15.09.08, 20:05
Świerszczyk: więcej stron i zreformowany layout
Dwutygodnik dla dzieci "Świerszczyk" wprowadził zmiany. "W piśmie pojawiły się nowe działy, więcej stron, ładna, kredowa okładka. Layout pisma został nieco zreformowany" - mówi dla MediaFM.net Zuzanna Gałuszka, Menadżer produktu z Wydawnictwa Nowa Era.
Dwutygodnik dla dzieci "Świerszczyk" wprowadził zmiany. "W piśmie pojawiły się nowe działy, więcej stron, ładna, kredowa okładka. Layout pisma został nieco zreformowany" - mówi dla MediaFM.net Zuzanna Gałuszka, Menadżer produktu z Wydawnictwa Nowa Era.
Dwutygodnik dla dzieci "Świerszczyk" prowadzi obecnie działania promocyjne i PR. Przez dwa tygodnie na nośnikach Publiprox w ośmiu największych miastach Polski do 15 września br. trwała promocja pisma. Sama reklama jest tylko niewielkim elementem kampanii reklamowej. Kolejne reklamy (przede wszystkim w Internecie) pojawią się pod koniec października, przy okazji wprowadzenia nowej strony internetowej, będącej narzędziem dla świadomych rodziców. "Największy nacisk kładziemy jednak na działania PR – artykuły w mediach, marketing wirusowy" - wyjaśnia Zuzanna Gałuszka.
Obecny nakład pisma to 45 tys egz. (do września było to 40 tys., z czego połowa to prenumerata, zwroty stanowią ok. 25 %).
Magazyn dla dzieci „Świerszczyk” ukazuje się nieprzerwanie od 1945 roku. Nazwę pisma wymyśliła Ewa Szelburg-Zarembina, późniejsza inicjatorka budowy Pomnika-Szpitala Centrum Zdrowia Dziecka. Winietę „Świerszczyka” zaprojektował Eryk Lipiński. Obecnie wydawcą pisma jest Nowa Era.
Komentarze