13:12
| internet » badania rynku
Listopad 2016 r.: Wyniki badania Gemius/PBI
Prezentujemy najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, jak i zestawienie najpopularniejszych domen.
Nasze usługi
Transmisje video: http://nadaje.com/live/
Serwery shoutcast: http://nadaje.com/radio-hosting/
Panel radiowy: http://nadaje.com/myradio/
Subskrybuj RSS: rss
Konkursy
do 28.02.18

Do zdobycia 100 i 4 nagrody.

do 14.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 13.01.18

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Http://www.Autodoc.PL