09.08.06, 21:40

Sukcesy Olivii

Sprzedaż OLIVII w maju osiągnęła poziom ponad 466 tysięcy egzemplarzy, a wynik ten uplasował ją na czele wszystkich miesięczników.
Sprzedaż OLIVII w maju osiągnęła poziom ponad 466 tysięcy egzemplarzy, a wynik ten uplasował ją na czele wszystkich miesięczników, w tym także segmentu miesięczników poradnikowych dla kobiet. Olivia wyprzedziła m.in. dotychczasowego lidera segmentu - Claudię - aż o ponad 70 tysięcy egzemplarzy (średnia sprzedaż w maju 2006, dane ZKDP).

Średnia sprzedaż Olivii w tym roku wynosi znacznie powyżej 400 tysięcy egzemplarzy, osiągając tym samym blisko dwukrotnie wyższy poziom niż w tym samym okresie ubiegłego roku (średnia sprzedaż styczeń-maj 2005 i 2006, dane ZKDP). Znacznie wzrosły także przychody reklamowe Olivii: w pierwszym półroczu 2006 Olivia zarobiła ponad 16 milionów złotych, co oznacza dwudziestoprocentowy przyrost (Expert Monitor, styczeń-czerwiec 2005 i 2006, reklama komercyjna brandowa).

- Przeprowadzony wiosną ubiegłego roku relaunch OLIVII przynosi coraz lepsze rezultaty. Naszą systematyczną pracę nad tym magazynem dostrzegają zarówno czytelnicy jak i klienci reklamowi. Szczególnie cieszy nas ogromny wzrost sprzedaży wydania bez dodatku, co świadczy o silnym przywiązaniu czytelniczek do tytułu. - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.

Komentarze

Powiązane

01.10.24, 18:22
| prasa » informacje
Motor przygotował Poradnik Kupującego – Samochody Używane 2024
2 października br. na rynku prasowym ukaże się magazyn „Motor – Poradnik Kupującego – Samochody Używane 2024” (Wydawnictwo Bauer).
01.10.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 1 października (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 1 października? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
30.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
29.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 29 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
28.09.24, 16:00
| prasa » informacje
Supermiasta i Superregiony 2024. Piąta edycja projektu Wyborczej poruszy temat kolei
W piątek, 27 września br. rozpoczęła się piąta już edycja “Supermiast i Superregionów” – akcji organizowanej przez lokalne redakcje “Wyborczej” oraz Wyborcza.pl. W tym roku głównym tematem projektu jest stan, rozwój i przyszłość kolei w Polsce.
28.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
27.09.24, 08:30
| prasa » informacje
Grupa PMPG Polskie Media: mniejsze wpływy z reklamy w I połowie 2024 r.
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I poł. 2024 r.
27.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
26.09.24, 07:30
| prasa » ludzie | reklama & PR » ludzie
Eliza Słoma-Górska awansuje w Polska Press. Będzie dyrektorką biura marketingu i projektów specjalnych
1 października br., Eliza Słoma-Górska obejmie stanowisko Dyrektora biura marketingu i projektów specjalnych w Polska Press.
26.09.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć. 
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.