06.08.08, 23:21
Echo Dnia wprowadziło nowy layout stron ogłoszeniowych
Echo Miasta, wydawca bezpłatnej „miejskiej gazety ogłoszeniowej” wprowadził nowy, uporządkowany layout kolumn z „drobnymi”.
Począwszy od 04 sierpnia b.r. strony ogłoszeniowe Echo Miasta ukazują się w nowej szacie graficznej. Celem wprowadzonych zmian jest przede wszystkim poprawa estetyki oraz czytelności stron z ogłoszeniami drobnymi, stąd pierwsze słowo w treści ogłoszeń zwykłych automatycznie jest wyróżnione wersalikiem (wielkie litery), a treść w pierwszej linii poprzedza bullet – kropka wyróżniająca; występują trzy rodzaje wyróżnień: bold, ramka oraz kontra; na czytelniejszy układ graficzny wpłynie zastosowanie większego fontu w treści ogłoszeń, więcej przestrzeni między ogłoszeniami oraz uporządkowanie kolorystyki; tekst ogłoszenia nie może być poprzedzony znakami typu wykrzyknik, cudzysłów, nawias, zbitkami liter (aaa) itp., które mają na celu wyprzedzenie kolejności alfabetycznej; ogłoszenia drobne będą się ukazywać w rubrykach i podrubrykach w kolejności alfabetycznej
"Wraz z nową grafiką stron ogłoszeniowych wprowadziliśmy też jednolite i spójne zasady przyjmowania ogłoszeń drobnych, które powinny usatysfakcjonować naszych klientów. To jednak nie koniec metamorfozy. Cały czas pracujemy nad dalszym ulepszeniem naszego produktu" – mówi Małgorzata Sztachańska, dyrektor ds. rozwoju Media4mat Sp. z o.o.
W I półroczu b.r. spośród dziesięciu dzienników o największych wpływach reklamowych najwięcej zyskało ”Echo Miasta” (dane wg. Expert Monitora). W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego gazeta odnotowała wzrost przychodów o 93,54 proc.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze