29.01.09, 20:43

Studio A zostało wyróżnione w rankingu Diamentów Forbesa

Studio A – specjalizujące się w produkcji seriali telewizyjnych i należące w 75% do ATM Grupy – zostało wyróżnione w trzeciej edycji konkursu „Diamenty Forbes 2009”.

Studio A – specjalizujące się w produkcji seriali telewizyjnych i należące w 75% do ATM Grupy – zostało wyróżnione w trzeciej edycji konkursu „Diamenty Forbes 2009”. Firma znalazła się w gronie instytucji, które w ostatnich trzech latach działalności odnotowały najdynamiczniejszy wzrost. Diamentowy konkurs to także promocja organizacji o najwyższych zyskach i inwestycjach w aktywa trwałe. Studio A zajęło 1. miejsce w mazowieckim rankingu firm osiągających przychody na poziomie od 5 do 50 mln złotych.

„Diamenty Forbes” to prestiżowy ranking polskich przedsiębiorstw przygotowany przez miesięcznik Forbes we współpracy z Wywiadownią Gospodarczą Dun&Bradstreet. Analitycy Dun&Bradstreet wybierając kandydatów kierują się terminem publikacji w Monitorze Polskim lub złożeniem do KRS sprawozdania finansowego za ostatni rok ich działalności. Składnikiem oceny są także dodatnie wyniki finansowe oraz współczynnik ryzyka niższy niż 4, oceniany wg ratingu Dun&Bradsteet.

Procedura, na podstawie której zostają wybrane firmy ubiegające się o tytuł „Diamenty Forbes”, opracowana została w oparciu o szwajcarską metodę wyceny wartości firm, umożliwiającą pomiar ich potencjału ze względu na wielkość inwestycji oraz zdolność do powiększania sprzedaży i zysków.

Studio A jest producentemseriali komediowych, filmów fabularnych, w tym „Ranczo Wilkowyje”, spektakli telewizyjnych, programów rozrywkowych, talk-show oraz teleturniejów.

W dniu 18 lipca 2007 ATM Grupa nabyła 75 proc. udziałów w spółce Studio A. Wartość transakcji wyniosła 6 mln zł. Była to kolejna umowa dotycząca przejęcia podmiotu z sektora niezależnych producentów sfinalizowana przez ATM Grupę.

Komentarze

Powiązane

15.01.25, 08:30
| telewizja / VOD » badania rynku
The Voice Senior. 1,5 mln widzów drugiego odcinka programu. Jaka była niedzielna widownia formatu Żona dla Polaka?
Blisko 1,7 mln widzów oglądało w momencie najwyższej oglądalności sobotni odcinek programu TVP2 „The Voice Senior”. Z kolei w niedzielę ponad 1,1 mln osób obejrzało w TVP1 drugi odcinek reality show „Żona dla Polaka”.
15.01.25, 07:15
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia formatu Farma w Polsacie
Format „Farma” (Polsat) z roku na rok przyciąga przed telewizory coraz więcej widzów. Polsat jest numerem jeden w porze emisji „Farmy”.
15.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Więcej Awantury o kasę wiosną w Polsacie
1 marca br., na antenę Polsatu powróci wznowiony jesienią 2024 r. teleturniej „Awantura o kasę”.
14.01.25, 21:13
| telewizja / VOD » informacje
Drugi sezon Mówię Wam w TVN7. Co przyniesie nowy sezon talk-show?
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” wraca na antenę TVN7 8 lutego 2025 r., z premierowymi odcinkami na żywo w każdą sobotę o godz. 11:25. Program gości najbardziej rozpoznawalne i kontrowersyjne postaci showbiznesu, a prowadzący wraz z nimi omawia najnowsze trendy lifestyle’owe oraz emocjonujące wydarzenia ze świata rozrywki.
14.01.25, 06:00
| telewizja / VOD » seriale
Pan Mama. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVP z Pawłem Domagałą
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu TVP „Pan Mama”, zdjęcia który jest adaptacją włoskiego formatu. Rolę tytułową zagra Paweł Domagała, a reżyserem jest Jan Foryś.
13.01.25, 17:43
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia serialu Królowie w TVP1
W czwartek, 9 stycznia br. TVP1 z udziałem na poziomie 8 proc. była liderem rynku wśród ogółu widzów. Czwartkowy odcinek nowego serialu „Królowie” obejrzało ponad 1,1 mln widzów.
13.01.25, 16:33
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ponad 2,2 mln zł trafi do potrzebujących instytucji. To efekt akcji Reklama Dzieciom w TVP1
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln zł, czyli o niemal 600 tys. zł więcej niż w 2023 r. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024 r., tuż po programie informacyjnym „19.30”.
13.01.25, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Kręci Cię polskie kino? Chyba się dogadamy. Kampania wizerunkowa kanału Kino Polska
Kino Polska (Grupa Kino Polska) - kanał dedykowany wyłącznie polskim filmom i serialom, rozpoczął w grudniu 2024 r. kampanię wizerunkową. Jej celem jest zachęcenie do oglądania stacji pokolenia Millenialsów.
12.01.25, 21:32
| telewizja / VOD » informacje
wPolsce24 zapowiada Tele-ekspress. Mirosław Rogalski dołączył do stacji
14 stycznia br., na antenie wPolsce24 zadebiutuje nowy, codzienny program informacyjny „Tele-ekspres wPolsce24”.
12.01.25, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami wiosną w Polsacie. Maciej Kurzajewski zatańczy w show
2 marca br. w Polsacie rozpocznie się 16. edycja show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Po raz kolejny gwiazdy w parach z profesjonalnymi tancerzami będą rywalizować o Kryształową Kule oraz 100 tys. zł dla gwiazdy i 50 tys. zł dla tancerza.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.