05.01.09, 22:28

G+J współpracuje z ARBOnetwork

Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.

Grupa Gruner+Jahr Polska wybrała sieć ARBOnetwork na partnera w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej.

W skład Grupy G+J wchodzą przede wszystkim serwisy kobiece – Kobieta.pl, Gala.pl, Glamour.pl, RodziceOnline.pl, MojeGotowanie.pl i turystyczno- lifestylowe, jak National-geographic.pl, Odyssei.com czy Focus.pl. Do sieci ARBOnetwork dołączyły także strony spółki Pixelate Ventures należącej do G+J. Są to m.in. serwis społecznościowy Epuls.pl, serwis lifestylowy o modzie i trendach Stylio.pl oraz fotoblog Story.pl. Według październikowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius łączny zasięg witryn Grupy G+J wynosi blisko 1,86 mln użytkowników i 438 mln odsłon, w samej kategorii Lifestyle - 746 315 internautów.

Strony z Grupy G+J prezentują przede wszystkim materiały publikowane w drukowanych wersjach magazynów Gruner+Jahr. Są to profesjonalnie opracowane i zredagowane artykuły oraz porady z różnorodnych tematów interesujących kobiety.  Wszystkie strony G+J udostępniają poza podstawowymi formami, także reklamę video, Dynamic Wallpaper czy xHTML.

ARBOnetwork to jedna z największych sieci reklamy internetowej w Polsce. Firma skupia blisko 600 serwisów rozrywkowych, muzycznych, społecznościowych, motoryzacyjnych, kobiecych, turystycznych, IT i innych, o łącznej liczbie odsłon ponad 1,9 mld oraz o dotarciu do 11,89 mln internautów miesięcznie (Megapanel PBI/Gemius, 2008.09). ARBOnetwork reprezentuje między innymi witryny MTV Network (MTV.pl, Viva-tv.pl, VH1.pl, ComedyCentral.pl, Nick.com.pl), AOL (AOL.pl, Winamp.pl, Engadget.com.pl) czy Gruner+Jahr (m.in. Kobieta.pl, Focus.pl, Gala.pl, National-geographic.pl, Glamour.pl, Epuls.pl, Stylio.pl, Story.pl), a także strony Gry.pl, Grono.net, CKM.pl, Chip.pl, Wizaz.pl, Gry-OnLine.pl, JoeMonster.org, RadioZet.pl., Hip-hop.pl, Disney.pl, Szorty.pl, V10.pl, Fotosik.pl, SMS.pl, grupę serwisów stowarzyszonych Pino.pl i nie tylko.

Sieć ARBOnetwork funkcjonuje w ramach polskiego oddziału ARBOinteractive AG – europejskiej firmy specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych w Internecie i nowych mediach. ARBOinteractive Polska obejmuje także sieć tematyczną BizOn media, oferującą reklamę online skierowaną do grupy "biznes"; pierwszą w Polsce internetową sieć reklamy video – V2media; sieć reklamy targetowanej behawioralnie behavia; system reklamy kontekstowej SmartContext; brokera SEM/SEO – LogicSearch oraz agencję interaktywną AdKing.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
03.09.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
Zrób Dobry Ruch. Qczaj w kampanii GLS
Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, a marka GLS jest jednym z jego sponsorów.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.