05.01.09, 22:28
G+J współpracuje z ARBOnetwork
Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.
W skład Grupy G+J wchodzą przede wszystkim serwisy kobiece – Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, RodziceOnline.pl, MojeGotowanie.pl i turystyczno- lifestylowe, jak National-geographic.pl, Odyssei.com czy Focus.pl. Do sieci ARBOnetwork dołączyły także strony spółki Pixelate Ventures należącej do G+J. Są to m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestylowy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl. Według październikowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius łączny zasięg witryn Grupy G+J wynosi blisko 1,86 mln użytkowników i 438 mln odsłon, w samej kategorii Lifestyle - 746 315 internautów.
Strony z Grupy G+J prezentują przede wszystkim materiały publikowane w drukowanych wersjach magazynów Gruner+Jahr. Są to profesjonalnie opracowane i zredagowane artykuły oraz porady z różnorodnych tematów interesujących kobiety. Wszystkie strony G+J udostępniają poza podstawowymi formami, także reklamę video, Dynamic Wallpaper czy xHTML.
ARBOnetwork to jedna z największych sieci reklamy internetowej w Polsce. Firma skupia blisko 600 serwisów rozrywkowych, muzycznych, społecznościowych, motoryzacyjnych, kobiecych, turystycznych, IT i innych, o łącznej liczbie odsłon ponad 1,9 mld oraz o dotarciu do 11,89 mln internautów miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 2008.09). ARBOnetwork reprezentuje między innymi witryny MTV Network (MTV.pl, Viva-tv.pl, VH1.pl, ComedyCentral.pl, Nick.com.pl), AOL (AOL.pl, Winamp.pl, Engadget.com.pl) czy Gruner+Jahr (m.in. Kobieta.pl, Focus.pl, Gala.pl, National-geographic.pl, Glamour.pl, Epuls.pl, Stylio.pl, Story.pl), a także strony Gry.pl, Grono.net, CKM.pl, Chip.pl, Wizaz.pl, Gry-OnLine.pl, JoeMonster.org, RadioZet.pl., Hip-hop.pl, Disney.pl, Szorty.pl, V10.pl, Fotosik.pl, SMS.pl, grupę serwisów stowarzyszonych Pino.pl i nie tylko.
Sieć ARBOnetwork funkcjonuje w ramach polskiego oddziału ARBOinteractive AG – europejskiej firmy specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych w Internecie i nowych mediach. ARBOinteractive Polska obejmuje także sieć tematyczną BizOn media, oferującą reklamę online skierowaną do grupy "biznes"; pierwszą w Polsce internetową sieć reklamy video – V2media; sieć reklamy targetowanej behawioralnie behavia; system reklamy kontekstowej SmartContext; brokera SEM/SEO – LogicSearch oraz agencję interaktywną AdKing.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze