09.08.06, 21:40
Sukcesy Olivii
Średnia sprzedaż Olivii w tym roku wynosi znacznie powyżej 400 tysięcy egzemplarzy, osiągając tym samym blisko dwukrotnie wyższy poziom niż w tym samym okresie ubiegłego roku (średnia sprzedaż styczeń-maj 2005 i 2006, dane ZKDP). Znacznie wzrosły także przychody reklamowe Olivii: w pierwszym półroczu 2006 Olivia zarobiła ponad 16 milionów złotych, co oznacza dwudziestoprocentowy przyrost (Expert Monitor, styczeń-czerwiec 2005 i 2006, reklama komercyjna brandowa).
- Przeprowadzony wiosną ubiegłego roku relaunch OLIVII przynosi coraz lepsze rezultaty. Naszą systematyczną pracę nad tym magazynem dostrzegają zarówno czytelnicy jak i klienci reklamowi. Szczególnie cieszy nas ogromny wzrost sprzedaży wydania bez dodatku, co świadczy o silnym przywiązaniu czytelniczek do tytułu. - mówi Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów kobiecych i młodzieżowych Axel Springer Polska.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze