03.07.08, 21:42

Peppermint otwiera Dział Komunikacji Interaktywnej

Agencja marketing services buduje Dział Komunikacji Interaktywnej i Nowych Mediów. 1 lipca br. do zespołu agencji Peppermint dołączyła Małgorzata Nieciecka, obejmując stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Komunikacji Interaktywnej.

Agencja marketing services buduje Dział Komunikacji Interaktywnej i Nowych Mediów. 1 lipca br. do zespołu agencji Peppermint dołączyła Małgorzata Nieciecka, obejmując stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Komunikacji Interaktywnej.

Małgorzata Nieciecka będzie odpowiedzialna za poszerzanie kompetencji zespołu w zakresie budowy kampanii opartych o konwergencję mediów.

"Celem dla nas jest stworzenie silnej alternatywy dla klasycznych agencji ATL'owych, których myślenie o komunikacji marketingowej zawężone jest do 3 narzędzi: prasy, outdooru i TV. Peppermint już dziś, budując komunikację marek sięga po znacznie szerszy wachlarz narzędzi a poszerzenie naszych kompetencji z zakresu nowych mediów jest kolejnym krokiem przybliżającym nas do tego celu. Dzięki przyjściu Małgosi Niecieckiej będziemy mogli zaoferować naszym klientom zespół, który będzie miał jeszce szersze i ciekawsze spojrzenie na dotarcie z komunikatem marek" – komentuje Maciej Mitoraj, Managing Partner agencji.

Małgorzata Nieciecka posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży IT. Do agencji Peppermint przeszła z departamentu Webtel Interactive firmy Webtel Sp. z o.o. (obecnie spółka w Internet Group S.A.), gdzie pracowała jako Dyrektor Departamentu Webtel-Interactive. Zatrudniona na stanowisku Konsultant ds. Marketingu i Strategii w 2000 r. tworzyła dział mediów interaktywnych, przygotowując projekty dla klientów takich jak: Nestlé Polska, Alima-Gerber S.A., Fujitsu Siemens Computers, L'Oréal, Smyk, Polpharma, Toshiba, Gedeon Richter, MSD Polska, Daewoo Electronics. Po włączeniu Webtel do Internet Group S.A w 2007 r. została powołana na stanowisko Specjalisty ds. E-Marketingu Grupy.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.