01.09.08, 21:32

Show: nowy magzyn Wydawnictwa Bauer

29 września Wydawnictwo Bauer wprowadza do sprzedaży "SHOW - Magazyn o Gwiazdach" - pierwszy tytuł z segmentu people.

29 września Wydawnictwo Bauer wprowadza do sprzedaży "SHOW - Magazyn o Gwiazdach" - pierwszy tytuł z segmentu people. Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 20-40 lat ze średnim lub wyższym wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 200 tysięcy mieszkańców. To kobiety dynamiczne, ciekawe świata, nowoczesne i poszukujące inspiracji oraz wiarygodnych informacji o gwiazdach polskich i zagranicznych.

"SHOW" ma dostarczać aktualnych informacji nie tylko o gwiazdach, ale także o stylu życia, urodzie, modzie, kulturze i wnętrzach. Pismo ma wyróżniać się w segmencie people nowatorskim sposobem podejścia do poruszanego tematu. Dzięki współpracy z amerykańskim magazynem "IN TOUCH", również wydawanym przez Grupę Bauer, "SHOW" publikować będzie, często jako pierwszy magazyn w Europie, aktualne materiały, ekskluzywne informacje i zdjęcia.

"SHOW" ma być eleganckim pismem o wysokiej jakości edytorskiej (papier, okładka, jakość zdjęć) pozycjonującej go obok takich tytułów jak Gala, VIVA! , PARTY. Kierowany przez redaktor naczelną "SHOW", Annę Zaleską, zespół to doświadczeni dziennikarze specjalizujący się od lat w tematyce people i life style oraz profesjonalni reporterzy.

Badania fokusowe przeprowadzone na terenie całego kraju potwierdziły jednoznacznie wyjątkowość "SHOW" na tle konkurencji. Badane respondentki jednogłośnie wskazywały na "SHOW" jako magazyn unikatowy w swojej formule, elegancki, inspirujący, wiarygodny ,rzetelny i atrakcyjny. Podobne opinie wyraziły konsultowane przez Wydawcę gwiazdy , ich agenci oraz eksperci rynku prasowego.

"SHOW" ukazuje się w objętości 100 stron. Za zakup powierzchni reklamowej odpowiada dział reklamy magazynów luksusowych kierowany przez Beatę Madeję.

"SHOW" będzie promowany w telewizji (wszystkie telewizje ogólnopolskie i wybrane tematyczne), radiu RMF FM , czasopismach Wydawnictwa Bauer, Internecie oraz w punktach sprzedaży. Za kreację spotu telewizyjnego i reklamy prasowej odpowiada agencja Happy Hours, za zakup mediów Mediaedge:CIA. Wydawca przeznaczy w tym roku na promocję magazynu "SHOW" około 10 milionów złotych. Promocja magazynu "SHOW" obejmie również działania niestandardowe na antenie RMF FM i w wielu serwisach portalu Interia.pl

Komentarze

Powiązane

20.06.24, 14:30
| prasa » informacje
Wyborcza powołała zespół do spraw wzrostu, który odpowiada za strategiczne projekty dla rozwoju serwisu
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i wizerunku „Wyborczej”.  
20.06.24, 12:30
| prasa » informacje
Wydawnictwo Bauer inauguruje Świat Wiedzy Extra SMART
Na rynku prasowym ukazał się adresowany głównie do młodzieży „Świat Wiedzy Extra SMART” (Wydawnictwo Bauer).
20.06.24, 10:30
| prasa » informacje
Gazeta Uchodźców po raz trzeci. Gazeta Wyborcza ochodzi Światowy Dzień Uchodźców
W czwartek, 20 czerwca br. po raz trzeci ukazała się „Gazeta Uchodźców”. W ten sposób dziennik chce obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Specjalne wydanie gazety zostanie przygotowane przez dziennikarzy i ich partnerów: osoby z doświadczeniem uchodźczym oraz imigrantów żyjących w naszym kraju.
20.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
19.06.24, 07:30
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Raport Reuters Institute: RMF FM siódmy raz wygrywa ranking mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków
Radio RMF FM już po raz siódmy rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. Co istotne, RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
19.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
18.06.24, 16:00
| prasa » informacje
Za króla Sasa, czyli Niemcy na polskim tronie. Nowy Pomocnik Historyczny Polityki
19 czerwca br. trafi do sprzedaży Pomocnik Historyczny POLITYKI z serii Biografie: „Za króla Sasa, czyli Niemcy na polskim tronie”.
18.06.24, 13:54
| prasa » informacje
Nie żyje Łukasz Lipiński
Redakcja "Polityki" poinformowała, że w wieku 51. lat zmarł dziennikarz Łukasz Lipiński.
18.06.24, 13:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Specjalne wydanie serwisu GOL24 i Niezbędnik kica od Polska Press Grupa na EURO 2024
Z okazji Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Polska Press Grupa przygotowała m.in. specjalne wydanie serwisu GOL24, sekcję „Euro 2024”, która dostępna jest na portalu i.pl oraz w serwisach regionalnych, a także „Niezbędnik kibica”.
18.06.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 czerwca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 czerwca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.