23.12.08, 01:07
Nowa kampania religia.tv
W związku z poszerzeniem swojego zasięgu o kolejne platformy satelitarne i największe polskie sieci kablowe religia.tv wystartowała z nową telewizyjną kampanią reklamową, która rozpocznie się 23 grudnia 2008 roku.
W związku z poszerzeniem swojego zasięgu o kolejne platformy satelitarne i największe polskie sieci kablowe religia.tv wystartowała z nową telewizyjną kampanią reklamową, która rozpocznie się 23 grudnia 2008 roku.
W jej ramach na antenie TVN i TVN 24 wykupionych zostało kilkaset emisji nowego spotu religia.tv wyreżyserowanego przez Macieja Starczewskiego – reżysera takich filmów jak „Zdobywcy Everestu”, „Wyzwoleni” czy „Drohobycz bez Schulza”. Kampania skierowana jest głównie do osób pomiędzy 30 a 55 rokiem życia, otwartych na świat i inne kultury, interesujących się nie tylko własną religią ale i całym duchowym dorobkiem ludzkiej cywilizacji.
Celem kampanii jest nie tylko umocnienie świadomości marki i dotarcie do jak największego grona potencjalnych odbiorców ale i promocja najważniejszych dla religia.tv wartości: tolerancji, ciekawości świata i innego człowieka oraz umiejętności dialogu. Kampania zaplanowana jest na koniec 2008 i początek 2009 roku.
Komentarze